וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרעננת: קייט מידלטון סוף סוף מפתיעה עם מעצבת חדשה

עודכן לאחרונה: 20.3.2022 / 13:27

מיום פטריק הקדוש ועד טיסה מיוחדת לאיים הקריביים בשירות בית המלוכה - קייט מידלטון בשני לוקים בוהקים, האחד כולו על טהרת הירוק והשני כחול רויאל, מכף רגל ועד מסיכה. ההפתעה - מעצבת שלא לבשה מעולם

כמו בכל שנה מציינת קייט מידלטון את יום פטריק הקדוש בטוטאל לוק ירוק מכף רגל ועד ראש. נעלי העקב, הכובע המלכותי, השמלה ואפילו סיכת הדש - הכול באווירת התהלוכה. גם הפעם נצמדה הדוכסית לקוד הלבוש, אך הפתיעה עם מעצבת אותה לבשה בפעם הראשונה, על פי הדיווחים בחו"ל.

קייט מידלטון. GettyImages
יוצאת מהקופסה עם מעצבת חדשה. קייט מידלטון/GettyImages

לאורה גרין לונדון, המותג הבריטי, הוא זה שזכה ליהנות מיחסי הציבור כשמידלטון לבשה את שמלת מעיל 'אמיליה' עשויה צמר בשווי 4,195$. מי שעוקב אחרי הדוכסית יודע כי ההעדפות שלה לאירועים מסוג זה הן לרוב המעצבת ג'ני פקהאם או אלכסנדר מקווין כמובן, ונחמד לראות שהיא מרעננת ולא רק ממחזרת ידועה.

קייט מידלטון. GettyImages
טוטאל לוק ירוק לכבוד יום פטריק הקדוש/GettyImages

המעיל הירוק בעל לוק צבאי עם נוכחות מגיע באורך מידי וחגורת מותן מובנית, צווארון שפיץ מחודד (ומעולה!), כותפות וסיכת דש בצורת עלה מוזהבת של קרטייה. נעלי הפאמפס הירוקות באותו הגוון בדיוק במראה קטיפתי של אמי לונדון ב-415$ והכובע מלוק אנד קו, סטטוס - סולד אאוט.

קייט מידלטון. GettyImages
שמלת מעיל מצוינת של לאורה גרין/GettyImages

יום אחרי המריאו הנסיך וויליאם וקייט היקרה לסיבוב המלכותי המתוקשר שלהם באיים הקריביים כשהתחנה הראשונה היא בליז. בעוד אנחנו היינו אורזות בגדי ים מכל טוב, כובעי קש ועליוניות מתנפנפות שיתאימו לרביצה בחופים, הדוכסית נצמדה לקוד לבוש מלכותי ומעונב. אלו בדיוק הרגעים בהם אנחנו חושבות - איפה הפאן בחיים האלו אם את מרחק נגיעה מטבילה בחופים ואין באפשרותך לעשות כלום?

קייט מידלטון. GettyImages
יוצאים לסיבוב בקריביים. בענייני עבודה כמובן/GettyImages

אז לא בביקיני, אבל עדיין עם חיוך רחב נחתה הדוכסית בשמלת פפלום מתחרה של ג'ני פקהאם בצבע כחול רויאל עוצמתי, גם כאן המשיכה עם מוטיב מכף רגל ועד ראש, פלוס מסיכה. נעליים כחולות של אמי לונדון גם כן פלוס תיק קלאץ' תואם וסט עגילים ושרשרת עם אבן ספיר במרכז ושיבוץ יהלומים מסביב בדיוק כמו טבעת האירוסין האייקונית שלה שהייתה שייכת לנסיכה דיאנה המנוחה.

קייט מידלטון. GettyImages
שמלת פפלום של ג'ני פקהאם/GettyImages

עוד בוואלה!

פאן לה במקסימום! קייט מידלטון משתובבת בלוק מחויט

לכתבה המלאה
קייט מידלטון. GettyImages
המסיכה, השוז והתיק תואמים כמובן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully