וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מביאים את הקיץ: נורת'רן סטאר ומשכית בתצוגות אופטימיות

עודכן לאחרונה: 5.4.2022 / 9:51

יום התצוגות השני נפתח עם נדב רוזנברג החוגג השנה עשור למותג שלו נורת'רן סטאר כשעל המסלול הציג קולקציה נגישה לסצינה התל אביבית בעונה החמה. מיד אחריו הציגה שרון טל למשכית את האמירה שלה לקיץ 2022 עם משב רוח נעורים ולוקים חלומיים לחופשת ריזורט

נורת'רן סטאר

בוקר התצוגות השני בשבוע האופנה קורנית נפתח עם האוסף הקיצי של Northernstar, הלייבל של מעצב האופנה המקומי נדב רוזנברג שחוגג השנה עשור לקיומו. לפני חמש שנים פרץ רוזנברג לתודעה במסגרת סיבובו הראשון של פרויקט התמיכה "חממת המעצבים" מטעם מפעל הפיס, ומאז הפך לאחד השמות הנוכחים תדיר במסורת שבוע האופנה התל אביבי.

נורת'רן סטאר, שבוע האופנה קורנית תל אביב 2022. אבי ולדמן,
בוקר התצוגות השני נפתח עם האוסף הקיצי של נורת'רן סטאר/אבי ולדמן

הקולקציה עוצבה בהשראת ה"טיול אחרי צבא" שרוזנברג לא זכה להשלים והיא מובאת כמסע הרפתקני בהודו המסקרנת עם התמקדות בשווקים הצבעוניים ובמסיבות הטבע הפסיכדליות. בפועל מה שקרה על המסלול הציג מראה לסצנה התל אביבית הצעירה בעונה החמה: אנשים מסתובבים בעיר כשהם לבושים קיץ ססגוני בצבעוניות עזה ובסגנון אורבני אקלקטי.

נורת'רן סטאר, שבוע האופנה קורנית תל אביב 2022. אבי ולדמן,
אלמנט הקשירות בשמלות סטרפלס וחצאיות סרונג/אבי ולדמן

חולצות כפתורים נינוחות ושמלות טי-שירט משודרגות לצד פריטי בוהו הכוללים עיטורי אבנים, חרוזים, עיניים וחמסות באופן המזכיר תלבושת ריקודי בטן אוריינטלית. בלט גם אלמנט הקשירות שהופיע בין היתר על חצאיות סרונג, שמלות סטרפלס, מכנסי דייגים או בכתפיות. השלימו את הווייב העירוני תיקי פאף צבעוניים מניילון הנלבשים בקרוס או על הגב בצללית גלילית - קטנה לבקבוק מים, גדולה למזרון יוגה.

נורת'רן סטאר, שבוע האופנה קורנית תל אביב 2022. אבי ולדמן,
חוגג השנה עשור - נדב רוזנברג/אבי ולדמן

עוד בוואלה!

מיכל הרצוג היא המתלבשת הטובה ביותר מערב הגאלה

לכתבה המלאה

משכית

על רקע מסך וידאו ענק שהציג חוף ים מקומי בפילטר תכול בית האופנה משכית הציג אוסף נוסטלגי שעוצב בהשראת חופשות בעיירות חוף בניינטיז לכבודה ולזכרה של מייסדת המותג רות דיין אשר הלכה לעולמה בגיל 104 בשנה שעברה.

משכית, שבוע האופנה קורנית תל אביב 2022. אבי ולדמן,
רוח נעורים. כובעי טמבל בסרט לוגו ספורטיבי על המסלול של משכית/אבי ולדמן

הפזילה לעבר שנות התשעים בהן משכית לא הייתה ממש נוכחת בסצנת האופנה הכניסה רוח נעורים עם ציטוטי מגמות Y2K רלוונטיים שהפתיעו מאוד בהקשר של הפסיפס המשכיתי המוכר, אך שולבו בו בחן מנומק. כך קיבל מעיל המדבר המיתולוגי גרסת חלוק קלילה בגוון חול עם דפוס מונגרמי גוצ'י סטייל, כובעי הטמבל עוטרו בסרט לוגו ספורטיבי שריפרר לבית האופנה אוף וויט ובגדי הים הזכירו את קו ההלבשה האיקוני של קלווין קליין.

משכית, שבוע האופנה קורנית תל אביב 2022. אבי ולדמן,
כמובן שהיו גם שמלות ערב מוקפדות/אבי ולדמן

הניסוח המחודש ללייף סטייל על פי משכית נוטף ריזורטיות בינלאומית המתבטאת בפריטים המתאימים ללבישה מבוקר עד ערב ולטווח גילאים שהורחב כלפי מטה וכלל דגמים ג'ינס אורבניים, מעילי בייקר מעור וחצאיות סרונג נונשלנטיות שיצאו למסלול לצד סדרת שמלות הערב המוקפדת ועיטורי המשי והרקמה המזוהים עם בית האופנה הוותיק. בלטו על המסלול: עמית מכטינגר, שירז טל, רונית יודקביץ, מיקי ממן ושירלי בוגנים.

משכית, שבוע האופנה קורנית תל אביב 2022. אבי ולדמן,
לוק חלומי שעובד מבוקר עד ערב בחופשת ריזורט/אבי ולדמן
משכית, שבוע האופנה קורנית תל אביב 2022. אבי ולדמן,
שירלי בוגנים כובשת את המסלול/אבי ולדמן
משכית, שבוע האופנה קורנית תל אביב 2022. אבי ולדמן,
דגמי ג'ינס אורבניים וחזיות שובבות. משכית בקולקציית אביב-קיץ 2022/אבי ולדמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully