וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמינה שמלה הדוקה ברשת - וקיבלה את הדבר המאוד ביזארי הזה

26.2.2022 / 23:52

משתמשת טיקטוק שיתפה סרטון השוואה בין השמלה שהזמינה לזו שקיבלה והותירה את הצופים בהלם שחשבו שהיא קיבלה רק שרוול - אבל אז היא החליטה לנסות ללבוש אותה

הזמינה שמלה ברשת - וקיבלה חתיכת בד קטנטנה/@theekrimi/video

לא פעם אנחנו נתקלים בסרטוני השוואה בין פרטי לבוש כפי שהם נראים באתרי ההזמנות המקוונים למציאות, אך במקרה הזה השמלה שהוזמנה לא נראית פחות טוב - אלא כאילו רק פיסת בד קטנה שלה הגיעה לידיה שלה הקונה.

משתמשת הטיקטוק @theekrimi פרסמה את "אסון" הרכישה המקוונת שלה אחרי שהזמינה שמלה ברשת ונותרה מבולבלת ממה שקיבלה בדואר. בסרטון היא הציגה כיצד נראית השמלה ההדוקה על הדוגמנית באתר - שמלה כחולה צמודה עם חורים בחלקה הקדמי ושרוולי רשת תואמים באורך המרפק - לעומת השמלה שהיא קיבלה: חתיכת בד קטנה נמתחת.

מה היא הזמינה לעומת מה שקיבלה:

איך לובשים את זה?

בתגובות לסרטון, שצבר מעל ל-7 מיליון צפיות ו-1.2 מיליון לייקים, רבים נותרו מבולבלים וטענו שהקונה ככל הנראה קיבלה רק את אחד השרוולים ולא את השמלה כולה. אחד כתב בתגובה: "זה רק שרוול אחד, נכון?" ואחר הוסיף: "זה חייב להיות השרוול. חפשי שוב באריזה". אחרים הציעו לה להשתחל לרצועת הבד הנמתחת. "זה נמתח. הבד ימתח ויתאים את עצמו לגוף שלך", כתבה צופה אחת ואחרת הוסיפה: "אלה בדים נמתחים. פעם עזרתי בניהול אתר ששיווק בגדים כאלה. הם נמתחים מאוד". משתמשת אחרת הוסיפה: "ניסית ללבוש את זה? השמלות האלה בדרך כלל נראות קטנות אבל הן נמתחות. פשוט נסי את זה".

היא נענתה לבקשות וניסתה על עצמה את השמלה. להפתעת כולם, אכן לא הייתה כאן טעות וזה לא רק השרוול שהגיע אליה בדואר. בסרטון נוסף היא לבשה על עצמה את השמלה והוכיחה שהיא אכן נמתחת.

והנה היא לובשת את השמלה:

הצופים לא ויתרו לה כל כך מהר: "אני מצטערת, אבל למה בכלל הזמנת את השמלה הלא מחמיאה הזאת מלכתחילה?" כתבה אחת בתגובות ואחרת הוסיפה: "מותק, יכלת לייצר לעצמך שמלה דומה עם גרביונים כחולים ומספריים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully