וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 48 שעות: סוף סוף נחשפה שמלת הכלה של ניקולה פלץ

עודכן לאחרונה: 21.4.2022 / 12:33

הבן הבכור של הבקהאמים ברוקלין התחתן בסוף השבוע עם בחירת ליבו הדוגמנית והשחקנית ניקולה פלץ באירוע תחת אבטחה גבוהה במיאמי. אף תמונה ברורה של שמלת הכלה לא דלפה עד הלילה, כשמגזין ווג כמובן זכה לתענוג עם תמונות בלעדיות של הזוג. התוצאה - מרהיבה כמצופה

אנחנו תוהות כמה מאתגר זה להיות כלתה של ויקטוריה בקהאם. ניקולה פלץ (27), כבודה במקומה מונח, שחקנית ודוגמנית אמריקנית שגם כן מגיעה ממשפחה מיוחסת, נכנסה למשפחת הסטייל והאצולה (אחרי בית המלוכה כמובן) - הבקהאמים, ואי אפשר שלא לשאוף לגדולות.

אחרי שזכתה לטבעת חמישה קראט בחיתוך אמרלד מברוקלין בקהאם (22), בנם הבכור של ויקטוריה ודיוויד, והתארסה בשמלה צהובה מתנפנפת מהמותג של ויקי הגיע הרגע הגדול. בסוף השבוע, תחת אבטחה כבדה במיאמי התחתנו ניקולה וברוקלין, כשאף תמונה ברורה של שמלת הכלה לא דלפה עד הלילה (ראשון).

מי שזכה לכבוד היה כמובן מגזין ווג, עם תמונות בלעדיות מהאירוע ופרטים עסיסיים על שמלת הכלה. בית האופנה האיטלקי המצליח ולנטינו, גרסת ההוט קוטור, היה אחראי על השמלה הצחורה שלדבריה של הסטייליסטית האישית לסלי פרמר זו 'השמלה היפה ביותר שראתה בחייה'. אישה שאפשר להקשיב לה בתור מי שאחראית גם על המלתחה של דמי מור, שרליז ת'רון ועוד רבות ומוצלחות.

חווית ההוט קוטור מסתכמת בסופו של דבר בשמלה שהיא די פשוטה אך מאוד מדויקת ומחמיאה לפלץ. מחשוף ריבועי עם שתי כתפיות רחבות, צמודה ואלגמטית לאורכה כשלמטה מפתיעות נעלי הפלטפורמה הכה עדכניות של ולנטינו. הנגיעה הרכה יותר הגיעה בגזרת כפפות התחרה הארוכות בעיטורי פרחים שהתאימו לשובל האורך.

האיפור והשיער היו בדיוק הטאצ' הנסיכותי שסגר את הלוק - שיערה של ניקולה היה אסוף למחצה עם פוני וילון מדויק שמיסגר את פניה ומעושן חום טבעי שהקפיץ את עיניה הירוקות. עגילי יהלומים עגולים בגודל לא סביר בעליל קישטו את אוזניה ובאמת שלא צריך יותר מזה בגזרת האקססוריז.

החתן לבש טוקסידו, טוטאל לוק דיור מכף רגל ועד ראש עם ז'קט שנסגר באמצעות שרשרת מעודנת ועניבת פפיון לבנה, הכול לפי הספר. תמונה מטריפה של הגברברים של המשפחה פורסמה גם היא, עם דיוויד, קרוז ורומיאו, ורבותיי - מדובר בפריים שיהפוך לאייקוני ביום מן הימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully