וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכל צבעי הקשת: קייט מידלטון היממה אותנו השבוע

25.3.2022 / 8:30

שמלה פרחונית באווירה קיצית בגוונים כחולים, ז'קט אדום מטריף בשילוב מכנסיים מחויטים בלבן, שמלת ארטיק לימון ועוד לוק ערב חלומי בוורוד מנצנץ - קייט מידלטון הייתה מ-ע-ו-ל-ה השבוע ותודה לאיים הקריביים שמוציאים ממנה את המיטב

הרבה זמן עבר, או שנתיים ליתר דיוק, מאז סבב הופעות האחרון בחסות הרויאלטי הבריטי ברחבי העולם. המגפה עשתה את שלה והקאפל המלכותי - הנסיך וויליאם וקייט מידלטון חסכו (כמו כולנו) בטיולים. השבוע מצאו תירוץ מספיק טוב כדי לעשות קאמבק מעורר כשיצאו למסע הרשמי הראשון בחו"ל, לרגל שנת יובל הפלטינה של קווין ליזי.

אם נשפוט לפי הבחירות האופנתיות של הדוכסית, בהחלט אפשר להגיד שהיא עלתה חזרה על הסוס - במקרה שלה סוס צבעוני ועליז במיוחד. השניים עשו עצירות באיי בהאמה, ג'מייקה ובליז והדוכסית הצליחה למשוך את העין עם הצהרות סטיילינג נהדרות, הכול בעזרת צבעוניות ולוקים בוייב טרופי, כשהיא עושה כבוד למדינות באיים.

קייט מידלטון. GettyImages
קייטי ארטיק לימון. זוהרת בקריביים/GettyImages

שמלה פרחונית כחולה

במהלך היום השני בסיור בבליז, הלכה על מראה החופשה הקלילה עם סטייל ריזורטי ואביבי. שמלה כחולה ופרחונית מבית המותג האמריקני טורי ברץ' (478 דולר) - שרוולים תפוחים, חלק עליון מבוסס כיווצים וחצאית מידי מדורגת. האלמנט הלא שגרתי כאן היו האקססוריז, עם דגש על עגילי אוברסייז עגולים, עשויים מכדורים קטנים וכחולים, של המותג הצרפתי סזאן (50 יורו). בגזרת השוז הלכה על פלטפורמות שעם של סטיוארט ויצמן וכשהתעייפה לה, החליפה לזוג הרבה יותר מחמיא של נעלי בד שטוחות ולבנות עם סוליית קש של סטלה מקרטני (383 יורו).

קייט מידלטון. GettyImages
אביבית בטורי ברץ'/GettyImages

עוד בוואלה!

מרעננת: קייט מידלטון סוף סוף מפתיעה עם מעצבת חדשה

לכתבה המלאה

שמלה ורודה מנצנצת

מאוחר יותר, אחרי סיור בשטח הצליחה הדוכסית להתחמק מלבוש הג'ונגל ונראתה לאבלית בוורוד. בקבלת פנים שערך מושל בליז, קייט הדהימה בשמלה ורודה מנצנצת מבית The Vampire's Wife, הדגם, כמו המותג, נע על הגבול הדק שבין גותי לרומנטי בגזרת מקסי רחבה עם מלמלות בכתפיים. קייטי שילבה סנדלי ג'ימי צ'ו כסופים, עגילי קריסטל עם נוכחות של אוניטה ותיק קלאץ' לבן עם עיטורים שחורים של "מאיה"- מותג שמעוצב בניו יורק ובתוצרת יד בליזית.

קייט מידלטון. GettyImages
בשמלה מופלאה של The Vampire's Wife/GettyImages
קייט מידלטון. GettyImages
צוות הגלאם לא הניח לה לרגע/GettyImages

ז'קט וינטג' אדום

בזמן שעזבה את בליז ובדרכה לג'מייקה, בחרה בלוק לוהט ואלגנטי בו"ז! מראה הקוקו האסוף בשילוב ז'קט וינטג' אדום של סן לורן. מקורות מדווחים שהפיס נמצא בחזקתה מאז ימי האוניברסיטה. השלמה מחויטת של מכנסי אוברסייז לבנים עם זוג עקבי שפיץ תואמים מבית אקוואזורה (780 יורו) ולפינוק אחרון, הוסיפה עגילי סטייטמנט בצורת צדפה של אנתרופולוג'י ותיק לבן מרובע של מלברי.

קייט מידלטון. GettyImages
מעולה בז'קט וינטג' של סן לורן ומכנסיים לבנים מחויטים/GettyImages

שמלה בצהוב לימון

עם הגעתה לג'מייקה זרחה כקרן שמש שורפת, בשמלה צהובה מקולקציית אביב-קיץ 2022 של רוקסנדה (1,095 פאונד). דגם מידי עם הצמדה בבטן, שרוולים קצרים ואלמנט עטיפה בכתפה השמאלית. היא סיימה את הלוק הקורן שוב עם אותם עקבי אקוואזורה וקלאץ' לבן של Salvatore Ferragamo.

קייט מידלטון. GettyImages
שמלה לימונית של רוקסנדה/GettyImages

שמלת פסים באווירה מקומית

בתחנה השנייה הדוכסית התפלפלה בשמלת פסים בווייב המקומי, של המותג ווילו הילסון וינטג' (369 פאונד). הצבעוניות הקיצית כאן עשתה אחלה של ג'וב: טורקיז, אדום, צהוב עם פרינטים שחורים. הדגם הספציפי מתהלך סביב גזרת הפיפטיז שכולל רצועות כתף דקות, קו צווארון ישר ומוכפל, שמופנה כלפי חוץ. לריכוך כפות הרגליים בשלב הזה, הדוכסית הלכה על עקב נמוך ועבה של המותג הלונדוני, ראסל אנד ברומלי (195 פאונד) וצמיד זהב של המעצבת הג'מייקנית לשונדלה ביילי-מילר.

קייט מידלטון. GettyImages
שמלה בוויב מקומי של המותג ווילו הילסון וינטג'/GettyImages

שמלת טול ירוקה

בערב היום החמישי התארחה מידלטון בארוחת ערב רשמית עם מושל ג'מייקה ושאר פוליטקאים מכובדים לשם הגיעה בשמלת טול חושפת כתפיים משגעת בצבע ירוק (3,791 פאונד). האחראית ללוק הנסיכותי הזה היא כמובן המעצבת האהובה עליה ג'ני פקהאם, שאף נסיעה לא שלמה בלעדיה. לשמלה המטריפה בעיטור אבנים ירוקות צוותו עגילים נופלים עם יהלומים ואמרלד בסופם השייכים למלכה אליזבת ובזאת אנחנו שמחות להכתיר את הסיבוב הזה כאחד המוצלחים ביותר בתולדות החיים המלכותיים של קייט מידלטון.

קייט מידלטון. GettyImages
חוזרת למעצבת האהובה עליה - ג'ני פקהאם/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully