וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דוגמנית פלאס סייז, בגובה 1.64 על המסלול - הגשמתי חלום"

עודכן לאחרונה: 19.5.2022 / 12:57

יום התצוגות הראשון של שבוע האופנה קורנית תל אביב הגיע לסיומו כשאותנו כבשו סבינה מוסייב ושחר אבנט. לנו הייתה נוכחות מיוחדת בשואו המשגע של אבנט כשטלי ארבל, כתבת וואלה! אופנה, צעדה על המסלול של המעצבת שהלבישה את הכוכבות הגדולות בעולם

שחר אבנט

שחר אבנט הצליחה לעשות הדים בעולם. היא מוכרת כיום כבית אופנה אוונגרד וצעיר שמלביש אייליסטריות בינלאומיות כמו זנאדיה, ביונסה, קמילה קאביו, כריסטינה אגילרה, כמו גם כוכבות מקומיות - נועה קירל, נטע ברזילי ועוד. זו השנה הרביעית בה אבנט מציגה את הקולקציה שלה בשבוע האופנה קורנית, וכמו בשבוע האופנה אשתקד, גם השנה אבנט התעקשה להוציא את הקלישאה מהמונח 'אידאל יופי מגוון' ויישמה זאת הלכה למעשה בתצוגה שלה, כאשר נתנה ייצוג לכל גווני האמצע, בין אם זה התבטא במידה, גיל, גובה או נטייה דתית. על המסלול הצבעוני צעדו דוגמניות דקיקות ותמירות לצד דוגמניות פלאס סייז ונשים מכל קשת הגוונים, וכן, גם אני.

שחר אבנט, שבוע אופנה קורנית תל אביב, טלי ארבל. צילום אישי,
"כשיוצאים אל המסלול ההרגשה היא קצת כמו צביה לכודה בפנסים"/צילום אישי

זכיתי לצעוד על המסלול היפהפייה והמורכב עד מרגש של שחר ובכך להגשים את ה-חלום לקחת חלק בשבוע האופנה הישראלי. דבר שאינו מה בכך, בהיותי דוגמנית פלאס בגובה 164. מוכנה להישבע ב-44 שנות חיי ששמעתי שהקהל מריע לי. מצד שני, כשיוצאים אל המסלול ההרגשה היא קצת כמו צביה לכודה בפנסים (למרות שהייתי בכלל זחל!), גם השמיעה מתערפלת אז אולי בכלל הזיתי? כי בכל זאת קדמו לתצוגה 4 שעות של הכנות וטירוף (חושים) מהזן ששמור רק אל מאחורי הקלעים. ההנחיה לקבוצה שלי הייתה "להלך על המסלול שמחה, חופשיה והכי משוחררת", כפי שהנחתה דנה ספיר במאית התצוגה, וזה בדיוק מה שעשיתי. התמסרתי לחוויה וליצירה וזה היה אחד הרגעים היותר מלהיבים בחיי.

שחר אבנט, שבוע אופנה קורנית תל אביב. רועי קאשי,
"הגשמתי חלום". טלי ארבל/רועי קאשי

אבנט הציגה שעטנז של שמלות כלה לבנות חלומיות ושמלות ערב קוטור בצבעוניות משגעת, לצד פיסים שהם Ready To Wear כמו שמלות קלילות, מחוכים עם מכנסיים או אוברולים, ואף מיני קולקציית ביכורים של בגדי ים. עם הטייטל המחייב "על החיים ועל המוות / גלגול מלא", התצוגה עסקה במעגל החיים דרך המטאפורה של חיי הפרפר ולא אכזבה. כמו תמיד אבנט מספרת סיפור שלם, כאשר המוזיקה התחלפה בהתאם. טול ורקמה, סימני ההיכר של המעצבת בשנים האחרונות, היו שם למכביר.

שחר אבנט. רועי קאשי,
שמלות כלה לבנות חלומיות. שחר אבנט/רועי קאשי

התצוגה לקחה אותנו דרך מעגל החיים: החלק הפותח היווה מטאפורה לגולם שמתחיל את החיים והתאפיין בשמלות כלה לבנות חלומיות, עם שובל ארוך או הד פיס של פרחים לבנים. השמלות המטריפות מבדי טול ומשי עוטרו ברקמות ידניות וחלקן גדשו בפנינים בארוקיות או אבני סברובסקי גדולות. לאחריהן עלתה קבוצת הזחל, שחגגה את החיים בצבעוניות מרהיבה (אמרתי לכם שאני זחל).

שחר אבנט, שבוע אופנה קורנית תל אביב. רועי קאשי,
מעגל החיים של שחר אבנט/רועי קאשי

הלוקים התחלפו בין שמלות נדיבות בבדי טול וסאטן בצבעים עזים כמו וורוד, ירוק ותכלת או בדי משי מודפסים, לבין שמלות קיציות קלילות ללבישה ומערכות לבוש בשני חלקים עם פרינטים שמספרים סיפור בפני עצמם. היצירות של שחר תמיד נושאות משמעות אישית, כל ההדפסות צוירו ועוצבו על ידי המעצבת. הקבוצה הבאה שתפסה מקומה על המסלול סימלה את סוף החיים עם שמלות טול בשחור דרמתי, וכיכבה שם הינומה שחורה שטרפה את הבמה. בסופה, התצוגה חזרה וחתמה את השואו בלבן. מעגל החיים נשלם.

שחר אבנט, שבוע אופנה קורנית תל אביב. רועי קאשי,
שמלות טול מכל טוב כמובן שהיו/רועי קאשי
שחר אבנט, שבוע אופנה קורנית תל אביב. רועי קאשי,
הינומה שחורה טרפה את הבמה/רועי קאשי
שחר אבנט, שבוע אופנה קורנית תל אביב. רועי קאשי,
השואו נחתם בלבן - מעגל החיים נשלם/רועי קאשי

עוד בוואלה!

בשמלה אדומה ובלי צמות: שרה נתניהו פותחת את שבוע האופנה

לכתבה המלאה

סבינה מוסייב

קולקציית האביב החדשה של סבינה מוסייב ענתה על כל הציפיות שלנו לדגמי בוהו רומנטיים באווירה ריזורטית שהיא כה מיטיבה לעצב בשנים האחרונות. הצלחתה המקומית וגם הבינלאומית של מוסייב טמונה בכישרונה הרב לשכלל את כתב היד האהוב שלה לכדי גרסאות עדכניות לסגנון המנצח שמערבב מידת בוהמייניות מוקפדת בגזרות אולטרה נשיות המפלרטטות בין אוברסייז לצמוד והעשויות טקסטילים זורמים בגוונים ובדפוסים של חופשה אינסופית, לצד התמקדות בבגדי ערב מדויקים בעלי גלאם מנצנץ שיתאימו עבור עונת האירועים הכה חשובה פה בישראל.

סבינה מוסייב, שבוע האופנה קורנית תל אביב 2022. אבי ולדמן,
סבינה מוסייב מציגה את קולקציית אביב קיץ 2022/אבי ולדמן

סבינה לא פספסה את ההזדמנות לעוף על טרנד פרחי התלת ממד עליהם כתבנו פה לפני כחודש וחצי והעניקה להם שלל ביטויים קוהרנטיים מלאי סטייטמנט לאורך התצוגה. זה התחיל כבר בדגם הפותח שהורכב מלוק מחויט של בלייזר וברמודה בגוון לבן בו הונח פרח משגע באזור הכתף, והופיעו שוב כנגיעות סטיילנג משדרגות באזור המחשוף או על שיער הדוגמניות ואף כטופ שלם בגזרת קולר שהותאם לחצאית מיני לבנה.

סבינה מוסייב, שבוע האופנה קורנית תל אביב 2022. אבי ולדמן,
שמלות משוחררות לחופשת הריזורט המושלמת/אבי ולדמן

התמונה הלבנה - פרחונית שהייתה מלאת צלליות בתנועה התחברה באופן מושלם לסדרה בגווני מים ירוקים וטורקיזיים בוהקים בה בלטו אוברולים ושמלות נינוחות שיאומצו לוודאי בחופשות הקיץ הקרובות וגם יתחבבו בקלילות על קהל החתונות. תשומת לב לגזרות מחויטות המשיכה בעדינות עם מכנסיים בגזרה גבוהה, וסטים ובלייזרים שעורבבו עם מערכות לבוש מפאייטים זהובים. בחלקה השני של התצוגה נכחו גוונים כהים יותר ובהם פרינט פרחוני על רגע שחור כמו גם אזכורי ורוד פוקסיה ממשי ושמלות זהובות. תמונת הסיום שבה אל הסיפור המחויט ואל יריעות הפאייטים, אבל הפעם בשחור.

סבינה מוסייב, שבוע האופנה קורנית תל אביב 2022. אבי ולדמן,
אזכורי ורוד פוקסיה ממשי/אבי ולדמן
סבינה מוסייב, שבוע האופנה קורנית תל אביב 2022. אבי ולדמן,
תמונות הסיום - פאייטים בצבעוניות כהה/אבי ולדמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully