וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין קיילי: הג'נרית הצעירה מוכיחה שהיא פאשן רויאלטי

עודכן לאחרונה: 16.11.2022 / 18:33

מעבר לטרנספורמציה הפיזית של קיילי ג'נר לאורך השנים, לאחרונה היזמית הצעירה מצליחה לקחת את הסטייל שלה לנקסט לבל, ואמש הוכיחה שהיא פאשן רויאלטי! בשמלת מחוך מטמטמת וכתר יהלומים אקסטרווגנטי בפתיחת תערוכת מוגלר קוטור בניו יורק

עוצרת נשימה: קיילי ג'נר בשמלת הוט קוטור וכתר יהלומים בעיצוב מוגלר. אינסטגרם, צילום מסך
עוצרת נשימה: קיילי ג'נר בשמלת הוט קוטור וכתר יהלומים בעיצוב מוגלר/צילום מסך, אינסטגרם

היזמית ואושיית הרשת קיילי ג'נר, הפציעה אמש (15.11) בפתיחת התערוכה החדשה "טיירי מוגלר: קוטוריזם" אשר מתארחת למשך שבוע במוזיאון ברוקלין שבניו-יורק. התערוכה מבקשת להנציח את מורשתו של מעצב העל המנוח טיירי מוגלר, באמצעות חלון ראווה המציג כ-130 ממיטב עיצוביו, פרטי ארכיון וסרטים שטרם פורסמו. אך לצד התלבושות האייקוניות-תיאטרליות וסוללת הכוכבות שהשתרכו במעברי התערוכה, כדוגמת ג'וליה פוקס ולורדס ליאון (בתה של מדונה), אם נעשה קצת ניים דרופינג - אין ספק כי כל העיניים היו חד-משמעית על הג'נרית הצעירה!

כל העיניים וההבזקים עליה! קיילי ג'נר בפתיחת תערוכת מוגלר קוטור בניו-יורק

בעלת אימפריית האיפור והביוטי בת ה-25 הפציעה על השטיח האדום בשמלת מחוך שחורה בעיצוב בית האופנה הצרפתי מוגלר, אשר חיבקה את גזרת שעון החול הבלתי מושגת שלה. שמלת ההוט קוטור, העשויה בד משי שחור עשיר, כללה מפתח סקסי בסילואט "אוזני חתול" וחצאית בסגנון בת-ים, ויחד עם הכפפות הארוכות התואמות יצירת המופת התהדרה בסיומת נוצות מפוארות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

עם יצירת מופת שומטת לסתות על ראשה. קיילי ג'נר מוכיחה שהיא פאשן רויאלטי!

אך קיילי לא הסתפקה בכך, והגדילה ועשתה כשהרכיבה כתר יהלומים אקסטרווגנטי על ראשה, אשר נצנץ תחת האורות והבזקי המצלמות. כיאה לחתימת ידו של בית האופנה מוגלר, הכתר נראה עתידני משהו אך עם ניחוח של פעם, וכלל גדילי יהלומים שכמו נטפו על מצחה וצידי לחייה. מחזה מרהיב!

עוצרת נשימה: קיילי ג'נר בשמלת הוט קוטור וכתר יהלומים בעיצוב מוגלר

כמו תמיד, האם הצעירה לשניים הלכה על פול גלאם בחסות הביוטי טים הקבוע שלה. שיער אסוף ואלגנטי, שפינה את מלוא הבמה לכתר המטריף, ופנים מפוסלות - אייליינר מעושן, ריסים שופעים, ברק אפרסקי על תפוחי הלחיים, וליפסטיק ניוד עם תוחם חום - שזה כמובן הגו טו שלה.

על השטיח האדום קיילי הצטרפה אל קייסי קדוולדר, המנהל הקריאטיבי של מוגלר

על השטיח האדום קיילי הצטרפה אל קייסי קדוולדר, המנהל הקריאטיבי של בית האופנה מוגלר. ובניגוד לוויב הקבוע שלה של "פנים חתומות", היא נראתה מחויכת מתמיד.

לוק מס' 2: מתעלת את קאט וומן באוברול שקוף!. אינסטגרם, צילום מסך
לוק מס' 2: מתעלת את קאט וומן באוברול שקוף!/צילום מסך, אינסטגרם

מיד בתום מחויבויות השטיח האדום, הג'נרית החליקה לתוך אנסמבל שני מופלא לא פחות, ונועז הרבה יותר! קיילי תעלה את לוק הפין-אפ גירל, אבל בגבוה, עם אוברול שקוף מכף רגל ועד צוואר בעיטור תפרים דמויי קורי עכביש, שתחתיו הסתפקה בתחתונים שחורים בלבד וללא חזייה. מעל לפיס הנועז קיילי התעטפה בגלימת וינטג' מושלמת בצבע קרם, בעיצוב מוגלר כמובן, circa 1997.

קיילי ג'נר מתעטפת בגלימת וינטג' מוגלר טו דיי פור! כי בכל זאת, היא ללא חזייה. אינסטגרם, צילום מסך
קיילי ג'נר מתעטפת בגלימת וינטג' מוגלר טו דיי פור! כי בכל זאת, היא ללא חזייה/צילום מסך, אינסטגרם

בגזרת הסטיילינג; שערה היה אסוף למחצה לכדי באן מוגבה מחולק באמצע עם פוני שובב מבצבץ, ולאיפור נוסף נופח דרמתי יותר עם העיניים המעושנות והאודם החום העמוק. נעלי סטילטו שחורות מחודדות, בלינג על האוזניים וזהו! היא מוכנה לכבוש כל פריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully