וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחורה הוכיחה: הבגדים כיום אינם מתאימים לבעלות חזה גדול

2.6.2022 / 23:44

ונסה העלתה לטיקטוק סרטון משעשע/מרתיח שבו היא חשפה כיצד הבגדים העדכניים שלה ממש לא יושבים עליה טוב - ורק בגלל החזה הגדול. עוקבות רבות שלה שיתפו שיש להן בעיה דומה

בגדים שלא מתאימים לנשים עם חזה גדול/@vaninileon

האם שדיים גדולים הם באופנה? אפשר להתווכח על כך, אבל מה שוונסה ניסתה לשכנע את העוקבים שלה בטיקטוק זה שהאופנה העכשווית לא ממש מקדשת ומותאמת לבחורות או נשים בעלות חזה גדול.

ונסה העלתה סרטון לטיקטוק שזכה כבר ליותר מ-7 מיליון צפיות ובו היא חשפה כיצד הבגדים במלתחה שלה ממש לא מתאימים לחזה שלה, שגדול יחסית לגודל הממוצע. בתחילת הסרטון היא אמרה: "זו ההוכחה שהאופנה לא נועדה לציצים גדולים - אז תפסיקו לרצות כאלו". הבחורה בת ה-23 ניגשה למלתחה שלה והחלה למדוד בגדים.

זה מה שקרה אז

היא מדדה על עצמה כמה מהטרנדים העכשוויים והוכיחה שהם ממש לא מתאימים לחזה גדול כמו שלה. היא לבשה כל מיני טופים כשהיא בלי חזייה, אך נאלצה לשים את היד על החזה כדי שלא יברח לה מהבגד. היא גם ניסתה להרים את הידיים בבגד נוסף שחור, אך נאלצה להוריד אותן משום שהחזה שלה הציץ כמעט כולו מלמטה.

זו הסיבה?

מה קרה כשגברים בחברת הלבשה תחתונה התנסו בחיים עם שדיים ענקיים?

לכתבה המלאה

"זה מאוד חמוד, מאוד שובה מאוד IN, אבל החזה בורח מלמטה", היא אמרה בחיוך. כאשר היא לבשה בגד חום עם שרוך היא אמרה: "אם היה לי חזה קטן, הייתי לובשת משהו כזה בכל יום. אבל אני צריכה תמיכה מיוחדת".

זו לא בעיה של ביטחון עצמי. זו בעיה של התעשייה

וגם ללבוש אותם עם חזיייה לא יעזור

@vaninileon Reply to @nevediwan + I don't think the clothes are meant to be worn with bras, it looks odd imo ^^ #bigbiddiecommittee #bigchestedgals #bratok ♬ A Thousand Material Gworls - Bobby Marks

היא הצליחה גם למצוא בגדים שכן מתאימים לנשים עם חזה גדול

חלק מהעוקבות של ונסה סברו שהיא "נראית נהדר" עם הבגדים הללו, אבל ונסה ממש לא הסכימה. הסרטון הזה צבר מעל 826 אלף לייקים, כאשר נשים רבות שיתפו שהן סובלות מבעיה דומה. "זה ממש מעצבן והאמת? זה נהיה ממש מטרד עבורי לקנות בגדים, זה גורם לי להרגיש רע עם עצמי", סיפרה אחת מהצופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully