וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השטיח האדום של אוסקר 2022: הטובה, הרעה והככה ככה

עודכן לאחרונה: 19.5.2022 / 12:59

זואי קרביץ היממה בוורוד, אומה תורמן חזרה בלוק חסוד, מזנדאיה ציפינו לקצת יותר ומה לבשה ג'יידה פינקט סמית רגע לפני שבעלה חבט בכריס רוק. קבלו את כל המתלבשות והמתלבשים המעניינים מטקס האוסקר

אוסקר 2022/רויטרס

הגראנד פינאלה של עונת הטקסים חזר הלילה (ראשון) כשכוכבי קולנוע התייצבו על השטיח האדום הנוצץ של טקס האוסקר ה-94. בעוד האירוע של שנה שעברה התקיים בצמצום עקב המגיפה המתמשכת, טקס פרסי האוסקר לשנת 2022 הזמין מועמדים וכוכבים להתכנס מחדש בתיאטרון הדולבי הידוע לחגיגה מסנוורת ואובר דה טופ כמו שרק הוליווד יודעת להעמיד.

אם עדיין לא התעדכנתם, האירוע הגדול של הטקס היה די חריג וצורם בו חבט וויל סמית בפניו של המנחה כריס רוק אחרי שזה, הקומיקאי, התבדח על חשבונה של זוגתו של סמית, ג'יידה פינקט-סמית, הסובלת מנשירת שיער עקב מצבה הרפואי. ספק אם המשך הטקס או ההופעה העוצרת נשימה של ביונסה בצהוב ונוצות העבירו את הטעם המר המביך של האינסידנט. אם נחזור למלאכת התלבושות - בגזרת הטרנדים שכיכבו על השטיח ועל במת האוסקר זיהינו צבעים בוהקים לצד מטאליים ושחור דרמטי, סילואטים אלגנטיים, גזרות לא שגרתיות, ובעיקר גלאם והידור. לפניכם המתלבשות והמתלבשים המוצלחים והמאכזבים של הערב.

וויל סמית' סטר לכריס רוק בשידור חי בטקס פרסי האוסקר, 28 במרץ 2022. Giphy
זה הרגע שאי אפשר להפסיק לדבר עליו. וויל סמית מאבד שליטה/Giphy

זנדאיה

הפאשן אייקון האולטימטיבית היממה באנסמבל פנינה וכסף של ולנטינו. הגרסה האקסטרה קרופית לחולצה המכופתרת עובדת מושלם על זנדאיה (וככל הנראה רק עליה), חצאית המקסי הכסופה בעלת השובל הדרמטי מתאימה בול למאורע הזוהר, והצמידים שהעמיסה על שני ידיה מוסיפים פלפל. על פניו הלוק משגע ומוצלח, אבל פייר? הלילה היו אחרות שעשו את האוסקר טוב ממנה.

זנדאיה, אוסקר 2022. GettyImages
ציפינו לקצת יותר. זנדאיה בוולנטינו/GettyImages

ג'יידה פינקט סמית

עוד לפני ההתפרצות של בעלה, פינקט סמית הפציעה לשטיח האדום בשמלת אמרלד גדולה מהחיים, מסלסולים ומכיווצים. השמלה המהונדסת נוצרה בשיתוף פעולה נוסח קוטור בין ז'אן פול גוטייה לגלן מרטינז מדיזל ו-Y/Project. פינקט סמית שמרה על שאר הלוק מאופק עם עגילי כסף פיסוליים וטבעת זהב מעוטרת באבן אמרלד שהתכתבה עם השמלה המדהימה. מתחת לנפח החצאית המרשימה קלטנו סנדלי עקב בירוק סאטן מציצות.

וויל סמית, אוסקר 2022. GettyImages
בשמלה גדולה מהחיים. ג'יידה בז'אן פול גוטייה וגלן מרטינז לדיזל/GettyImages

קורטני קרדשיאן וטראוויס ברקר

הילד והילדה הרעים של המוזיקה והריאליטי-טראש תאמו לוקים בשחור. קורטני לבשה שמלה של מוגלר באורך מידי בגזרת סטרפלס עם גימור קטיפה שחורה, שישבה מדויק על גזרת הפטיט הסקסית שלה וטראוויס תואם לאהובתו בחליפת טוקסידו שחורה של מייסון מרג'יאלה, ובגזרה משוחררת (שזה מרענן), אותה ציוות לחולצת גולף שחורה וסיכה נוצצת על דש הבלייזר שלו.

קורטני קרדשיאן, טראוויס בארקר, אוסקר 2022. GettyImages
דביקים ומתואמים בשחור. קורטני במוגלר/GettyImages

זואי איזבלה קרביץ

זואי מתעלת את אודרי הפבורן כשהיא עטופה כמתנה בשמלה ורודה יפהפייה של סן לורן. המבט המצועף, התסרוקת המשגעת עם הפוני סטייל שנות הארבעים וענק היהלומים של Kwiat הם התגלמות הדיוק בסטיילינג.

זואי קרביץ, אוסקר 2022. GettyImages
יפה יפה בוורוד. זואי בסן לורן/GettyImages

ג'ייק ג'ילנהול

אחרי שרק בשבוע שעבר הגיע לראשונה לשטיח האדום ביחד עם החברה הלוהטת הדוגמנית הצרפתייה ז'אן קאדיו, את טקס האוסקר ג'ילנהול עושה שוב סולו כשהגיע לתמוך באחותו הגדולה מגי. השחקן החתיך בן ה-41 הגיע לתיאטרון דולבי בהוליווד בז'קט טוקסידו שחור קלאסי עם דש סטן ומכנסיים תואמים של ז'יבנשי. העיניים והשעון האיכותי הם כל התכשיטים שהוא צריך.

ג'ייק ג'ילנהול, אוסקר 2022. GettyImages
קלאסיקה בשחור. ג'ייק בז'יבנשי/GettyImages

ניקול קידמן

המועמדת לשחקנית הטובה ביותר מבינה את מעמדה ועושה שוב בחירה משובחת, הפעם מבית האופנה ארמני בשילוב תכשיטי הארי ווינסטון. שמלת משי בתכלת-אפרפר, צבע שמעולם לא נראה עשיר יותר, בגזרת מחוך משולשים מעניין, ווליום בירכיים ועיטורי אבנים בקצה השובל.

ניקול קידמן, אוסקר 2022. GettyImages
אלגנטית ומפוסלת. ניקול בארמני/GettyImages

ונסה הדג'נס

השחקנית עלתה על השטיח האדום בשמלת פאייטים שחורה של מייקל קורס ותכשיטי אמרלד ויהלומים מדהימים שהוסיפו נופך אלגנטי אין ספק. אבל הגזרה המעט מיושנת ופתחי הקאט-אאוט הבנאליים הם משהו שכבר ראינו קודם, ואף עשוי טוב יותר.

ונסה הדג'נס, אוסקר 2022. GettyImages
לא מחדשת כלום. ונסה במייקל קורס/GettyImages

אומה תורמן

אומה תורמן חזרה, ואומנם אנחנו טרם בטוחות מה דעתנו על השינויים בתווי פניה הנאות המתבגרות, מבחינת הלוק בהחלט הצליח לה. אומה שמרה על וויב מאופק ואלגנטי כשלבשה חולצה לבנה שצוותה לחצאית מקסי שחורה של בוטגה ונטה (ושום מילה על הקמטים בחצאית), פלוס בחירת עגילים ותסרוקת מעולים בריבוע.

אומה תורמן, אוסקר 2022. GettyImages
תצפית נדירה. אומה בבוטגה ונטה/GettyImages

ביונסה

ביונסה שילבה את הביצוע העוצמתי שלה לשיר המועמד לאוסקר "Be Alive" מתוך הסרט "המלך ריצ'רד" עם הופעה עוצרת נשימה בצהוב ונוצות של דיויד קומה - טופ מעוטר נוצות וחצאית א-סימטרית במשחקי שקיפויות ואורכים. הכוכבת נטפה יהלומים על אוזניה ואף על הבירית שעיטרה את ירכה השמאלית.

לופיטה ניונגו

המתלבשת המנהדרת של הערב הגיעה ביצירת אמנות מוזהבת של פראדה ועמוסה בכל טוב (פאייטים, פרחים וגדילים). על אף העומס, שהיא אגב מחזיקה נהדר, לופיטה נראתה קולית במינימום מאמץ, בעיקר הודות לסילואט הנינוח והשרוולים המכווצים לכדי שיק נונשלנטי. האודם הנחושתי החמיא במדויק לשמלה ולגוון עורה המשגע.

לופיטה ניונגו, אוסקר 2022. GettyImages
יצירת אמנות. לופיטה בפראדה/GettyImages

ג'סיקה צ'סטיין

כמועמדת לפרס השחקנית הטובה ביותר, ג'סיקה לא אכזבה. הג'ינג'ית היפהפייה לבשה שמלה מופלאה מבית גוצ'י עם מדרג צבעוניות מהמם, מנחושת בחלק העליון עד ללילך בחצאית השופעת. הפיט מושלם, העגילים פחות וכך גם הסיומת של השמלה.

צ'סיקה צ'סטיין, אוסקר 2022. GettyImages
כשנחושת פוגשת בלילך. ג'סיקה בגוצ'י/GettyImages

עוד בוואלה!

דרמה חסרת תקדים באוסקר: וויל סמית' הלך מכות, זכה בפסלון, בכה והתנצל

לכתבה המלאה

טימותי שאלמה

בחליפת טוקסידו קצר מתוכשט עם כתפיים חזקות (שהוא שאל ממסלול הנשים של לואי ויטון), תכשיטים מדליקים ושיער שובב - טימותי הוא מחזה מלבב ומושא אובססיה למעריצות מושבעות מתחום המשחק והאופנה גם יחד.

טימותי שאלמה, אוסקר 2022. GettyImages
מוותר על החולצה. טימותי בלואי ויטון/GettyImages

מילה קוניס ואשטון קוצ'ר

לאחר שהחודש גייסו למעלה מ-30 מיליון דולר לטובת סיוע למשבר המתמשך באוקראינה, מולדתה של קוניס, הזוג היפה הפציע על השטיח האדום מאוהבים מתמיד. מילה כבשה בשמלת סאטן בגוון פודרה עם כיווצים וחגורה דקיקה של זהיר מוראד וקוצ'ר לבש חליפת טוקסידו קלאסית שהשלימה את הגלאם הזוגי.

מילה קוניס, אוסקר 2022. GettyImages
הנסיך והנסיכה התורנים. מילה בזוהיר מוראד/GettyImages

בילי אייליש

בילי אייליש מגישה לנו מנת דרמה בשמלת שכבות וקפלים שחורה של גוצ'י עם תכשיטים של פרד לייטון. על אף שהסילואט קשוח ורק כתפיה חשופות, אייליש המוכשרת במינה מצליחה להחזיק את הלוק.

בילי אייליש, אוסקר 2022. GettyImages
מוגזם ודרמטי, בדיוק מה שציפינו ממנה. בילי בגוצ'י/GettyImages

מגי ג'ילנהול

מגי ביצירת מופת של סקיאפרלי, שמלה שחורה צמודה שכמעט מפוסלת על גופה, בעלת שרוולים מובנים מתוחכמים ואלמנטים של תכשיטים/כפתורים מוגדלים שהם סימן ההיכר של בית האופנה. טרה שיק.

מגי ג'ילנהול, אוסקר 2022. GettyImages
דפקה הצהרה. מגי בסקיאפרלי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully