וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם שיר אוקראיני ברקע: טובהל'ה חסין מציגה קולקציה אביבית

עודכן לאחרונה: 19.5.2022 / 12:57

טובהל'ה ונעמה חסין רואות את האור בקצה המנהרה ומשיקות קולקציה אביבית אופטימית עם התייחסות מיוחדת למלחמה באוקראינה, ובחממה Project התרשמנו ממפגש הפסגה בין אדריכלות למעצבי אופנה - הפינאלה של יום התצוגות השני

טובהל'ה +

הדואו אם ובת, טובהל'ה ונעמה חסין, השיקו את קולקציית קיץ 2022 שיוצרה ועוצבה מתוך הכאוס. הקורונה והמלחמה באוקראינה לא עברו לידן והן בדרכן האופטימית וההומוריסטית רואות את האור בקצה המנהרה עם 51 דגמים של קולקציה אופטימית אביבית מלאת הומור. בפינאלה של התצוגה צעדו הדוגמניות לצלילי שיר עממי אוקראיני המפאר את המולדת ויופייה. כתב היד המוכר של המעצבות ניכר בכל דגם עם עבודות יד עשירות, רקמות, אבני חן, וציוריה של טובהל'ה שנרקמו ונצבעו על הבדים המנצנצים. השנה השתיים יצרו גם אביזרים משגעים - כובעים, תיקי טלפון קטנים ואף הסנדלים עוצבו בהתאמה אישית בשלל צבעים.

טובהל'ה חסין, שבוע האופנה קורנית תל אביב 2022. אבי ולדמן,
נתנו ביטוי למלחמה באוקריאנה. שירלי בוגנים על המסלול של טובהל'ה/אבי ולדמן

טובהל'ה ונעמה בחרו לשתף פעולה עם חברת קורנית ולכבוד 35 שנות יצירה, כאשר בפתח התצוגה טובהל'ה זכתה לשידור חוזר של הענקת פרס מפעל החיים, השתיים חברו למעצבים מתחומים שונים שעיצבו חולצות טי עם דמותה של טובהל'ה וימכרו במהדורה מוגבלת. בין האמנים: דורון מלכי, אריאל איבשיין, שיר גרוסמן ועוד.

טובהל'ה חסין, שבוע האופנה קורנית תל אביב 2022. אבי ולדמן,
אם אין אני לי מי לי - טובהל'ה מרימה לעצמה עם חולצות בדמותה/אבי ולדמן

בחלק הפותח של התצוגה בית האופנה טובהל'ה + הציג מהאוסף הפרטי של הגברת ד"ר מרים אדלסון, אשר גם נאמה על המסלול. האוסף נתן הצצה ליצירות המותג המפואר לאורך שנות פעילותו וכלל שמלות מעיל רקומות בכל הטוב והנוצץ שנלבשו מעל שמלות מידי שופעות קלוש שצוותו לסנדלי פלטפורמה צבעוניים, ואלה הקלילו את הלוקים בדיוק במידה. לאחר מכן עלו על הבמה דוגמניות הווה ועבר, סאן מזרחי, אביה מלכה, עומר ברבי, יעל רייך, שירלי בוגנים ורבות נוספות, לבושות בדגמים המשלבים קוטור עם קריצה שובבה המאפיינים את הקו העיצובי הייחודי של הדואו.

טובהל'ה חסין, שבוע האופנה קורנית תל אביב 2022. אבי ולדמן,
נתנו דגש גם על אקססוריז כמו תיקים, כובעים וסנדלים צבעוניים/אבי ולדמן

העיצובים המשגעים כללו שמלות שופעות בהדפסים אתניים בגזרות רחוקות מהגוף לצד שמלות חושפות כתפיים צמודות יותר ופחות, ז'קטים ועליוניות אוברסייז עם רקמות, אבני חן גדולים ומוטיבים של פרחים, עיניים או ציפורים ששולבו לחצאיות טול צבעוניות, התיקים והכובעים המעוטרים אבנים וסנדלי הפלטפורמה הצבעוניות ששבו אותנו, נגיעות של בדים ופרינטים מטאליים גם נצפו על המסלול. מיצג עושר הומוריסטי ומהוקצע בניחוח אוריינטלי במיטבו עם פיסים גדולים מהחיים, שהודות לקריצה ההומוריסטית ניתן בהחלט לעשות איתם את המעבר מהיום אל הערב.

טובהל'ה חסין, שבוע האופנה קורנית תל אביב 2022. אבי ולדמן,
שמלות שופעות בעיטורים - טובהל'ה פלוס/אבי ולדמן
טובהל'ה חסין, שבוע האופנה קורנית תל אביב 2022. אבי ולדמן,
כמו תמיד - חגיגה! טובהל'ה עם פרס מפעל חיים וקולקציה חדשה על המסלול/אבי ולדמן

החממה PROJECT וטופולסקי-רצף

בפרויקט עיצוב ואופנה מהיפים שנצפו במחוזותינו, עלו על המסלול 25 דגמים פרי שיתוף פעולה בין מעצבי אופנה מובילים ואדריכלים מהשורה הראשונה. היצירה המשותפת היוותה אירוע התרמה לקרן אימהות בשיתוף קרן תל אביב כאשר כל ההכנסות מוקדשות למימון חוגים, אבחונים והעשרה לילדי משפחות חד-הוריות בדרום תל אביב.

חברת החממה Project חברה לחברת טופולסקי-רצף ויחד יצרו חיבור אמנותי בין עולמות העיצוב לעולמות האופנה. על המסלול המרהיב צעדו דוגמניות וידוענים למכביר: מורן אטיאס, נטלי דדון, שירלי בוגנים, מלכת היופי מירית גרינברג שהחלימה מסרטן ועוד רבים ומעניינים.

פרויקט החממה, שבוע האופנה קורנית תל אביב 2022. יח"צ,
נטלי דדון בלוק של אוהד קריאף ומיכאל אזולאי/יח"צ

גדי אלימלך, הארט דיירקטור של שבוע האופנה, חיבר בין 25 זוגות שיצרו דגם ייחודי בהשראת השפה העיצובית או היצירה של האדריכל. בין הזוגות שנטפו השראה למרחקים היו: אורלי שרם עם ויוי בלאיש שפתחו את התצוגה עם חצאית שיפון בניוד ובומבר אוברסייז משכבות בדי משי המדמה פסי עץ שונים, יסקי מור סיון ודוד וקסלר עם הד פיס מאורגנזה שהתחבר לטופ שהדוגמנית לבשה וצוות לחצאית ענקית עשויה שכבות דמויות סקיצות מנייר.

פרויקט החממה, שבוע האופנה קורנית תל אביב 2022. יח"צ,
כשאדריכלות פוגשת אופנה - ויוי בלאיש ואורלי שרם/יח"צ

רונה לוין-פקר עם רונן חן אשר עיצב שמלת סטרפלס עשויה כפלים עם נפח דרמתי המדמה עולם מונוכרום כשל בטון וכובע רחב שוליים משגע, והמעצבת הצעירה רותם שאול עם טל גולדשמיט פיש אשר הלבישאו את מירית גרינברג בעליונית עמוסה ראפלס וטולים מעל חולצת גולף שמנתית ובשילוב סנדלים זהובים עם גרביים.

פרויקט החממה, שבוע האופנה קורנית תל אביב 2022. יח"צ,
רונן חן ורונה לוין-פקר עם שמלת סטרפלס עשויה כפלים וכובע מטריף/יח"צ
החממה, שבוע האופנה קורנית תל אביב 2022. אבי ולדמן,
מירית גרינברג לובשת רותם שאול ושי גולדשמיט פיש/אבי ולדמן

עוד בוואלה!

מביאים את הקיץ: נורת'רן סטאר ומשכית בתצוגות אופטימיות

לכתבה המלאה
פרויקט החממה, שבוע האופנה קורנית תל אביב 2022. יח"צ,
נסטיה ליסנסקי עם עיצוב של קטיה רומנצ'וב ודן והילה ישראלוביץ/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully