וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמלת הנקמה: ככה הכוכבות יצאו לחופשי מהאקסים

עודכן לאחרונה: 21.4.2022 / 12:19

זואי קרדשיאן בשמלת רשת כסופה, ג'יי לו עם מחשוף קטלני וקלואי קרדשיאן בבלונד מהפנט ורגליים אינסופיות - ככה הכוכבות טמטמו את האקסים והפכו שברון לב להצהרת סטייל מפוארת

משכבר הימים, כל שאנחנו לובשות מהווה סטייטמנט למה שאנחנו מרגישות, חושבות או מסרים שאנחנו מעוניינות להעביר. כבר מימי הנסיכה דיאנה, אחד הטרנדים הפומביים ביותר שביסס את עצמו הוא בחירה בשמלת נקמה מושלמת, לאחר פרידה טרייה מהבויפרנד.

אז מה הופך לוק לנקמני? אולי לא קיימת נוסחה מדויקת, אבל הסיכויים שהמוח שלנו יכוון למקום נשי, שמדגיש את המקומות הנכונים הם גבוהים מאוד. את רוצה להיראות כל כך זוהרת, עד כדי כך שהאקס ירגיש חרטה מיידית או לכל הפחות קנאה קיצונית ובעיקר - שירצה להישרף מבפנים (ואם אפשר גם מבחוץ, מה טוב).

ברוח החג ובסימן שחרור, בחרנו לתת את הכבוד הראוי לאופטימיות שבינינו, שבחרו להשתמש בטריק האולטימטיבי, לאחר שחרורן מהאקס. אלה שנכנסו להיי קלאב של האושיות שהצליחו בצורה מרהיבה ומאוד פומבית, להפוך שברון לב להצהרת סטייל מפוארת.

ג'וליה פוקס. GettyImages
ככה הכוכבות טמטמו את האקסים/GettyImages

קלואי קרדשיאן

מי שרגילה להיקלע לסערת הצהובונים כל פעם מחדש היא קלואי קרדשיאן (37). על רקע הצרות המשפטיות שהובילה שערוריית האבהות של טריסטן תומפסון (כשעוד בגידות עלו באוויר), היא גרמה לו אחת ולתמיד להיות מודע למה הפסיד. לטקס בחירת הקהל בדצמבר האחרון, הגיעה לקטוף את פרס הריאליטי הטוב ביותר, יחד עם סיס קימי שהוכתרה לראשונה כאייקון אופנה. קלואי הגיעה בשיזוף מוגזם ובלונד ארוך, עם שמלה של פאקו רבאן (1,698 דולר) בעיצוב דיסקיות כסופות על גזרת מיני, זוג עקבים מטאליים של ג'וזפה זנוטי (875 דולר) ומינימום אקססוריז. היא דאגה בקפדנות לשתף לא פוסט אחד עם הלוק, אלא שלושה נפרדים, שכוללים 16 תמונות מאותו הערב. כי איזו דרך טובה יותר קיימת מאשר למשוך צומי אם לא בלפוצץ את הפיד ברצף?

ג'ניפר לופז

שבועות ספורים לאחר תום האירוסין של ג'ניפר לופז (52) ואלכס רודריגז, היא החליטה להצית מחדש את היחסים עם בן אפלק שנכון לשעה זו מדובר כבר בזוג מאורס. הריסטרט הרשמי לקאמבק, נראה בהופעה הפומבית הראשונה שלהם בפסטיבל ונציה. ומה יותר מטריף מאשר לראות את האקסית האלוהית שלך בשמלה לבנה-כלתית, שיושבת עליה פגז, עונדת יהלומי קרטייה ולבסוף גם חובקת את האקס המיתולוגי? אין כזה. ג'יי לו בחרה בפיס של המעצב הלבנוני ג'ורג' חובייקה, בשמלה מפוסלת לבאדי המטמטם, שכלל מחשוף עגול מעוטר באבני סברובסקי ושסע גבוה עם גימורים מסולסלים.

ג'ניפר לופז, בן אפלק. GettyImages
כשעוד היה אכפת לה מאלכס רודריגז. ג'יי לו/GettyImages

ג'וליה פוקס

אנחנו לא באמת יודעות אם ניתן לקרוא לזה זוגיות, אבל הדקה וחצי של קניה ווסט יחד עם ג'וליה פוקס (32) הביאה אותה לטופ שבטופ. היא מעולם לא הייתה העפרון הכי שיקי בקלמר וכפי שסיפרנו לכן בעבר, ווסט דאג לה למלתחה ראויה, כיאה לזו שצועדת לצידו מול מצלמות הפפראצי. יום אחד פרידתם, פוקס פתחה את תצוגת האופנה של לקוואן סמית', ספק יחסי ציבור טובים מדי, ספק צירוף מקרים - אבל הגברת הבינה את כללי המשחק. לבושה בשמלת צווארון גולף שחורה, מחשוף עגול שכולל אנדר בוב נועז ושני פתחי קאט אאוט צדדיים.

ג'וליה פוקס. GettyImages
ג'וליה פוקס מנסה שלקניה ווסט יזיז משהו/GettyImages

זואי קרביץ

אצל זואי קרביץ (33) הפטיט האהובה עלינו, זה אמנם קרה חודש אחרי חתימה סופית על הסכם הגירושין עם השחקן קארל גלוסמן - אבל זה בהחלט תפס. היא הגיעה למט גאלה האחרון עם שמלה מתוכשטת מבית סן לורן, שכל מה שמחבר את השמלה הוא לוגו המותג הכסוף. מתחת לשמלה המחוררת, הסתתר חוטיני קטנטן שהוסיף לשובבות המראה והסתיים במלוא הקלאס. קרביץ לא הסתפקה בשימוש יחיד של גלאם הפרידות, היא הוסיפה ליווי צמוד ומתוק לא פחות של הריבאונד, צ'אנינג טייטום - שאפילו היופי שלו דעך לצידה.

זואי קרביץ, מט גאלה 2021. GettyImages
זואי קרביץ חודש אחרי הפרידה מקארל גלוסמן/GettyImages

מדלין קליין

אחת הסיבות שרבים התאהבו בשחקנית מדלין קליין (24) כוכבת הסדרה "חופים של סודות", היא בזכות הקשר שנרקם בינה לבין עמיתה לסדרה, צ'ייס סטוקס. אך כל דבר טוב סופו להסתיים (לרוב) והשניים נפרדו לאחר שנה. ולאן הכי טוב לפנות, אם לא לשטיח האדום למראה נקמה באזזי במיוחד? קליין התייצבה לטקס ה-AMA'S בשמלת מקסי מבית המותג מונוט, עם וייבים מעצימים בחסות הצבע השחור. גזרת קאט-אאוטים משולשים ומוכפלים בצידי הגוף, כפפות ארוכות וצמידי כסף עדינים.

מדלין קליין. GettyImages
מדלין קליין בשמלת קאט-אאוט משוגעת אחרי הפרידה מצ'ייס סטוקס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully