וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכבשנו: יש מותג בגדי וינטג' חדש לילדים והוא מסקרן בטירוף

עודכן לאחרונה: 19.5.2022 / 12:53

בגדי וינטג' לילדים הם עניין די נדיר בנוף המקומי אבל יש מי שהרימה כבר את הכפפה עם חנות אונליין ייחודית המציעה פיסים משנות ה-50 ה-70 מאירופה במצב מדהים. הכירו את עודה-פעם: המותג שכל חובבות הווינטג' שהן גם אימהות חייבות להכיר

צלמת: שחר לב
סטיילינג: חיה וידר
ע.סטיילינג: מיטל בן עזרא

בגדי וינטג' ויד-שנייה הם כבר מזמן לא מגמה חולפת. סוגיות של זיהום, קיימות, סחר הוגן, כמו גם הרצון לבידול ולייחודיות, הפכו בשנים האחרונות את אופנת הבת-קיימא לכוח ולהעדפה מודעת שלא ניתן להתעלם מהם. עכשיו, סצנת הווינטג' המקומית אף מתרחבת לאופנת ילדים. הכירו את עודה-פעם: חנות אונליין לבגדי וינטג' לילדים שנולדה מתוך אג'נדה לשמור על כדור הארץ שלנו עבור הדור הבא. שיהיה ברור - אין המדובר בפשרה, אלא להיפך, זהו אקט צרכני מודע שמאפשר להתחשב בסביבה ומבלי לוותר על הסטייל של הקטנטנים.

עודה-פעם, וינטג' ילדים. שחר לב,
עודה-פעם - חנות אונליין לבגדי וינטג' לילדים/שחר לב

כבעלת תשוקה והערכה רבה לאסתטיקה של פעם, שחר לב, הבעלים של עודה-פעם, זיהתה את הפוטנציאל של בגדי יד-שנייה לילדים כשהתגוררה בברלין. אחרי שבנה יובל נולד אהבתה לבגדים התרחבה גם לבגדים עבורו: "מאז ומתמיד הייתה לי מודעות סביבתית, אבל בשנים האחרונות אני משתדלת להתרחק מתעשיית האופנה המהירה ולהתנהל כצרכנית נבונה יותר מבלי להתפשר על הנראות, כי הרי להתלבש זה כיף גדול. חזרנו ארצה אחרי חמש שנים בהם חיינו בברלין, שם נחשפתי לתרבות יד-שנייה מדהימה גם בבגדי ילדים, ולהפתעתי היא שונה ממה שהכרתי כאן בישראל. מתוך המקום הזה נולדה המחשבה להקים פלטפורמה בה אני מלקטת בגדי וינטג' ששימחו ילדים והורים רבים, והם יכולים להמשיך לשמח עודה-פעם".

עודה-פעם, וינטג' ילדים. שחר לב,
"בשנים האחרונות אני משתדלת להתרחק מתעשיית האופנה המהירה"/שחר לב

שחר מלקטת ובוחרת בקפידה בגדי וינטג' שמגיעים מאירופה ומזמינה אותנו לצלול לעולם נוסטלגי, מתוק ונעים. בחנות האונליין ניתן למצוא פריטי וינטג' מתוקים ויפים יפים לילדות ולילדים שנשמרו באופן מושלם, חלקם משנות ה-50 וה-70. בגדים כמו אוברולים, סרפנים, שמלות וחליפות, וכמובן פריטים בודדים כדוגמת חולצות מכופתרות ומכנסי פדלפון הורסים - כולם מתהדרים בסגנון ייחודי, בדים איכותיים עם הדפסים משגעים או רקמות שאי אפשר לשחזר, ואיכויות שכבר לא פוגשים כיום בעידן האופנה המהירה.

עודה-פעם, וינטג' ילדים. שחר לב,
פריטים מדהימים שנשמרו משנות ה-50 וה-70/שחר לב

עודה-פעם מציעה אלטרנטיבה ברת-קיימא סופר ייחודית שתגוון את המלתחה של הילדודס, ומספקת מענה מרענן למי שמחפשות לגוון את השטנצים שנמצא לרוב בחנויות וברשתות המוכרות לבגדי ילדים. באתר ניתן לרכוש לפי גיל, מבגדי תינוקות רכים ועד תחילת שנות הנעורים בהן כבר מתעצב הטעם והסגנון האישי. ההיצע כמובן משתנה ומתעדכן כל הזמן לכן שווה לעקוב ולהיות עם היד על דופק הסטייל והקיימות.

עוד בוואלה!

כחול-לבן: המעצבים המקומיים משיקים קולקציות חדשות

לכתבה המלאה
עודה-פעם, וינטג' ילדים. שחר לב,
הפקת הפטריות המשגעת של עודה-פעם/שחר לב
עודה-פעם, וינטג' ילדים. שחר לב,
בדים איכותיים ורקמות מעניינות, הכול מאירופה/שחר לב
עודה-פעם, וינטג' ילדים. שחר לב,
וינטג' לילדים זה לגמרי קורה/שחר לב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully