וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע האופנה קורנית תל אביב יוצא לדרך - ויש כמה הפתעות

עודכן לאחרונה: 19.5.2022 / 12:55

שבוע האופנה קורנית תל אביב 2022 יתקיים בתחילת אפריל ויכלול 24 תצוגות בהשתתפותם של למעלה מ-80 מעצבי אופנה ישראלים. עם פרטנרים נוספים, אורחת כבוד מהאמירויות והבטחה על גיוון - מוטי רייפ ושותפיו מחממים מנועים. הנה כל הפרטים

במציאות מורכבת ואתגרים בביצה המקומית ומחוצה לה, זו השנה ה-11 בה יתקיים שבוע האופנה תל אביב בהנהגת המפיק והיזם מוטי רייפ: "ולמרות כל אלה פנינו קדימה בגאווה וביצירה מקומית ישראלית". והשנה, שבוע האופנה מתקיים בסימן שינויים, חידושים ועם שותפים נוספים החוברים לערכי שבוע האופנה ולמען קידום מעצבי האופנה הישראליים והתוצרת המקומית: חברת קורנית דיגיטל, משרד החקלאות ופיתוח הכפר המעודד יצור תוצרת חקלאית מקומית, משרד התיירות (עיתונאים רבים מרחבי העולם צפויים להגיע השנה להתרשם, לחוות ולסקר), משרד החוץ, מכון הייצוא, התאחדות התעשיינים ונמל תל אביב שיארח את האירוע המושקע אשר ייערך 4 ימים שלמים ויכלול 24 תצוגות, בהשתתפות של למעלה מ-80 מעצבי אופנה ישראלים.

גאלה שבוע אופנה תל אביב 2021. אבי ולדמן,
שבוע האופנה קורנית תל אביב יוצא לדרך/אבי ולדמן

ההפתעות לא מסתיימות שם. אורחת הכבוד של שבוע האופנה היא מעצבת העל הבינלאומית ד"ר מונה אל מנסורי מאיחוד האמירויות הערביות, המגיעה לראשונה לישראל ותציג קולקציה מרהיבה של 30 דגמים בעיצובה, כולם מוקדשים לשלום. "אני רוצה להוות מודל להשראה ולהוות נקודת זינוק לכל האנשים מכל המדינות, לעשות צעדים דומים לא רק באופנה אלא בכל התחומים באשר הם", מצהירה אל מנסורי.

מונה אל מנסורי. יח"צ חו"ל,
אורחת מיוחדת - מונה אל מנסורי/יח"צ חו"ל

בנוסף השנה, ולראשונה, מוטי רייפ לוקח צעד או שניים אחורה ומעביר את שרביט הארטדיירקטור קריאיטיב לגדי אלימלך, מה שיאפשר לו להתפנות לפרויקטים נוספים. על בימוי התצוגות יהיה אחראי נמרוד פלד.

גם בשנת 2022 שבוע האופנה קורנית תל אביב ממשיך את הקו אותו ביסס רייפ - בסימן הקיימות ושינוי אידיאל היופי, כאשר נושא הגיוון (Diversity) מתבלט בפרונט גם השנה, ואולי אפילו יותר מבעבר. במסיבת העיתונאים שהתקיימה הבוקר (שני) רייפ הצהיר כי הפעם זה לא עניין של העדפה או בחירה, אלא הוא מחייב כל מעצבת ומעצב להראות גיוון על המסלול, בין אם זה גילים, משקלים או גבהים שונים של הדוגמניות. יהיה זה מעניין לראות כיצד, ועד כמה, הצהרת או הבטחת הגיוון הזו באמת תבוא לידי ביטוי השנה. התרחשויות והתחדשויות קורות גם בגזרת הביוטי. ואחרי שלוש שנים שלא, מיקי בוגנים חוזר לככב על ממלכת האיפור והשיער לכל שבוע האופנה.

עוד בוואלה!

בטוקסידו ועקבים: בר רפאלי הנחתה את ערב הגאלה של שבוע האופנה

לכתבה המלאה
מוטי רייפ. לנס הפקות,
לוקח צעד אחורה. מוטי רייפ/לנס הפקות

גולת הכותרת בכל שבוע אופנה הוא ערב הגאלה החגיגי איך לא, בהנחיית גלית גוטמן, שמהווה את יריית הפתיחה ליצירה מקומית מקורית משגעת ומעוררת השראה שאנחנו עתידים לצפות בה. אירוע הגאלה יערך בערב ה-3 לאפריל ויכלול שלושה אירועים מרכזיים: תצוגת אופנה של משרד החקלאות ופיתוח הכפר, במסגרתה תעשיית האופנה מתגייסת בעידוד תוצרת מקומית בהשתתפות 13 מעצבי אופנה ישראלים המעצבים דגם בהשראת פירות וירקות תוצרת מקומית. האירוע השני הוא הענקת פרס מפעל חיים למעצבת טובה'לה חסין, כולל תצוגת אופנה על דגמיה לאורך השנים, והאחרון, תצוגת אופנה של אורחת הכבוד המעצבת ד"ר מונה אל מנסורי המגיעה לראשונה מאיחוד האמירויות הערביות.

בננהוט. ערן לוי,
יציגו שוב את קולקציית בגדי הים שלהן. נועה בני ונטע אלחמיסטר לבננהוט/ערן לוי

אלה הם מעצבי האופנה המשתתפים: דרור קונטנטו, טבע נאות בשיתוף 30 מעצבי אופנה ישראלים, סבינה מוסייב, שחר אבנט, נדב רוזנברג northern star, משכית, סיגל דקל לקורנית דיגיטל, טובהל'ה, שנקר ביה"ס הגבוה לעיצוב והנדסה, עידן לרוס, אפרת קליג, שי שלום, חנה מרליוס, בננהוט, אלון ליבנה, רונית רפאל בשיתוף עמותת רוח נשית ואירוע התרמה לקרן אימהות ע"ש פינצ'י מור בשיתוף עם קרן תל אביב והחממה project.

דרור קונטנטו קולקציית דתות שבוע האופנה קורנית תל אביב. ערן לוי,
יש דרישה לגיוון מכל המעצבים. קולקציית הדתות של דרור קונטנטו בשנה שעברה/ערן לוי

השנה גם נראה את כניסתם הראשונה של מעצבים צעירים וחדשים שזו עבורם החשיפה ראשונה על בימת מסלול התצוגות: seven seventy בעיצוב שמוליק בן שושן, ינקי ונטף, kesh limited של המעצבת קשת שפירו, דיויד וקסלר, שיר גולדשטיין, ותצוגת upcoming designers בה המעצבים: אהרון גניש, אבירם פימה למותג Icialabas, רותם שאול ובית האופנה House of Jaffa בעיצוב גולן פרידמן, וג'ניפר קים.

שבוע האופנה קורנית תל אביב 2022, יערך בין התאריכים 3-6/2022 לאורך 4ארבעה ימי תצוגות בהאנגר 11 בנמל תל-אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully