וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכשה ביקיני וגילתה על התווית: "אל תרטיבו אותי - פוזות לצד הבריכה בלבד"

20.4.2022 / 0:10

ג'ורג'ינה איילינג הזמינה את הביקיני המושלם למראה מ-Pretty Little Thing וגילתה על התווית שלו איסור להיכנס איתו למים. היא לא היחידה שנותרה מזועזעת מזה

חמש עובדות על בגדי ים/מערכת "אסור לפספס"

כשאת רוכשת ביקיני זה במטרה ללבוש אותו לטבילה בים או בבריכה, נכון? הרי זו כל מטרתו של בגד הים. זה ליטרלי בשמו. ובכן, כנראה שזה לא בהכרח מחייב, שכן משתמשת טיקטוק סיפרה לאחרונה שרכשה ביקיני ורוד מ-PrettyLittleThing שהגיע עם תווית אזהרה מוזרה במיוחד - לפיה היא מתבקשת שלא להרטיב את הפריט.

ג'ורג'יה איילינג (שמפרסמת תחת השם @geeayling) שיתפה סרטון בו היא מציגה את התווית המבלבלת שעל הביקיני החדש שלה, עליה נכתב: "אל תרטיבו אותי - פוזות לצד הבריכה בלבד". כלומר הביקיני נועד רק לצורך העלאת תמונות לאינסטגרם ופחות לטבילה במים. על גבי הסרטון היא כתבה: "אני מנסה להבין למה שארצה ביקיני שאני לא יכולה להרטיב אותו".

באתר Pretty Little Thing, לצד הביקיני - שנמכר במחיר של 30 ליש"ט - לא כתוב דבר על כך שהבד העשוי מ"78% כותנה ו-22% פוליאסטר סרוג" אינו עמיד למים.

צפו בתווית על הביקיני

הסרטון עורר המון תגובות זועמות. "זה כל כך מעצבן אותי", כתבה אחת ועל כך השיבה ג'ורג'יה: "אני בוכה מזה". אחרת כתבה: "זה כל כך מצחיק", כשלזה השיבה ג'ורג'יה: "אותי זה ממש לא הצחיק". אחרת כתבה: "ולחשוב שבדיוק עמדתי להזמין את הפריט הזה. תודה". רבים זעמו על הרשת: "מה הטעם לקנות ביקיני שלא ניתן להשתמש בו למטרתו העיקרית?" כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "זה פשוטו כמשמעו מה שהאופנה מייצגת. איך אפשר לשווק בגדים לבריכה בלי שניתן להיכנס איתם לבריכה אלא רק להצטלם איתם לאינסטוש. זה מטורף". אחרים תהו כיצד ניתן לכבס את הביקיני אם לא ניתן להרטיב אותו.

הביקיני שאינו עמיד למים, Pretty Little Thing. Pretty Little Thing, אתר רשמי
הביקיני שאינו עמיד למים, Pretty Little Thing/אתר רשמי, Pretty Little Thing
הביקיני שאינו עמיד למים, Pretty Little Thing. Pretty Little Thing, אתר רשמי
"איך אפשר לשווק בגדים לבריכה בלי שניתן להיכנס איתם לבריכה?"/אתר רשמי, Pretty Little Thing

חלק מהצופים סיפרו שרכשו את הפריט בשני חלקיו ונכנסו איתו למים על אף ההנחיות. "לא קרה שום דבר. נכנסתי איתו למים והוא שרד", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "אני עדיין לובשת את שלי. זה בסדר. לא הרגשתי בהבדל". ב-Fabulous יצרו קשר עם Pretty Little Thing לצורך תגובה אולם זו לא התקבלה.

זו לא הפעם הראשונה שהביקיני מעורר המחלוקת עולה לכותרות. ב-2019 לקוחה של Pretty Little Thing סיפרה על הביקיני הכחול-זהבהב שהזמינה ברשת ועליו מצאה את אותה תווית הזויה. לעומת כמה מהצופות בסרטון של ג'ורג'יה שסיפרו שעל אף ההנחיות נכנסו עם הביקיני למים ודבר לא קרה, היא סיפרה אז שהצבע הכחול ירד והתפזר במים כששטפה אותו.

בגד הים הכחול ספוג במים כחולים. twitter.com/Princrastinate, צילום מסך
בגד הים הכחול ספוג במים כחולים/צילום מסך, twitter.com/Princrastinate

הלקוחה אלישה, תושבת אנגליה, שיתפה תמונות של תחתוני הביקיני בכיור מלא במים כחולים כדי להראות כיצד הצבע "דימם" לו מהבגד. היא יצרה קשר עם PrettyLittleThing וכתבה: "אני אוהבת את הביקיני. אני פשוט לא יודעת איך למנוע מהצבע לזרום לכל מקום כשהוא במים. פשוט לא נראה לי נורמלי". בתגובה, המותג המליץ לה פשוט לא לשים את הפריט במים. עובד החברה כתב לה: "נהדר לשמוע שאת אוהבת את הביקיני, אך באתר מצוין שאסור ללבוש את הסט למים ושהצבע עלול לרדת". במקרה הזה לצד הפריט אכן נכתבה האזהרה הזו כולל הסבר שצבע עלול לרדת עקב השימוש בפוליאסטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully