וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבת של קייט מוס גונבת את ההצגה בשבוע האופנה של ניו יורק

עודכן לאחרונה: 14.9.2022 / 10:07

כשאימא שלה זו קייט מוס, מסלול החיים של לילה גרייס די נקבע בשבילה. במיוחד כשהמסלול הזה הוא בשבוע האופנה בניו יורק אותו היא חורכת בימים אלה. אז איך היא עושה את זה עם סוכרת ובגובה 1.68? תראו בעצמכן

לילה גרייס מוס בשבוע האופנה בניו יורק - תצוגה של פנדי. Taylor Hill, GettyImages
צועדת על המסלול של פנדי בשבוע האופנה בניו יורק. לילה גרייס מוס/GettyImages, Taylor Hill

לפני כארבע שנים לילה גרייס מוס האק, הבת של הסופר מודל האייקונית קייט מוס, עשתה את צעדיה הראשונים בעולם הדוגמנות עם קמפיין ביוטי ראשון למעצב העל האמריקאי מארק ג'ייקובס. מוס הבת היא ללא ספק יפהפייה ממגנטת, אך הרושם הראשוני מאותו ליהוק פיקנטי הבהיר שלהיות הבת של אחת הדוגמניות הנחשבות בכל הזמנים זו משימה לא פשוטה.

תופעת ילדי המפורסמים תויגה לאחרונה ברשת הטיקטוק כדוגמה לנפוטיזם קלאסי שמעניק לדור ההמשך של הסלבס קרש קפיצה לא לגיטימי לעולם השואו ביזנס. בניגוד להצלחה המטאורית של קאיה גרבר, הבת של סינדי קרופורד, נראה היה שמוס ג'וניור אינה בכלל בכיוון של לשחזר את ימי התהילה של אימה מנסחת לוק ההירואין שיק.

אימא יקרה לי. קייט ולילה גרייס מוס

אם ובתה. תמונה מ-2008

אם ההצלחה של מוס לוותה תמיד ב"למרות שהיא רק 1.73 מטרים" - גובה מעט נמוך מדי לתעשיית האופנה - במקרה של לילה מדובר ב-1.68 מטרים, ממדים שמעצבי העל פחות אוהבים להציג עליהם את בגדיהם. אבל, בעידן בו יש דרישה חסרת פשרות לגיוון, נראה כי סוגיית הגובה הפכה נסבלת יותר, גם אם מעולם לא עמדה על המוקד כמו נושאים של צבע עור או משקל.

כעת, כשהיא כמעט בת 20 נראה שאין לנו ברירה אלה להודות שטעינו. העונה, לילה גרייס פשוט נמצאת בכל מקום, כולל מסלולי שבועות האופנה שלרוב סגורים למי שאוחזת בגובה ממוצע. בימים האחרונים גרייס חורכת את המסלולים היוקרתיים של שבוע האופנה בניו יורק, כשמאחוריה פתיחת התצוגה הסופר-מסוקרת של בית פנדי כשבקהל מצטופפות קים קרדשיאן, שרה ג'יסיקה פרקר, נעמי ווטס וכמובן גם האם הגאה.

יומיים לאחר מכן היא צעדה גם על המסלול של טומי הילפיגר ונחשפה כפרזנטורית החדשה של המעצב ושלשום (ב') השתתפה בחגיגות המסלול לרגל ציון 130 שנים למגזין ווג, כחלק מנבחרת שכללה את קנדל ג'נר, אירינה שייק, קרלי קלוס, שלום הארלו, אמילי ראטייקובסקי ועוד. במאי האחרון ראינו אותה מתנוססת על שער הווג הבריטי, בהפקה צילומים שנלקחה על ידי הצלם האגדי סטיבן מייזל ובהמשך נחשפו קמפיינים חדשים לבתי האופנה היוקרתיים וורסאצ'ה ובלמין.

לילה גרייס מוס בשבוע האופנה בניו יורק - תצוגה של טומי הילפיגר. Taylor Hill, GettyImages
צועדת על המסלול של טומי הילפיגר בשבוע האופנה בניו יורק/GettyImages, Taylor Hill
לילה גרייס מוס בשבוע האופנה בניו יורק - תצוגה של ווג. JP Yim, GettyImages
ובחגיגות 130 שנה למגזין ווג בשבוע האופנה בניו יורק/GettyImages, JP Yim

בנוסף, בתה היחידה של דוגמנית העל מובילה העונה את מסע הפרסום של המותג האמריקאי קלווין קליין, 30 שנה לאחר קמפיין ההירואין שיק האייקוני שהזניק את הקריירה של האם. הופעת הבכורה של מוס הצעירה במסע הפרסום של קליין מהווה חלק משמעותי בהתפתחותה המקצועית על רקע גילוי הלב של אמה כי ההשתתפות בקמפיין כשהייתה רק בת 17 זכורה לה כחוויה בה חשה "מוחפצת לחלוטין, פגיעה ומפוחדת".

קייט הוסיפה כי חשה "חרדה חמורה" בזמן שהתכוננה להצטלם לצד השחקן מארק וולברג. בניגוד לאם שהופיעה טופלס באותו קמפיין שערורייתי, לילה צולמה בחלק גוף עליון "לבוש" - בתמונה אחת היא מדגמנת חזייה שחורה מתחת לחולצת כפתורים שקופה וג'ינס אוברסייז שחור; בתמונה אחרת היא לבושת גופיית סריג שחורה עם מכנסי ג'ינס מרושלים בשטיפה כחולה משופשפת מהם מבצבצים תחתוני בוקסר של המותג.

הכוכבת האמיצה גם עלתה לכותרות לפני כמה חודשים כשחשפה בגאווה, במסגרת צילומים לפנדי, את משאבת האינסולין שלה וסיפרה שיש לה סוכרת מסוג 1.

ממש כמו אימא: בקמפיין לקלווין קליין

ושוב כמו אימא: על המסלול של ורסאצ'ה X פנדי

על שער ווג

בקמפיין לורסאצ'ה

מעוררת מודעות לסוכרת ומדגמנת גם את משאבת האינסולין שלה

  • עוד באותו נושא:
  • קייט מוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully