וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפאשניסטות הכריעו: הטרנד הסקסי הזה הופך לויראלי בפיד

5.9.2022 / 12:19

ניקולה פלץ, אמילי סינדלב ולנה פרמינובה מכריזות: עליונית שקפקפה מעוטרת ראפלס וקשירה קדמית היא פריט החובה שלכן לעונת המעבר. איתרנו לכן אופציות מעולות ונגישות!

עליונית שקופה עם מלמלה - מנגו. באדיבות MANGO,
הגרסה הארוכה בלילך יפהפה – מנגו לטרמינל איקס, 399.90 שקלים/באדיבות MANGO

טרנד ה-Y2K, שמחזיר אלינו השראות אופנה משלהי שנות ה-90 ותחילת שנות ה-2000, מסרב להתפוגג. בעוד שחלק מהקאמבקים די מנותקים מהאסתטיקה ששולטת השנה ומעוררים בנו פיהוק, מיקרו-טרנדים מסוימים שפורטים על הזיכרון הנוסטלגי הקולקטיבי, מצליחים לחזור ובסטייל.

כך הן עליוניות המלמלה השקופות. ומהי ההוכחה הכי חמה שטרנד עובד? כל הפאשניסטות והאיט גירלז עפות עליו והוא מציף את הפיד. מניקולה פלץ, אשתו של הבכור לשבט הבקהאמים המככבת על שער ווג הונג-קונג ותופסת כרגע את משבצת האיט גירל האולטימטיבית, ועד אמילי סינדלב יקירת המדור שאינה פוסחת על שום טרנד לוהט.

החזון המחודש של הראפלס נוטה לאסתטיקה סופר נשית בואכה סקסית, באמצעות צללית חובקת, גוף מבצבץ ובדים שקופים במיוחד. כמו תמיד, הכל נעוץ בסטיילינג בסופו של דבר. אפשר לקחת את זה למחוזות "הילדה הרעה" או ללכת על לוק מתקתק ונשי. והפאשניסטות מדגימות.

ניקולה פלץ, האיט גירל הכי מעניינת כרגע בפער, לובשת פנדי על שער מהדורת ספטמבר של ווג הונג-קונג. אשתו של ברוקלין בקהאם מטמטמת ביופייה עם עליונית קרופ בסיומת מסוללת וקשירה קדמית. הספק חולצה ספק עליונית עשויה שיפון משי עליו מודפס מוטיב גיאומטרי המהדהד את לוגו המותג, ועבורה תאלצו להיפרד מכ-7,000 שקלים. הצעת הגשה משובחת לבחירה ללכת על סט תואם של עליונית וחצאית.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

אמילי סינדלב עושה לימון מהלימונדה, ומדגימה איך עליונית כזו תשדרג אאוטפיט חוף לתהילת הסטייל. וגם, איך זה נראה משגע פתוח או סגור. סינדלב כהרגלה ממעטת לתייג את המותגים שמלבישים אותה, אז נאלץ להישאר עם התמונות המלבבות וההשראה לסטיילינג מונוכרומטי מדויק.

הפאשניסטה הרוסיה לנה פרמינובה, שיודעת לאקז'רי מה הוא, נהנית מימים אחרונים של קיץ על החוף בעליונית שקפקפה בעלת סילואט פלרטטני בצבע ירוק ליים מטריף.

האנה שונברג לובשת RAT & BOA וגם היא הולכת על אנסמבל תואם. עליונית בהדפס מנוחש בהשראת ה-2000 המוקדמות, עם תג מחיר נגיש (כ-480 שקלים), ובעלת פוטנציאל לשדרג את הגרדרובה לקיץ ובשתי עונות המעבר.

נינה אורגל קלוקוול לובשת חולצת עליונית שחורה של Guizio (900 שקלים) אשר מהודרת בכל המוטיבים המדוברים - בד שיפון, שרוולים ארוכים מתרחבים, סגירת קשירה מתכווננת בחזית וקאט-אאוטס שהם דיבור חזק העונה.

בין אם היא עשויה שיפון או בד רשת דקיק (mesh), בגווני בסיס כמו שחור וניוד או בצבע בוהק ואפילו פרינט רפטטיבי שהוא הכי Y2K - העליונית, כשמה כן היא, פריט סופר וורסטילי שאפשר פשוט לזרוק מעל והיא תסגור את הלוק.

מעדיפה ללבוש אותה כחולצה? צוותי לה ברלט יפה מתחת, את הג'ינס האהוב עלייך, סיימי בסנדלים עם רצועות דקיקות - וקיבלת אאוטפיט מושלם לדייט או לכל מאורע. חצאית מידי צמודה היא עוד אלטרנטיבה מצוינת להשלמת הופעה מסובבת ראשים. וכמובן, עליונית שיפון מסולסלת עם קשירה מתכווננת היא גם דרך מעולה לתבל את בגד הים שלך בדרך לעוד חופשת קיץ שאולי תצליחי להגניב השנה.

קיוט היא לא מילה גסה בבואנו לבחון את הטרנד, שיתאים אף למינימליסטיות שהן בעניין של לוק אנד פיל נשי, אז הנה ההזדמנות שלכן לאמץ את המגמה השקפקפה. בעודנו נערכות לקראת עונת המעבר, AKA הסתיו, זהו זמן אידיאלי להחליף את גופיית החריש שלנו בעליונית קלילה שכמעט ואינה מורגשת על הגוף, אבל עושה את כל ההבדל! איתרנו עבורכן עוד כמה אלטרנטיבות מהממות.

עליונית שקופה עם מלמלה - HM. הנס ומאוריץ,
עם הדפס פרפרים, שהוא עוד טרנד חם העונה – H&M, במחיר 59.90 שקלים/הנס ומאוריץ
עליונית שקופה עם מלמלה - טרמינל איקס קורל סימנוביץ'. דימה טליאנסקי,
כשפרינט זברה עובד – טרמינל איקס X קורל סימנוביץ', 149.90 שקלים/דימה טליאנסקי
עליונית שקופה עם מלמלה - זארה. יח"צ חו"ל,
עליונית שחורה תמיד עובדת וסופר שימושית - זארה, 269 שקלים/יח"צ חו"ל
עליונית שקופה עם מלמלה - ריזרבד. אסף לוי,
אופציה מתקתקה ונשית במיוחד – ריזרבד, 59.90 שקלים/אסף לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully