וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מפגע אופנתי": קונה נחרדת הציגה את מכנסי העור החדשים שחושפים יותר מדי מאחור

3.11.2021 / 23:31

משפיענית הרשת ג'סי קו הציגה לעוקבים שלה באינסטגרם את מכנסי גב החוטיני החדשים שרכשה מאסוס וכינתה אותם "מפגע אופנתי". על אף שעוקביה החמיאו לה, הביקורת הייתה חד משמעית: "לא בעגלת הקניות שלי"

מכנסי העור שחושפים הרבה יותר מדי/jessie_khoo

משפיענית הרשת ג'סי קו הוציאה מכיסה 44 דולרים על מכנסי עור גב-חוטיני שידעה מראש כי סיכוייה ללבוש אותם ליציאה קלושים. היא נתקלה בפריט המשונה ברשת, שיתפה אותו עם 130 אלף העוקבים שלה באינסטגרם והחליטה לרכוש אותן כדי לדגמן בפניהם. היא לא הצליחה להסתיר את המבוכה כששלפה את מכנסי העור החושפניים מהשקית - וסיפקה ביקורת תמציתית אך מדויקת על הפריט, אותו כינתה "הדבר הפוגעני ביותר לאופנה".

המשפיענית בת ה-31 הציגה למצלמה את מכנסי העור של ASOS, שמקדימה נראים רגילים לגמרי אך מאחור חושפים הרבה יותר מדי. למעשה מדובר במכנסיים שחורים עם גב חוטיני מובנה החושף כמעט את כל הישבן. על אף שהגזרה הזאת זכתה בעבר לאהדה מצד כוכבות כמו קים קרדשיאן, בלה חדיד וקנדל ג'נר, ג'סי לא התרשמה מהם לטובה.

מכנסי עור שחושפים יותר מדי. ASOS, אתר רשמי
מכנסי העור החשופים כפי שהם מופיעים באתר ASOS/אתר רשמי, ASOS

ג'סי, תושבת סידני, אוסטרליה, מדדה את המכנסיים והעלתה סקירה כנה של הפריט באינסטגרם: "בשבוע שעבר העלתי סטורי על המכנסיים האלה", היא אמרה, "חשבתי שהם מטורפים, כולכם חשבתם שהם מטורפים - וכמובן שאשיג אותם". לאחר שמדדה סיפרה כי מקדימה המכנסיים נראים ארוכים מאוד, אך היא "יכולה ללבוש אותם עם נעלי ספורט". אולם, כשהסתובבה להראות לצופים את החוטיני היא הוסיפה: "זה הגב, הם מאוד נמוכים, מה אתם חושבים? יש בזה משהו סקסי, אני לא אשקר. האם אני יכולה ללבוש אותם בתור אישה בת 31? כן, אבל אני לא הולכת לעשות זאת".

צפו בביקורת המלאה:

הסרטון שלה גרף יותר מ-22 אלף צפיות מאז שפורסם ברביעי האחרון והמעריצים שלה הסכימו איתה. "כשאת צריכה ללכת לעבודה ב-9, אבל נזכרת שקבעת לעצמך בדיקה רקטלית ב-10", כתבה אחת בצחוק ואחר הוסיף: "את חייבת ללבוש אותם לארוחה משפחתית ולצלם את התגובה של בני המשפחה שלך! זה זהב!". משתמשת נוספת הגדירהה אותם כ "עסקים מקדימה, מסיבה מאחורה". אחרים החמיאו לג'סי וכתבו שכל דבר יושב עליה טוב: "את לוהטת בכל דבר, אבל הם נוראיים", כתב גבר אחד בתגובה ואחרת הוסיפה: "ברצינות, למה? זה נראה עליך פגז, אבל אני לא אוסיף את זה לעגלת הקניות שלי".

על אף המחמאות, ג'סי סיפרה ל"דיילי מייל אוסטרליה" שהיא אינה מתכוונת ללבוש את המכנסיים ומתכננת להחזירם לרשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully