וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכל הרצוג היא המתלבשת הטובה ביותר מערב הגאלה

ערב הגאלה של שבוע האופנה קורנית תל אביב נחגג עם נוכחות מיוחדת של ד"ר מונה אל מנסורי, המעצבת הערבייה שעשתה היסטוריה, אבל אותנו כבשה אשת הנשיא מיכל הרצוג. הנה כל מה שקרה בערב הנוצץ ומה לבשו הכוכבות המקומיות

השנה התחיל שבוע האופנה בלו"ז מעט אחר. יריית הפתיחה היתה מאז ומתמיד ערב הגאלה, אך יום תצוגות שלם כבר מאחורינו. אמש (ראשון) התקיים הערב הנוצץ של שבוע האופנה קורנית תל אביב 2022 כשעל ההנחייה הופקדה גלית גוטמן.

ערב גדוש אורחים חשובים, כוכבות וכוכבים מקומיים ביניהם גם עודד פורר, שר החקלאות, הגברת מיכל הרצוג (שעוד נגיע אליה בהמשך) ואורחת הכבוד ד"ר מונה אל מנסורי שעשתה היסטוריה עם הגעתה לישראל. זו הפעם הראשונה בה מעצבת ערבייה מאיחוד האמירויות מגיעה לארץ ואף מציגה את הדגמים שלה על המסלול, החלטה שדרשה לא מעט אומץ ותעוזה, והתקבלה אחרי דיונים רבים.

מונה אל מנסורי, מוטי רייף, שבוע אופנה קורנית תל אביב. אלירן אביטל,
אורחת הכבוד - מונה אל מנסורי באמצע עם אשת הנשיא ומוטי רייף/אלירן אביטל

הכוכבות המקומיות ביניהן מורן אטיאס, טהוניה רובל, רונית יודקביץ, יעל רייך, טיילור מלכוב, שירלי בוגנים ועוד צעדו בשמלות הערב הזוהרות של מנסור מקושטות באבנים וטולים עם אלמנטים מובהקים של תלבושות מסורתיות.

עוד אישה שנצצה במיוחד הערב הזה הייתה המעצבת הוותיקה טובה'לה חסין שזכתה בפרס מפעל חיים. "אחרי כל כך הרבה שנים בתחום שהצלחתי לשרוד וליצור את האומנות שלי, הכי מגיע לי", ועל זה נאמר - מה ששלה שלה, ועם ההצלחה המסחררת שהיא מצליחה לייצר עם אשת הנשיא מיכל הרצוג אנחנו ללא ספק מאשרות ואף מחזקות את דבריה.

מורן אטיאס, שבוע אופנה קורנית תל אביב. אבי ולדמן,
מורן אטיאס צועדת על המסלול באנסמבל של מונה אל מנסורי/אבי ולדמן

בקרב האורחות נראו פאשניסטות מקומיות לצד שחקניות, דוגמניות ועוד. כוכבת "פריפריה אימפריה" הפתיעה בחליפה שעוררה סערה קלה, שירה איסקוב הלכה על לוק מחויט ומאופק, קורין גדעון פירגנה למעצבת מקומית ונטלי עטיה השיקה גלח ורדרד - הנה מה שהן לבשו.

טובהלה, שבוע אופנה קורנית תל אביב. אור גפן,
מקבלת פרס מפעל חיים - טובה'לה/אור גפן

מיכל הרצוג

האישה שלא מפסיקה להלהיב אותנו - הגברת מיכל הרצוג בשמלת גלבייה מופלאה של טובה'לה עם תיק קלאץ' מעוטר בגווני השמלה ונעלי מיולס שחורות. גם הגלאם היה במקום וככה זה נראה כשאכפת לך.

מיכל הרצוג, שבוע אופנה קורנית תל אביב. אלירן אביטל,
הכי מוצלחת. מיכל הרצוג/אלירן אביטל

שירה איסקוב

שירה איסקוב בחרה בלוק מאופק עם שמלת וסט של אליזבטה פרנצ'י כיכר המדינה, סנדלים של מייקל קורס, והאמת שהיינו מצפות ללוק קצת יותר חגיגי לערב כזה.

שירה איסקוב, שבוע אופנה קורנית תל אביב. דנה קופל,
בשמלה של אליזבטה פרנצ'י מכיכר המדינה. שירה איסקוב/דנה קופל

עוד בוואלה!

"דוגמנית פלאס סייז, בגובה 1.64 על המסלול - הגשמתי חלום"

לכתבה המלאה

טל נוי

הפאשניסטה המקומית טל נוי לבשה חצאית טול בירוק מנטה של חנה מרילוס, ז'קט עור של אקנה סטודיוס, ונעליים של דה אטיקו לפקטורי 54. אהבנו את השילוב.

טל נוי, שבוע אופנה קורנית תל אביב. אלירן אביטל,
אדג'ית ורכה גם יחד. טל נוי/אלירן אביטל

אוריה עזרן

המעצבת וכוכבת "פריפריה אימפריה" אוריה עזרן הותירה אותנו מבולבלות. מצד אחד - כל החליפה מעוטרת במסרים מעצימים, מצד שני - ג'רמי סקוט התקשר ושאל למה היא לקחה את קולקציית הקשקושים שלו מ-2019? מיותר.

אוריה עזרן, שבוע אופנה קורנית תל אביב. אלירן אביטל,
העתקה או השראה? אוריה עזרן בחליפה בעיצובה/אלירן אביטל

גלית גוטמן

מנחת הערב פירגנה לאחד המעצבים המוערכים, שדווקא השנה לא לקח חלק בשבוע האופנה. שמלת מקסי ירוקה ומטריפה של האחד והיחיד ויוי בלאיש עם כתפיים תפוחות ושרוולים ארוכים ועגילי עלה נופלים של ה.שטרן. מרהיבה כהרגלה.

גלית גוטמן. אסף באבו,
מרהיבה כהרגלה. גלית גוטמן/אסף באבו

נטלי עטיה

נוכחות מפתיעה ואאוטפיט מפתיע עוד יותר של נטלי עטיה עם מעיל בוהק של איסי מיאקי, אוברול וינטג' של סן לורן, נעליים סטלה מקרטני וגלח ורוד מוגזם. לא יודעות, אנחנו לא נהנות.

נטלי עטיה, שבוע אופנה קורנית תל אביב. דנה קופל,
לא הבנו כלום. נטלי עטיה/דנה קופל

קורין גדעון

קורין גדעון הגיעה בחליפה בצבע פנינה של עפרי מצה, תכשיטים מיכל בן ישי, נעליים של סטיוארט ויצמן לפקטורי 54, תיק של פראדה וחזייה מבצבצת מטריומף - כי ככה זה כשאת פרזנטורית. טיפ חשוב - או עגילי חישוק או קולר כזה. ממש לא גם וגם.

קורען גדעון, שבוע אופנה קורנית תל אביב. דנה קופל,
חליפה של עפרי מצה. קורין גדעון/דנה קופל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully