וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשמלה אדומה ובלי צמות: שרה נתניהו פותחת את שבוע האופנה

עודכן לאחרונה: 19.5.2022 / 12:58

דרור קונטנטו מזניק בהוד והדר את שבוע האופנה קורנית תל אביב 2022 עם קולקציית הקוטור Black & White - שרה נתניהו ומירי רגב מגיעות לתמוך בשורה הראשונה

השנה ה-11 של שבוע האופנה קורנית תל אביב יצאה לדרך, ונפתחה הבוקר (ראשון) עם תצוגה מרהיבה של דרור קונטנטו, ממעצבי האופנה הבולטים בישראל, שהציג 45 דגמים מקולקציית הקוטור Black & White בשיתוף קורנית דיגיטל. לא נוכל, וגם לא התכוונו, להתעלם מהנוכחות של אשת רוה"מ לשעבר שהגיעה לתמוך במעצב החביב עליה, הלוא הוא דרור קונטנטו, שמלביש אותה לאירועים רשמיים בשנים האחרונות.

שרה נתניהו. אלירן אביטל,
מירי רגב ושרה נתניהו פותחות את שבוע האופנה בתצוגה של דרור קונטנטו/אלירן אביטל

שרה נתניהו הצטרפה באיחור אופנתי כשהתצוגה כבר החלה והתמקמה בשורה הראשונה כשסנדרה רינגלר הסטייליסטית הצמודה מימינה, וחברת הכנסת מירי רגב לשמאלה שלבשה חולצה שחורה מכופתרת עם שרוולים דרמטיים מקו ה-Ready To Wear של קונטנטו.

שרה נתניהו. אלירן אביטל,
והאדום - אדם מאוד. שרה נתניהו מגיעה לפרגן/אלירן אביטל

עוד בוואלה!

מבית "האח הגדול" - אל שבוע האופנה: דרור קונטנטו בא לנפץ את כל המוסכמות

לכתבה המלאה

ומה שרה לבשה? קונטנטו כמובן, שמלה אדומה עם מפתח מרובע מעוטר רקמה בצבע שמנת ואבני חן. השרוולים שהגיעו עד המרפקים והמפתח הגבוה ספק סגור מדי שיוו לשמלה מראה מעט מיושן, אבל מה שהציל אותה (את השמלה) היה הווליום הנחוץ בחצאית הארוכה והשליץ הנדיב בירך. שרה בהחלט הגיעה כדי לבלוט, לא ניתן היה להתעלם ממנה באדום אדום הזה, אבל השמלה הזו לא תיזכר כאחד הלוקים המוצלחים שלה.

שרה נתניהו. אלירן אביטל,
פרונט רואינג - סנדרה, שרה, מירי והקוסמטיקאית פולה בליק/אלירן אביטל

את התצוגה פתחה הדוגמנית הבינלאומית סאן מזרחי שלבשה בגד גוף עם כפתורים וכתפיים אקסטרה מודגשות, חגורה עם אבזם מוזהב בצורת לוגו בית האופנה, וחצאית שיפון שחורה קצרצרה מקדימה בעלת שובל דרמטי ארוך מאחור.

סיפורה של קולקציית הקוטור נולד מהלוגו של בית האופנה קונטנטו, והסטיילינג המוקפד לא פסח על שום פרט. "השנה רציתי להביא משהו אסוף ובשל יותר לבמה". בין הדגמים שנראו על המסלול: שמלות ערב, שמלות כלה באינטרפרטציה המזוהה עם המעצב, אוברולים, בגדי גוף, מחוכים וחליפות בהדפסים דיגיטליים בשילוב עבודות יד, הכל על טהרת סקאלת הצבעים שמאפיינת את המעצב - שחור, לבן ונגיעות שלזהב. הדגמים התהדרו באבני חן, תחרה, שיפון ורקמה, מה שיצר המון דרמה ופאתוס.

דרור קונטנטו, שבוע אופנה קורנית תל אביב 2022. אבי ולדמן,
פותחת את התצוגה - סאן מזרחי/אבי ולדמן

העיצובים של קונטנטו ידועים בטקסטיל עשיר ובעבודת יד, והשנה ניתן היה לראות לאורך התצוגה גם אקססוריז שעוצבו במיוחד לצד הדגמים, כדוגמת תיקים גדולים (מאוד), חצאי מחוכים וחגורות עם אבזמים בסימן הלוגו של בית האופנה. כל הדוגמניות נעלו נעלי פלטפורמה שחורות של גראס שהתכתבו עם הטרנד הנוכחי - כמה שיותר גבוה הרי זה משובח.

השנה המעצב שיתף פעולה עם קורנית דיגיטל וכל הדגמים הודפסו בהדפסה דיגיטלית פרי חזונו. הסימבול שדמה לפרח ונע בין האתני לעתידני חזר על עצמו בפרינטים בגדלים שונים. דרור קונטנטו: "זה תמיד השילוב שלי בין העולם שאנחנו הולכים אליו ולבין העולם שהגענו ממנו".

דרור קונטנטו, שבוע אופנה קורנית תל אביב 2022. אבי ולדמן,
גברים במחוכים על המסלול של קונטנטו/אבי ולדמן

גם השנה שבוע האופנה מהדהד את הקו אותו ביסס מוטי רייפ בסימן הקיימות ושינוי אידאל היופי, והאחרון התבטא על המסלול המגוון של קונטנטו אשר שילב דוגמנית פלאס סייז, דוגמנית טרנסג'נדרית ודוגמניות מבוגרות אשר לבשו שמלות לבנות יפיפיות רחוקות מהגוף והיוו אתנחתא רעננה ללוקים הסקסיים והצמודים. אבל הפתעת הבוקר, חוץ משרה נתניהו באדום, היו הגברים בתצוגה. לצד הנשים צעדו גברים לבושים בחליפות, מחוכים, סרבל אוברסייז משובח ואפילו בגד גוף ממש לקראת הפיאנלה, אשר טשטשו את ההפרדה בין "גברי" ל"נשי", ובכך סימנו את יריית הפתיחה לפרויקט הבא של קונטנטו.

דרור קונטנטו, שבוע אופנה קורנית תל אביב 2022. אבי ולדמן,
כל הדגמים הודפסו בהדפסה דיגיטלית של קורנית. פרי חזונו של המעצב כמובן/אבי ולדמן

הדוגמנית פיי ז'קיטה סגרה את התצוגה באנסמבל לבן מטריף, בווייב אפיפיורי משהו - שמלה עם צווארון סיני, תחרה וכפתורים מוזהבים מחוברת לשרוולים דמויי גלימה מרשימה שהשתרכו מאחוריה עד הריצפה. את הלוק סגרו חגורה לבנה עם לוגו מוזהב של בית האופנה קונטנטו וסנדלי פלטפורמה שחורות שהיוו את הקונטקסט המדויק.

דרור קונטנטו, שבוע אופנה קורנית תל אביב 2022. אבי ולדמן,
פיי ג'קיטה נועלת את המסלול באנסמבל לבן/אבי ולדמן
דרור קונטנטו, שבוע אופנה קורנית תל אביב 2022. אבי ולדמן,
הקהל על הרגליים - דרור קונטנטו מזניק את שבוע האופנה קורנית תל אביב 2022/אבי ולדמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully