וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה החבאת אותה עד היום? ג'ייק ג'ילנהול והחברה הדוגמנית בהופעה זוגית נדירה

עודכן לאחרונה: 19.5.2022 / 13:00

השחקן המועמד לאוסקר ג'ייק ג'ילנהול וז'אן קאדיו מנהלים זוגיות מתחת לרדאר כבר מאז 2018, אך השבוע כיבדו אותנו בנוכחותם הלוהטת על השטיח האדום בפריז. הכירו את הדוגמנית הצרפתייה המשגעת שלא ברור איך לא זכתה לאור הזרקורים עד היום

יש זוגות סלבס אולטרה-פרטיים, ויש את ג'ייק ג'ילנהול והחברה ז'אן קאדיו. על פי דיווחים בני הזוג יוצאים מאז 2018 אך ציפורי האהבה החמקמקים לא עשו את הופעת הבכורה הרשמית שלהם על השטיח האדום עד 2021, וגם שם כמעט ולא אפשרו לתעד אותם יחד. הוא מועמד לאוסקר ורווק נצחי נחשק עם פאסון שרמנטי, בן 41, והיא דוגמנית בת 26 שמתחזקת סטייל פריזאי וצועדת על מסלולי האופנה הנחשבים בעולם. בינתיים הם עוד לא מופיעים בפיד האחד של השנייה, אבל לפחות הוא לא מחביא יותר את הצרפתייה היפהפייה.

ג'ייק ג'ילנהול, ז'אן קאדיו. GettyImages
איפה החבאת אותה עד היום? ג'ייק ג'ילנהול וז'אן קאדיו בהופעה ראשונה ב-2021/GettyImages

עם מועמדויות לאוסקר, לטוני ולגלובוס הזהב, לג'ילנהול יש את כל החבילה. בשני העשורים האחרונים כיכב בשלל תפקידים ושינה דמויות כזיקית - מקאובוי גיי לוהט ב "הר ברוקבק" ועד דמות נבל בדיוני לבוש לטקס בסרט "ספיידרמן: רחוק מהבית", הוא מטפח חוש סטייל ייחודי ומראה מסוקס שרק משתבח עם השנים, ומאחוריו היסטוריית דייטינג ענפה עם אייליסטריות כמו אליסה מילר, טיילור סוויפט, ריס ווית'רספון וקירסטן דאנסט, אם להזכיר רק חלק. אך התצפית הזוגית הנדירה שלשום (ראשון) עם ז'אן קאדיו חתמה את הגולל כי מדובר במערכת יחסים איתנה מתמיד. הזוג היפה הפציע והצטלם יחד לראשונה בבכורה הפריזאית לסרטו "אמבולנס", בו ג'ילנהול מככב לצד אייזה גונזלס ויחיא עבדול מאטין.

ג'ייק ג'ילנהול, ז'אן קאדיו. GettyImages
השבוע בבכורה פריזאיית לסרטו "אמבולנס"/GettyImages

הצ'ארמר המדופלם כחול העיניים, עם המבט העצוב-משהו והחיוך השרמנטי, כרך את זרועו סביב הדוגמנית הצרפתייה על השטיח האדום בעיר האורות. הסטייליסט הצמוד מייקל פישר בחר לג'ילנהול חליפה משגעת של ולנטינו במראה השכבות ובצבעוניות עם מדרג, כמו שהוא כבר עשה בעבר, שנעה מכחול-ירוק עמוק של הטרנץ', דרך בלייזר טורקיזי, ועד החולצה המכופתרת בתכלת רך (ואפילו טי-שירט עם מפתח עגול באותו הגוון שבצבצה).

קאדיו הברונטית התמירה התייצבה לצידו בשמלה שחורה סמי שקופה ומעוטרת אבנים בעלת שרוולים ארוכים, הוסיפה גרבונים שחורים שקופים לחגיגה, אבל חתמה את הלוק בבחירת נעליים תמוהה ביותר, בייחוד לשטיח אדום נוצץ - מגפונים שחורים מבריקים סטייל ד"ר מרטינס (שנראו די מתואמים עם הנעליים של הבויפרנד לצידה).

ג'ייק ג'ילנהול, ז'אן קאדיו. GettyImages
מגה מגה בייב - ז'אן קאדיו בפראדה/GettyImages

לפסטיבל הסרטים הבינלאומי ה- 78 בוונציה הגיע לתמוך באחותו מגי לרגל הקרנת סרטה "הבת האבודה" והפנט בחליפת שמנת של ולנטינו. לאותו טקס גם החברה קאדיו הגיעה ובמפתיע, או שלא ובחרה ללבוש פראדה. הדוגמנית היממה בשמלת קורל משגעת אשר יכלה להשלים במדויק את ההופעה של ג'ילנהול, אך בני הזוג התעקשו להצטלם בנפרד על השטיח האדום.

ז'אן קאדיו. splash
סטייל הכי לא מתאמץ. קאדיו/splash

"בהרבה מובנים אנחנו משפחה. אני במערכת יחסים מלאה באהבה ותמיכה. אני מרגיש כל כך בנוח", השתפך ג'ילנהול בסיפור השער שלו במגזין Esquire בחודש פברואר האחרון. שמם של קאדיו וג'ילנהול נקשר לראשונה בדצמבר 2018 ונראה כי פער הגילאים הדי גדול ביניהם (15 שנים) איננו פקטור בזוגיות הפוטוגנית הזו.

אין ספק כי העובדה שהיא בזוגיות עם בויפרנד לוהט שהוא שחקן מוכשר ומוערך מעלה את קרנה, אך קאדיו כבר התפרסמה כדוגמנית מצליחה עוד לפני שהפכה רשמית למאהבת של ג'ייק ג'ילנהול. היפהפייה בעלת הסטייל הבלתי מתאמץ, כי בינינו היא ממש לא צריכה הרבה כדי להיראות מושלם, נמצאת בתעשיית האופנה משנת 2014 לערך ובאותה שנה הספיקה לצעוד על המסלול של בית האופנה שאנל. כדוגמנית המיוצגת כיום על ידי סוכנות Elite ניו יורק ו-Women פריז, קאדיו הופיעה בקמפיינים של ליויס 501 ועבדה עם מותגים כמו INTERMIX, Staud ו-Rag & Bone.

על המסלול של סן לורן

עוד בוואלה!

מו-תק: יש לנו קראש חזק על ג'ייק ג'ילנהול

לכתבה המלאה

הסטייל של קאדיו מגלם את כל מה שהוא שיק פריזאי - פשטות, קלאסיקה ודיוק. גם בגזרת האיפור והשיער היא לרוב מעדיפה את זה טבעי ומינימליסטי ואף פעם לא תלך על שום דבר מוגזם או צעקני מדי, חוץ מאשר כשהיא מדלגת מעל מסלולי שבועות האופנה כמובן. מעבר לקריירה משגשגת בזירת האופנה הבינלאומית, קאדיו היא סטודנטית באוניברסיטת קולומביה, אותה אוניברסיטה שג'ילנהול נשר ממנה בשנת 2000 לאחר שנתיים בלבד.

צועדת לסטלה מקרטני

בכתבות וראיונות שנערכו עמה רק בשנה החולפת מסתמן כי קאדיו הייתה פעילה מאוד באינסטגרם, לא בפן הרומנטי כמובן אלא בנושאים שמעניינים אותה וחשובים לה, כמו פוליטיקה וצדק חברתי. אולם מסיבה לא ברורה פיד האינסטה שלה סונן מאז ומכיל כרגע רק שישה פוסטים המתעדים אותה צועדת על מסלולי שבועות האופנה האחרונים - לואבה, סטלה מקרטני, THE ROW, ולנטינו וסן לורן. כדאי לעקוב מקרוב אחר הזוג המסקרן, כי לעניות דעתנו השלב המתבקש הבא הוא שיהפכו את הקשר הפוטוגני לרשמי גם באינסטגרם, ויפה שעה אחת קודם.

על המסלול של ולנטינו

מהפנטת בלואבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully