וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שובן של הפלטפורמות: הנעל האימתנית חוזרת

עודכן לאחרונה: 27.1.2022 / 7:50

הגבהה של לפחות 15 ס"מ, וויב קליל של בובת בראץ, ומחיר שדי תואם את הטירוף. על אף הפחד - נעלי הפלטפורמה חוזרות ובענק ובקרוב מאוד תצליחו למצוא גם גרסאות נגישות ברשתות המהירות. לבחור בקפידה ולהיזהר מהתרסקות

מגפת הקורונה סוגרת אוטוטו שנה שנייה של מתן עדיפות לכל מה שנוח או מאפשר זיגזוג ורסטילי בין הבית לבין מרחב הציבורי, וגם אם היו כמה רגעים בהם התחלנו לחוש שאפשר לצאת ולדהור בכיף כאילו הכול כרגיל, במונחי 2019 כמובן, האומיקרון ומזג האוויר החורפי החזירו אותנו בשניה עמוק למוד של הטרנינג.

נכון לימים אלו מסתובבת באוויר תחושת 'מיצינו' חזקה. מיצינו את הבית, מיצינו את היובש הנוראי מהמזגנים ומיצינו את סייקל הבידודים/אנטיגנים/כמה קר וכולי. מבעד לפילטרים מייפי המציאות של הרשתות החברתיות ניתן לסמן מגמת הגברה מובהקת לטובת גלאם ואנרגיות מעוררות בנוסח "פארטי טיים". תכשיטי בלינג משופעי יהלומים ופנינים נמצאים בשיא הפופולריות כמו גם כפפות אופרה ארוכות ובגדים מעוטרי נוצות, אבל אף פריט לא פולט את הווייבים האלה בווליום הגבוה כמו עקבי הפלטפורמה הרותחים שמוצעים בקולקציות של ורסצ'ה וולנטינו.

קווי הדמיון בין הדגמים כוללים את העובדה שמדובר בשני בתי אופנה מארץ המגף לצד עיצוב המבוסס על צללית מרי ג'ין בעלת רכיסה מעודנת סביב הקרסול שלמרגלותיה פלטפורמה אימתנית מעולמות מופעי הדראג. מה שעוד משותף פה הוא מדד הוויראליות הגבוה בקרב אושיות אופנה לוהטות, כזה המסמן לנו שפשוט אי אפשר להתעלם מהתופעה.

הגרסה של ורסצ'ה, 155MM PLATFORM SATIN PUMPS, מגיעה בציפוי סאטן מבריק בגווני ממתקים של פוקסיה, צהוב, ורוד בייבי, אדום, טורקיז, לילך או שחור, ומספקת הגבהה של לא פחות מ-15.5 סנטימטרים בעיצוב המכיל פלטפורמה כפולה של 6.5 ס"מ באזור כרית כף הרגל. כך שבפועל התחושה מדמה עמידה על עקבים של 9 ס"מ, משהו שחלקנו מכירות היטב.

חרטום ריבועי לריכוך האתגר פלוס אבזם מוזהב הכולל אבני קריסטל מנצנצות לצד צ'ארם בדמות ראש המדוזה המפורסמת חותמים את המונומנט שמזכיר לנו בובת בראץ. המחיר גם הוא בגובה השמיים - 1,425$ (או בארץ בפקטורי 54 4,990 שקלים), כך שלפחות אי אפשר לטעון לחוסר קוהרנטיות.

בוולנטינו הלכו על דראג מאופק ואלגנטי יותר המתבטא בעיצוב המשלב עור בגימור לכה המוצע בבורדו, שחור או לבן לצד אופציות נועזות יותר של כתום, ורוד מסטיק וורוד ניוד. הגובה הכולל של הדגם - Tan-Go patent keather platform - הינו גם 15.5 סנטימטרים, אך ההגבהה הנוספת מסתכמת ב-5.5 ס"מ כך שאחרי חשבון פשוט אנו נותרות להתמודד עם עקב של עשרה ס"מ. הצללית עצמה נקייה יותר ומשלבת עקב ריבועי, פלטפורמה מלבנית מתחת לכרית כף הרגל, חרטום מעוגל ואבזם לוגו מעודן בזהב. מחירן - 1,100$.

כפי שמדגימה המשפיענית האיטלקייה קיארה פראני שבבעלותה הדגם של ורסצ'ה בשלושה צבעים: שחור, אדום ופוקסיה - השוז עובדות עם גרבונים וגם סולו, וניתן למצוא אינסטגרמיות נוספות שמשלבות דווקא גרביים כמו אמילי סינדלב הדנית עם הדגם השחור של ולנטינו וגרבי סבא אפורים.

אם ניקח בחשבון את ההיסטריה הגלובלית לצד המחירים המשוגעים, כנראה שבקרוב יצוצו גרסאות נגישות מחיר ברשתות האופנה המהירות. רק אל תשכחו שגם אם הראש בעננים כדאי להקפיד על צעידה זהירה כי פוטנציאל ההתרסקות, ולא אלגנטית, ממש זועק לשמיים.

עוד בוואלה!

קור וקורונה: הכירו את כובע הבלקלאבה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully