וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במלאת 25 שנה למות הנסיכה דיאנה: הכנו מדריך ל-7 לוקים מנצחים שלה

עודכן לאחרונה: 30.8.2022 / 13:23

הנסיכה מויילס הוכיחה שוב ושוב כי אף אחת לא התלבשה מצוין כמוה במזג אוויר חם; ריכזנו 7 לוקים אייקוניים שלה, שלגמרי יכולנו ללבוש גם היום בשיאו של הקיץ, ורגע לפני 2023

נאוה סילוורה על הסטייל של הנסיכה דיאנה במלאת 20 שנה למותה מתוך המהדורה המרכזית 31.8.17/עריכת וידאו: ניר חן

מחר (31.08) יציינו ברחבי הממלכה הבריטית ובעולם, 25 שנים למותה הטראגי של דיאנה, הנסיכה מויילס (בת 36 הייתה במותה), שנהרגה בתאונת דרכים בזמן מנוסה מצלמי פפראצי במנהרה בפריז. פועלה והשפעתה של הנסיכה שכולם אהבו לאהוב, בפן החברתי, התרבותי והאופנתי, הפכו אותה לסטייל אייקון אולטימטיבית.

ניכר כי ליידי דיי, שהייתה למעשה האישה המצולמת ביותר לזמנה, אהבה להתנסות באופנה. בין אם היא לבשה חאקי, מונוכרום או פלטת צבעים מסובבת ראשים, פרינט מנומר או מפוספס, מסגנון קלאסי מובהק ועד ספורטי-שיק שעד היום כולנו מנסות לחקות - נסיכת הלבבות עשתה הכל.

במלאת 25 שנה למותה בנסיבות טראגיות שאפילו תסריט הוליוודי לא יכול היה לתמלל, ריכזנו את 7 הלוקים הכי אייקוניים בהם הפציעה הנסיכה דיאנה לאורך השנים - כאלה שלגמרי יכולנו ללבוש גם היום בשיאו של הקיץ, ורגע לפני 2023. אגב, ללכת גם על תסרוקת בסגנון שנות ה-80 זה בהחלט אופציונאלי.

1. טוטאל לוק בלבן. כמה פשוט ככה מדויק

אם יש משהו שדיאנה הצטיינה בו זה בבחירותיה איזה טופ לצוות למכנסיים בגזרה גבוהה, כאשר הלוק המונוכרומטי הקליל שלה בלבן באמצע שנות ה-90 (בדיוק כשגירושיה הפכו רשמיים) מועדף עלינו בפער.

דיאנה לבשה מכנסי צ'ינו עם מותן גבוהה ומחמיאה, וציוותה אותם לגופייה לבנה בייסיקית למדי בעלת מפתח עגול קלאסי מוגבה. גופיות אגב הראו את הצד היותר פרי-סטייל של הנסיכה באותה תקופה. לסגירת הלוק התווספה חגורת עור חומה עם אבזם מוזהב, משקפי שמש עגולים ועגילי חישוק צ'אנקיות גם כן בזהב. כמה פשוט, ככה מדויק!

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

2. ספורטי-שיק אבל בגבוה - כמו שרק ליידי דיי ידעה לעשות

בכל פיד מכובד ועמוס עוקבים של איט גירלז בימינו, ניתן למצוא אותן מתעלות את סטייל "יצאתי בדיוק מהג'ים", סגנון שנראה אולי פשוט לחיקוי אך למעשה מתי מעט מצליחות להחזיק כמו שהנסיכה מויילס עשתה כה שיק ונונשלנט.

המצרכים: סווטשירט אוברסייז, רצוי עם כיתוב "מכללות", בייקר שורטס אבל שיהיו באורך מדויק, סניקרס שוות מעל גרבי ספורט גבוהות בכיווץ, משקפי שמש טרנדיות, ואטטיוד! אפשר גם להוסיף כובע מצחייה.

3. שמלה שחורה קטנה, אך קטלנית

שמלת הכלה המפוארת של הנסיכה דיאנה היתה עשויה להיות האאוטפיט האייקוני שלה בכל הזמנים (שלום ל- 10,000 פנינים ושובל באורך 7 מטרים), אבל שום לוק לא זעק הצהרה אופנה גדולה יותר מאשר שמלת הקוקטייל עם כתף אחת שהיא לבשה בקיץ 1994 - הידועה גם כ"שמלת הנקמה" שלה, לאחר שבעלה המנוכר, הנסיך צ'ארלס, התוודה בטלוויזיה הלאומית שהוא לא נאמן לה.

השמלה האייקונית, שזכורה גם ואולי בעיקר בזכות הסטיילינג המדויק, עוצבה על ידי מעצבת האופנה היוונייה כריסטינה סטמבוליאן. דיאנה כמעט ולא לבשה את "שמלת הנקמה" המפורסמת אך למרבה המזל, והרצון להיראות "מיליון דולר", היא שינתה את דעתה. השמלה הייתה מהממת, סקסית ובלתי מלכותית בעליל. ליידי דיי שילבה אותה עם גרביונים שחורים דקיקים, נעלי סטילטו, קלאץ' קטן ואולי גולת הכותרת של הלוק - צ'וקר פנינים מרהיב לצווארה.

4. סטייטמנט אקססוריז וספארי שיק

הנסיכה דיאנה 1993. GettyImages
הלוק המושלם לביקור בברזיל. הנסיכה דיאנה/GettyImages

לחליפה סטייל ספארי שדיאנה לבשה לביקור בברזיל בשנת 1991, הנסיכה איגדה את כל פריטי הקיץ החיוניים במלתחה שלה: משקפי שמש בסילואט אדג'י, שהכי רלוונטיים גם היום, עגילים צ'אנקיות צמודות לאוזן בזהב וחיוך של בת אצולה.

החליפה בצבע החאקי כללה חולצת ז'קט מעוטרת כפתורים חומים גדולים וחגורה תואמת וחצאית מידי קלוש. הבחירה בנעלי סירה בניוד על עקב קטן הייתה אך מתבקשת.

5. בגד ים בשחור-לבן. תמיד מנצח

רפרטואר בגדי הים והחוף של הנסיכה מויילס באמת שהלך לפניה. בין אם זה בגד-ים מנומר עם סרונג תואם, הדפסים אבסטרקטיים או צבעים עזים כמו ורוד וירוק ליים - דיאנה הייתה ידועה בלוקים המשגעים שבחרה בקפידה לחופשות אקזוטיות שזכתה לחוות ביעדים ובחופים הכי פוטוגניים בעולם. ואחד הלוקים לביץ' המועדפים עלינו הוא משנת 1997, על סיפון יאכטה בחופשה בסן טרופה שבדרום צרפת, כאשר עלתה על בגד-ים שהוא טרנד על-זמני שמתאים לכולן - שלם, סופר מחמיא ושחור-לבן.

6. אנסמבל פורמאלי בצבע עז

הנסיכה דיאנה 1988. GettyImages
ירוקים מקנאה. הנסיכה דיאנה בביקור באוסטרליה 1988/GettyImages

הופעה שהיא מאצ'י מאץ' בהחלט נחשבת מאתגרת, ועד לביג נו נו אופנתי (תלוי כמובן באיזה עשור מדובר). אך מי שמצליחה להחזיק טוטאל לוק תואם יכולה להיראות הכי סטייל, והנסיכה מויילס היא ההוכחה לכך.

לרגל חגיגות ה-200 לאוסטרליה שהתקיימו בסידני בשנת 1988, דיאנה לבשה שמלת מעטפת בירוק מטמטם של קתרין ווקר, עם דש לבן רחב בצווארון ובסיומת השרוולים, יחד עם כובע תואם רחב שוליים. משקפי השמש האוברסייז הטרנדיים בלבן הוסיפו ללוק נופך הכי עדכני, ואף הקלילו במעט את האובר-פורמאליות ששמלה וכובע שכאלה יכולים להשרות.
עגילי פנינה צמודים לאוזן היו עוד תוספת קטנה ומדויקת לסגירת ההופעה המרשימה.

7. מכנס מפוספס ותיק קווילט סטייל סבנטיז

הנסיכה דיאנה 1983. David Levenson, GettyImages
פולו שיק . הנסיכה דיאנה/GettyImages, David Levenson

בילוי על מגרשי מועדון הפולו שבממלכה המאוחדת היוו גם הם הזדמנות פז לליידי דיי להראות לנו איך להתאים הופעה למאורע. דיאנה לבשה על המגרש חולצה מכופתרת בשמנת עם שרוולי 3/4 וקשירה בצווארון, אותה תחבה לתוך מכנסיים מחויטים מפוספסים בתכלת ולבן.

את הלוק סגרה עם תיק צד פרחוני מבד קווילט, סטייל הסבנטיז העליזים, שמסתמן כי אהבה במיוחד, כי התיק מפציע בלא מעט מהלוקים האקלקטיים והמשמחים שלה על מגרשי הפולו לאורך השנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully