וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאתגרת את חוקי הטבע: קייט הדסון רותחת ושיקית מתמיד

עודכן לאחרונה: 19.10.2022 / 10:22

קייט הדסון עשתה לנו נעים בעין עם שילוב צבעים טריקי ברוח טרנד ה-Y2K בשמלה שקופה של סן לורן, ובכלל נראית לאחרונה זוהרת מתמיד. יצאנו לפשפש לסטייליסטית שלה בפיד

קייט הדסון פרמיירה בלונדון. Jeff Spicer, GettyImages
מחייה שילוב צבעים בניחוח Y2K – כל העיניים על קייט הדסון בפרמיירה בלונדון/GettyImages, Jeff Spicer

קייט הדסון, השחקנית והיזמית העסוקה בת ה-43, התייצבה להקרנת הבכורה בלונדון של "בצל זכוכית: סכינים החוצה", סרט מתח המשך מצליח ובעל טייטל ביזארי (במתכוון) בו היא מככבת, והצליחה לגנוב את ההצגה גם על השטיח האדום. הדסון הפציעה בשמלה מטריפה דו-גונית של סן לורן, שתמצתה מספר טרנדים בועטים בפיס אחד; מהקולור-בלוק בסגנון ה- Y2K, ועד משחקי שקיפויות וקאט-אאוט ששלטו על מסלולי שבוע האופנה פריז ממש לאחרונה.

קייט הדסון פרמיירה בלונדון. Jeff Spicer, GettyImages
איפור/שיער וסטיילינג און פוינט!/GettyImages, Jeff Spicer

השמלה שלבשה האם העסוקה לשלושה, עם השורשים היהודיים (היי לאמא גולדי הון!), שילבה בין חום עסיסי ואטום לבין ירוק חרדלי שקפקף שמילא קאט-אאוט בצורת יהלום במרכז הטורסו, כמו גם את שני הפאנלים התואמים שהשתרעו ממותניה ועד לתחתית השמלה. כתפיות הספגטי ומפתח הוי העמוק, עד מאוד, שיוו ללוק מראה אולד הוליווד אבל עדכני ומגה-סקסי. להשלמת הלוק ההורס צוות לשמלה מעיל חום מפרווה מלאכותית שנזרק בנונשלנט מעל כתפיה של הדסון. זוג עגילי חישוק זהובים שנטמעו מאחורי שיערה הבלונדיני הגולש, אשר גם הדהד את הגלאם של תחילת שנות ה-00, איפור מעושן בגווני חום-אדמדם, עקבי פלטפורמה בצבע מהגוני עשיר - וסה טו! זה כל מה שהלוק צריך.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

בטופ וחצאית של ולנטינו

בשנים האחרונות הדסון מקדמת בפרונט של העשייה שלה, ובפיד אינסטה שמונה 15.8 מיליון עוקבים, אורח חיים בריא אול אובר. החל מליין בגדי אקטיב, דרך אתר המציע תוספי תזונה מיטיבים, ויש לה גם מותג וודקה שהוא גלוטן-פרי, איך לא. נראה כי כל הטוב, הבריא והירוק הזה עובד עבורה ביג טיים, שכן הדסון נראית לאחרונה צעירה ורעננה מתמיד (ושום מילה אם מזרק כלשהו נגע/לא נגע לאחרונה בפניה הנאות!). זאת ועוד, הדרך הארוכה שהדסון עושה עם הסטייליסטית הצמודה סופי לופז ללא כל צל של ספק עובדת לטובתה, וזה אף הולך ומשתבח. ההוכחה לכך? רצף לוקים מדויקים ונוטפי סטייל שהדסון הפציעה עמם לאחרונה.

בדנים אול אובר, כשהיא קוטלת כמה טרנדים במקביל!

לפני הקרנת הבכורה בלונדון הדסון לבשה אנסמבל שני חלקים הישר ממסלול אביב 2023 של ולנטינו. טופ קטנטן וחצאית מידי צמודה תואמת באפור, עליהם פרינט רפטטיבי של לוגו המותג ובגימור של סרט עור חום כהה. חוץ מלתהות על הבחירה לצוות להופעה הזו מגפיים גבוהים בצבע חום בהיר (של ByFar), אין לנו שום מילה רעה להגיד על הלוק! הבלייזר השחור של סטלה מקרטני הקפיץ את ההופעה לתהילת הסטייל, כמו גם השיער הארוך הגלי א-לה ביץ' וויבס טבעיים, והאיפור הרך שהדגיש את עיניה הירוקות של ההדסונית.

פיה מודרנית בלוק חלומי של Erdem

נראה כי הדסון לא מפספסת שום מגמה רותחת שעל סדר היום האופנתי, וקולעת בול. לאירוע קבלת הפנים של נטפליקס בפסטיבל הסרטים בלונדון הדסון לבשה דנים מקרסול ועד כתפיים. המדובר בטוטאל-לוק שלושה חלקים מג'ינס כחול כהה של המעצבת הפולנייה מגדה בוטרים - מחוך עם סילואט שמזכיר אוזני מיקי מאוס, הפוגש בחצאית צרה באורך מקסי, ועל כתפיה ג'קט תואם, כאשר כל פיס בפני עצמו הוא טרנד חם כרגע! לסגירת הלוק נבחרו: חגורה חומה, של אותה המעצבת, בעלת אבזם מוזהב שהחמיא לכפתורים על הג'קט, ומגפיים חומים של ByFar. השיער עוצב הפעם בסגנון גלי מוקפד יותר, ואיפור העיניים הודגש בכחול מעושן כמחווה לג'ינס המטמטם.

יודעת להחזיק בגבוה אפילו חליפה שחורה. קייט הדסון לובשת MÔNOT

הלוק הבא שהדסון לבשה מוקדם יותר החודש מצטיין גם הוא, ומוכיח כי המדובר בזיקית אופנתית שמסוגלת ליטרלי להחזיק כל סגנון! לשטיח האדום בקליפורניה, אליו הגיעה כדי לקדם את סרטה האחרון, ההדסונית עלתה על לוק חלומי משגע של Erdem, שעל אף המתקתקות שנשקפה ממנו היה סופר שיקי. שמלת מידי צמודה עם שסע קדמי מפשתן בז'י, אשר עוטרה בפרחי קריסטל בגווני לוונדר על רקע רקמה ירוקה, ולמעשה חוברה לחזיית סאטן ירקרקה עם כתפיות רחבות. את המראה המלבב והסופר נשי לופז, הסטייליסטית המהוללת, סגננה עם נעלי עקב סלינג-בק בלוונדר יפהפה של כריסטיאן לובוטין, עגילי יהלומים שנטפו מאוזניה של הדסון, סרט סאטן שמנתי שנקשר לשערה המשוך לאחור, ועוד גולת כותרת של הלוק - איפור מושלם בסגנון שנות השישים: אייליינר חתולי, צללית לבנה ושפתיים מחוקות.

מסתמן כי מיס הדסון פשוט אף פעם לא טועה! לא נותר לנו אלא להמשיך לעקוב ולהתמוגג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully