וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשמלה אדומה והמון צמות: ריהאנה עושה את ברבדוס

28.11.2022 / 12:26

ריהאנה התחברה לשורשים שלה מבית, כשהצטרפה לבויפרנד אייסאפ רוקי למופע רגאיי בברבדוס, אי מולדתה. הוא לבש מיקס אקלקטי שלמרבה ההפתעה צלח לו, והיא עלתה על הופעה סקסית אדומה, רק שהפעם? זה פחות עבד

ריהאנה. Kevin Mazur/Getty Images, GettyImages
ריהאנה/GettyImages, Kevin Mazur/Getty Images

לוהטים, אך לא מדויקים. ריהאנה והבויפרנד שמו פעמיהם למופע רגאיי בברבדוס מולדתה

בסוף השבוע האחרון, ריהאנה והבויפרנד, הראפר אייסאפ רוקי (A$AP Rocky), יצאו אל מחוץ לגבולות ארצות הברית לחגוג קצת גוד-טיים זוגי, כשהשתתפו במופע הרגאיי "Imagine" אשר נערך באי ברבדוס, מולדתה של הסופרסטארית. האם הטרייה בת ה-34 אומנם העלתה את הטמפרטורות בשמלה אדומה קטנה ולוהטת, אבל אנחנו חשות שהיא יכלה לעשות את זה טוב יותר.

מאוהבים וחזקים מתמיד(?). ריהאנה ואייסאפ רוקי מגיעים למופע הרגאיי Imagine בברבדוס

היזמית והבעלים של מותג הביוטי Fenty ומותג ההלבשה התחתונה הסקסי והבועט Savage X Fenty, החליקה לתוך שמלת מיני אדומה של המעצבת הפולניה מגדה בוטרים, שמצליחה להשתחל לכל מלתחה של כוכבת מובילה - מהיילי ביבר, דרך רוזי הנטינגטון-וויטלי ועכשיו גם ריהאנה מצטרפת לחגיגה. אבל מה? הבחירה בשמלה הספציפית הזו, עם תג מחיר של כ- 5,000 שקלים, פחות עבדה הפעם, הרבה פחות. שמלת המיני העשויה בד ג'רזי התהדרה בכיווצים וקאט-אאוטס לאורכה, עליהם כיכבו גם פרחים אוברסייז בתלת-ממד. בולט בפער כי מעבר לעובדה שיש בשמלה שבנדון קצת יותר מדי מהכל, גם הפיט לא מדויק. השמלה פשוט לא עושה חסד לרירי.

ריהאנה לובשת שמלה אדומה קטנה בעיצוב מגדה בוטרים. אבל הפיט? פחות

אבל ריהאנה כמו ריהאנה הלכה עם הלוק עד הסוף, ומעבר. הכוכבת תיבלה את ההופעה הלוהטת בסנדלי עקב שקופים מויניל, שהיא כה מחבבת, תיק אדום קטן עם רצועת שרשר כסופה, צ'וקר סטייטמנט מוזהב לצווארה, כאשר גולת הכותרת בגזרת הסטיילינג הן הצמות ההורסות! אלה אף קושטו באבני חן צבעוניות, וזה משגע!

לוהטת בשמלה אדומה והרבה צמות. ריהאנה במופע רגאיי בברבדוס

אין ספק כי מחד, הלוק ה- free spirit, סקסי ונועז הכי תואם את הוויב של מופע רגאיי בברבדוס אליו האייליסטרית והזוגי שלה התכנסו. מאידך, משהו פה "אבד בתרגום", שכן רירי לא הצליחה להחזיק את השמלה כמות שצריך (ומה קורה בחזה דארלינג?). משכך, נרשמה אנחת אכזבה קלה שכן לאורך ההיריון שלה הכוכבת דווקא שמרה על רצף לוקים סקסיים מגניבים ולמעשה הכתיבה מחדש את חוקי הלבוש ההריוני.

כך או כך, הם זוג לוהט לכל הדעות. ריהאנה ואייסאפ רוקי עושים את ברבדוס בסוף השבוע

מנגד, או ליתר דיוק - לצידה, בן זוגה הראפר (העונה לשם המלא ראקים אתלסטון מאיירס), דאג להיות היין ליאנג שלה, איך לא, כשעלה על הופעה צבעונית ומבולגנת משהו, אבל שהכי מתכתבת עם הלוק האדום של ריהאנה. ופייר? די התרשמנו מהאקלקטיות בבחירות שלו ומהסטייל הייחודי הבלתי מתחנף. הראפר בן ה-34 לבש חולצת טריקו ארוכת שרוולים עם הדפס של פלג גוף עליון בצבעי ניאון פסיכדליים, בעיצוב Y/Project (בניצוחו של המנהל האמנותי גלן מרטנס, שעומד גם בראש דיזל) בשיתוף עם בית האופנה ז'אן פול גוטייה. לטופ הוא צוות מכנסי ברמודה באגיים של ריק אוונס, וסניקרס אדומות של פראדה איתן גרב גרביים לבנות. אייסאפ הגדיל ועשה כששילב ללוק מכופתרת פלנל משובצת באדום ושחור, אותה קשר על מותניו, בלינג למכביר, וכובע טמבל בצבע זית-חאקי שתאם לברמודה.

ריהאנה בדייט לוהט עם אייסאפ בברבדוס מולדתה

מערכת היחסים המתוקשרת בין ריהאנה לאייסאפ רוקי ידעה לא אחת עליות ומורדות די תלולים. כולל שמועה על בגידה מצידו אשר הוצתה באפריל האחרון, אך נראה כי כובתה מאז, שכן שני ציפורי האהבה נראים מאוהבים מתמיד מאז שרירי ילדה את בנה חודש לאחר מכן, במאי האחרון. אין ספק כי הבאד גירל והבד בוי של תעשיית המוזיקה האמריקאית יודעים לעשות יחד אופנה אדג'ית ובועטת, ונשמח שלא יגמר לעולם.

ביץ' גנבה לעצמה את הלוק? ריהאנה מתעלת לוק דומה משנת 2019

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully