וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה קונים נעלי לובוטין בעשירית מחיר - וגם אתן יכולות

עודכן לאחרונה: 11.5.2022 / 9:29

אושיית טיקטוק רכשה נעלי לובוטין פגומות ב-99 דולר במקום ב-1,500 דולר - ובעזרת טריק סודי הפכה אותן לחדשות למראה: "הטיפים שלי יעבדו גם עבורכן וזה לא יכול להיות פשוט מזה"

טריק: ככה תשיגו נעלי לובוטין חדשות בזול/TIKTOK/@WHOISJILLEA

כולנו נשמח לצרף לארון הנעליים (או במקרה שלנו - מגירה) זוג נעלי לובוטין יקרות, אך התקציב פשוט אינו מאפשר זאת. אושיית טיקטוק הוכיחה שניתן לרכוש נעלי לובוטין פגומות במחיר של 99 דולר בלבד (כשמחירן המקורי עומד על 1,500 דולר) ולהפוך אותן לחדשות למראה - עד כדי כך שלא תצליחו להבחין בינן לבין נעליים חדשות מהחנות.

לג'ילה, תושבת קנדה, יש עמוד טיקטוק פופולרי בשם Who Is Jillea. היא חובבת אופנה והצליחה להפוך את האובססיה שלה להצלחה ויראלית. בסרטון ויראלי שלה הראתה ג'ילה לצופים כיצד ניתן להשיג נעלי לובוטין חדשות (למראה) בתקציב נמוך.

הטיפ הראשון שלה הוא לחפש נעליים פגומות בחנויות - עליהן תוכלו לקבל הנחה, בעודה מציגה זוג נעליים כתומות שרכשה במחיר מצחיק. היא אמרה: "מצאתי את אלו בחנות משלוחים והיו להן נזקי שמש אז הן עלו 99 דולר לאחר הנחה". לעומת אחרות שהיו מוותרות על התענוג, ג'ילה החליטה לרכוש ולשחזר אותן. כפי שתוכלו לראות בסרטון - זה הצליח לה.

תראו איך היא עושה את זה:

היא החלה בלכסות את הסוליות בסרט דביק כדי שלא ינזקו בתהליך הצביעה. לאחר מכן השתמשה ברולר מוך כדי להסיר כל שארית זמש או אבק שנדבק לנעל. משם היא לקחה מברשת צבע קטנה והשתמשה בצבע בד שחור כדי לצבוע את הנעל בזהירות.

בעזרת מגבת נקייה היא שפשפה את הנעליים אחרי כל שכבת צבע, פעולה שחזרה על עצמה שלוש פעמים כדי להגיע לגימור שחור אטום. לסיום, ג'ילה ריססה ספריי עמיד בפני מזג אוויר על הנעליים כדי לוודא שהזמש יחזיק מעמד זמן רב יותר ולא ייפגע.

כך הן נראו ברכישה:

נעלי לובוטין פגומות. TIKTOK/@WHOISJILLEA, צילום מסך
נעלי לובוטין פגומות/צילום מסך, TIKTOK/@WHOISJILLEA

וזו התוצאה הסופית:

נעלי לובוטין משוחזרות. TIKTOK/@WHOISJILLEA, צילום מסך
נעלי לובוטין משוחזרות/צילום מסך, TIKTOK/@WHOISJILLEA

כפי שתוכלו לראות, הנעליים נראות חדשות לגמרי בהשוואה למצבן הקודם. סרטון השיקום הפך ויראלי, עם מעל ל-150 אלף צפיות ו-30 אלף לייקים. היא אמרה בסרטון: "כפי שאתם יכולים לראות, אתם לא יכולים לראות שהו היו פעם כתומות. הן נראות חדשות לגמרי". בסך הכל המייקאובר עלה לג'ילה רק 120 דולר. שווה, נכון?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully