וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזייה, בוקסר והיידה: ריהאנה חוגגת בייבי שאוור

25.4.2022 / 9:00

ריהאנה והבויפרנד שעושה צרות יצאו לחגוג את בואו של יורש העצר במסיבה משפחתית ואינטימית. רירי ממשיכה לשמור על ההצהרה האופנתית ההריונית שלה ומגיעה בחזייה, בוקסר וגם נעליים שמפריכות את השמועות על בגידה מצד אייסאפ רוקי

את האמביציה של ריהאנה (34) ללוקים הריוניים, כאלה שממש מעוררים סקנדלים ברומה של פרימיטביות בשיאה - כנראה שאף אחד לא יצליח לקחת. הזמרת שנמצאת בהיריון מתקדם (כל הרמזים מובילים לחודש מאי הקרב) יצאה לדייט לילי, פלאס המשפוחה לבייבי שאוור אינטימי.

ריהאנה. splash
יוצאת לחגוג את בואו של יורש העצר בחזייה ובוקסר/splash

יד ביד, לצידו של בן הזוג אייסאפ רוקי שמעורר לא מעט כאבי ראש לאחרונה, יצאו לסעוד במסעדה בקליפורניה. מאמי עשה פדיחות בחזרתם מטיול בברבדוס בשבוע שעבר, כששוטרים הגיעו לאזוק אותו בשדה התעופה. אחרי שחרור בערבות של 550,000 דולר ממעצר בגין חשד לתקיפה בנשק חם בנובמבר האחרון - השניים יצאו לחגוג את בואו של יורש העצר של רירי.

ונחזור לענייננו - בשער האחרון לווג, חשפה ריהאנה שהסטייליסט האישי מג'נגל על מנת ליצור עבורה לוקים שומטי לסתות. ובכן, היא עדיין הצליחה להפנט אותנו, אך מרגיש שלאיש המקצוע החרוץ מתחיל לאזול כוחות. הפעם, באאוטפיט מינימלי ומנצנץ וכמובן עם כיכוב ראוי של הבייבי באמפ.

הקונספט מאוד ברור: שימי מה שעולה עלייך ותרימי! הפעם בסט ששולב באופן מדויק, של מכנסי בוקסר רחבים מבית אלכסנדר וונג (595 פאונד) בצבע שחור עם פסי פאייטים כסופים לאורכו. זה אמנם מרגיש כפריט שאול מהבויפרנד לעוד מרתון סרטים על הספה, אך תופתעו לגלות שמדובר בפריט ספורט משודרג לכדי קלאסיות, העשוי משי ושרמז מבריק.

הטופ התואם של סן לורן (1,190 דולר), מגיע בצורת חזיונת משולשים כסופה, מעוטרת קריסטלים קטנטנים וכסופים שיוצרים את לוגו המותג. שילוב החזייה עם מכנסי הבוקסר די מושלם, רק חבל שהיא די נחבאת אל הכלים. מעל החזייה, התווספה מכופתרת אוברסייז פתוחה ולבנה שוב מבית וונג (696 דולר) שחוזר לכותרות אחרי סערת ההטרדות המיניות עם סיומת נוצצת בשרוולים ועליה קפוצ'ון שחור.

ההתחייבות של רירי לימים גלאמיים לא מתפספסת גם בחלקת הנעליים. היא מחליטה לשים קץ לשמועות ולהפיג את הרכילות המציקה, לגבי הבגידה של בן הזוג עם מעצבת הנעליים האהובה עליה, אמינה מואדי. היא הולכת על זוג סנדלי רצועות קריסטלים מדגמי ג'ורג'יה (כ-1,600 דולר) של מואדי ובכך חותמת את פרק הפטפוטיאדה ויוצאת בהצהרה ברורה.

הדרמה מלאת השיק שהתווספה בעקבות גימורי השוז הגבוהים לא הסתיימה שם. נרשמה גם השלמה מלאת בלינג משלה, של תיק מיני בלאנסיאגה קלאסי, יוקרתי וכסוף (5,500 דולר) ותכשוט מותאם של שרשרת טניס מכובדת של המותג בריוני ריימונד ניו יורק ושעון יהלומים במהדורה מוגבלת מבית שופארד.

עוד בוואלה!

ריהאנה בעירום: "אני מקווה שהצלחתי להגדיר מחדש מה נחשב 'הגון' לנשים בהיריון"

לכתבה המלאה
ריהאנה. splash
עושה צרות. אייסאפ רוקי מקושט בפרחים/splash

הוא מצידו הלך על חליפת קפוצ'ון וג'ינס אפורה, עם דיטלס פרחוניים שלא ממש הצליחו להשכיח את העובדה שלפני דקה וחצי יצא ממעצר. לסיכום, עם סמרטוט רצפה על הראס או עם בוקסר של שנ"צ מפנק - רירי ממשיכה להרים לעצמה עד הרגע האחרון. המילה 'מנוחה' לא ממש בלקסיקון שלה ונראה שהפדיחות והשמועות שאופפות סביבה רק נותנות לה דרייב לצאת בסטייטמנטים מבריקים כמו שרק היא יודעת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully