וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו נסיכת דיסני: זו השמלה הכי יפה שנעמי קמפבל לבשה אי פעם

עודכן לאחרונה: 1.5.2022 / 10:13

הדוגמנית האייקונית הגיעה לגאלת קרן הנסיך צ'ארלס בניו יורק סיטי כשהיא לבושה בשמלה נסיכותית שלא הייתה מביישת אף דמות ראשית בסרט של דיסני. סגולה ומטריפה בשילוב תכשיטים עם אבני אמרלד - נעמי קמפבל הייתה האישה הכי משגעת באירוע והיו לא מעט מתחרות

יש מעט מאוד אנשים שיכולים להעלות את רמת האופנה המלכותית, אחת מהן היא נעמי קמפבל. לאחר מספר דחיות בשנים האחרונות עקב המגיפה, שבה לפעולה גאלת קרן הנסיך צ'ארלס המגייסת לטובת ארגון צדקה, המוקדש לעזור לצעירים למצוא תעסוקה. אמנם הנסיך עצמו לא נכח, אך האירוע השנה קיבל את פניהם של אושיות רבות ביניהם כאמור קמפבל, קייט מוס, ליונל ריצ'י וכן, גם האחיות חדיד היו שם.

שבוע עמוס מראות גאלה לפנינו והנה כבר זכינו לקבל טעימה איקונית מהסופר מודל בת ה-51. נעמי והיופי המפוסל הייחודי לה, התייצבו על השטיח האדום ונתנו מנת יתר משגעת של סגול. בעודה לובשת את הצבע המזוהה עם בני המלוכה במשך מאות שנים, היא נראתה כאילו נקטפה זה הרגע מתוך סרט של דיסני, ולא, אנחנו לא מגזימות.

קמפבל נכנסה בשמלת סטרפלס נסיכותית מבית ולנטינו שכללה מחוך עליון צמוד, שנתן הצצה לתחילתו של מחשוף ונמשך לשרוולים ארוכים וצמודים. אל עבר החלק התחתון נפתחה חצאית גרנדיוזית ומעוגלת, כיאה למראות המלוכה של פעם וכיסים נכונים שמביאים כל שמלה לנקסט לבל.

חוץ מהצבע שהחמיא לה בקטע לא נורמלי, היא בחרה לשלב את העיצוב של ולנטינו עם סט מלכותי של עגילי אמרלד, שנענדו עם שרשרת יהלומים עדינה וזוג עגילים ארוכים בעלי שתי אבנים ירוקות בכל אחד, שנתנו קונטרסט לצבע השמלה. הצמד היוקרתי נחשף תחת תסרוקת מופת שאספה את שיערה לאחור עם השארה "טבעית" של כמה שוונצים לפנים.

הלוק של קמפבל רענן את עיצובי המותג שנלבשו לאחרונה על ידי אושיות אחרות שהתבטא בקולקציה הוורודה והתוססת שבית המותג הציג במרץ האחרון בשבוע אופנה פריז. דוגמה חיה לכך הייתה ג'יג'י, על אותו שטיח עם סט ורוד קומפלט. ערב הגאלה הנסיכותית פתח את קלף הניחושים לגבי מי עשוי להשתתף במט גאלה 2022 ביום שני הקרוב, כי אם הם כבר בניו יורק - אין סיבה שלא יגיעו לאיוונט האופנה הכי נחשב בתחום.

עוד בוואלה!

נעמי קמפבל ויתרה על חזייה - וככה הצילה את הלוק

לכתבה המלאה

נעמי לא סיימה את הסופ"ש שלה בסגול הססגוני, משם המשיכה לטקס פרטי לזכרו של אנדרה ליאון טאלי, אגדת האופנה שנפטר השנה עקב התקף לב מצער. לצד מצעד פרצופים מוכרים ביניהם אנה וינטור, קרלי קלוס, המעצב מארק ג'ייקובס - היא הצליחה כמובן לבלוט בטוטאל לוק לבן היסטרי.

הלוק המונוכרומטי מבית סקיאפרלי כלל שמלת מיני מעטפת שנחתמה בחגורת בטן עבה ועליה עיטורים זהובים, כולל אוזן במרכזה. עליה זרקה מעיל פרוותי שנשאר פתוח וסגרה את הפינה עם הד פיס לבן שהונח לצד ותכשוט תואם.

נעמי קמפבל. GettyImages
נעמי קמפבל בסקיאפרלי בטקס לזכרו של אנדרה ליאון טאלי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully