וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי על שער דצמבר של Elle ספרד, והלוקים מטריפים!

עודכן לאחרונה: 22.11.2022 / 12:31

מגזין Elle הספרדי מקבל את חג המולד בגלאם והדר בגיליון דצמבר הנחשק בכיכובה של הסופרמודל מבית - בר רפאלי, עם לא פחות מארבעה שערים נוצצים ומשובחים!

בר רפאלי בשער למגזין Elle ספרד. אינסטגרם, צילום מסך
לא שער אחד, אלא ארבעה!/צילום מסך, אינסטגרם

בגיליון דצמבר של מגזין Elle הספרד, שמחכה כבר בקיוסקים ברחבי ספרד (אך טרם הצלחנו לשים עליו את היד!), הסופרמודל בת ה-37 מספרת על משפחה, עבודה וחופש, בתקופה בחייה בה היא מצאה איזון, ואושר. "כי עבור הישראלית, האם לשלושה ילדים, המותרות האמיתיות כיום אינן טיולים, מלונות ותצוגות אופנה, אלא היכולת לחלוק את חיי היומיום עם משפחתה", כך לפי המגזין.

ברבור שלנו כובשת את השערים של גיליון דצמבר במגזין Elle הספרדי

נזכיר כי, לפני כחודש בר התייצבה במדריד בחליפה מחויטת תכולה ומהפנטת של בית האופנה בוטגה ונטה, לרגל ערב גאלה חגיגי למטרות צדקה שאירח אותו מגזין Elle הספרדי. אנחנו נסתכן וננחש כי הצילומים לשער דצמבר של המגזין התקיימו אז ככל הנראה!

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

ממש לפני חודש במדריד, בגאלה של Elle ספרד, בר עלתה על חליפה מטמטמת של בוטגה ונטה

על ההפקה הנוצצת לגיליון דצמבר החגיגי של Elle ספרד היו אחראים; הצלם מריו סיירה, המייקאפ-ארטיסט של דיור, קליי קפה, שאפשר ליופי הטבעי של בר לזהור למרחקים, וטוב שכך, והסטייליסטיות של Elle ספרד - סילביה מונטוליו וברברה גראלדה, אשר בחרו לברבור שלנו שלושה לוקים משובחים. הלוק הראשון היה שומט לסתות בש' הידיעה! שמלת מיני כסופה מעור של דולצ'ה גבאנה, במרקם 'חייתי' ושרוולים ארוכים תפוחים, אשר צוותה למגפי ירך תואמים וגבוהים על-חלל. מסתמן שגם בר רפאלי תורמת את חלקה לקאמבק הלוהט של טרנד מגפי הירך.

חייזרית מהפנטת באנסמבל כסוף של דולצ'ה גבאנה. בר רפאלי על שער Elle ספרד

בלוק השני, האם לשלושה והפרזנטורית של פמינה, מספקת לנו וייב שונה לחלוטין ופריזאי משהו. טופ פליסה עם כתפיים דרמטיות ומפתח וי עמוק של שאנל, מעל חצאית מיקרו מיני שחורה של Guess. אך גולת הכותרת של הלוק מבחינתו הוא הסטיילינג הלא צפוי שפשוט עובד - כפפות לטקס בגוון תכלת-בייבי, שרשראות הפנינים שהעמיסו על צווארה, וכמובן השיער הבלונדיני השופע יחד עם החיוך מיליון הדולר שלה.

טופ של שאנל, פנינים למכביר וכפפות לטקס בתכלת בייבי – דוז פואה!

ההופעה האחרונה בסדרה היא יותר על הצד של הקז'ואל וייבס, אבל בגבוה. בר לבשה ג'קט טוויד ורוד של גוצ'י, ותו לא, חוץ מהתיק-שרשר המעלף של שאנל שנח על בטנה החטובה. את הג'קט הקלאסי הסטייליסטיות של Elle ספרד שילבו עם ג'ינס צמוד צמוד בשטיפה בהירה.

בר רפאלי למגזין Elle ספרד. אינסטגרם, צילום מסך
בר בלוק קז'ואל אבל בגבוה. לובשת ג'קט של גוצ'י, תיק-שרשר של שאנל וחיוך של מיליון דולר!/צילום מסך, אינסטגרם

אמא ציפי כמובן סופר גאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully