וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמילי מי? האיט גירלז הצרפתיות שאתן חייבות להכיר

8.1.2023 / 11:53

עזבו אתכן מאמילי בפריז - הכירו את 4 האינפלואנסריות הצרפתיות שבאמת שווה לעקוב אחריהן. ספוילר: הן אדג'יות ומעזות (אופנתית) יותר משנהוג לחשוב

טרנץ', פסים ומינימליזם: ממאפייני הסטייל הפריזאי הקלאסי. אינסטגרם, צילום מסך
טרנץ', פסים ומינימליזם: ממאפייני הסטייל הפריזאי הקלאסי/צילום מסך, אינסטגרם

אם שגרת הגילטי פלז'ר שלכן כוללת בינג' בזק של סדרות קלילות עד סכריניות, בהן האופנה היא כמעט דמות בפני עצמה, לבטח כבר צפיתן בעשרת הפרקים של "אמילי בפריז" עונה 3. תיראו מופתעות, אך גם הפעם הסדרה גוררת ביקורות אופנה שליליות כלפי הלוקים האובר מוגזמים של כוכבות הסדרה (מינוס כמה הברקות בחסות הנשים הצרפתיות בסדרה - סילבי הבוסית, וקמיל החברה/יריבה של אמילי). אז אם בתום הצפייה בעלילות אמילי וחבריה בעיר האורות עדיין נותרתן חסרות השראה עד מבולבלות, ובצדק, בנוגע למה הוא שיק צרפתי אמיתי, ובא לכן למלא את פיד האינסטגרם שלכן בהצעות הגשה ללוקים משגעים א-לה פרנץ' סטייל? - גללו מטה להכיר 4 איט גירלז צרפתיות שעושות את זה הכי מדויק!

מבולבלות? גם אנחנו: האינטרפרטציה של "אמילי בפריז" לפרנץ' גירל סטייל

לעקוב אחרי משפיעניות רשת צרפתיות עם סטייל אותנטי משובח היא דרך מצוינת להתחיל להתנסות ולהכניס את סגנון ה- "פרנץ' גירל" למלתחה שלכן. בספר הקאלט "איך להיות פריזאית" (How To Be Parisian Wherever You Are), אשר מתמצת בצורה קלילה (אם כי מעט מתנשאת) מה זה באמת אומר להיות אישה פריזאית: איך הן מתלבשות, מארחות, נהנות ומתנהגות, יש פרק שמוקדש למה שלא תמצאו בארון שלהן, למשל - קרופ-טופים, לוגומניה, ג'ינס מעוטר בלינג, מגפי UGG, מכנסי טרנינג ועוד. אך תופתעו לגלות, או שלא, כי האינפלואנסריות שלפניכן דווקא כן מתנסות בטרנדים תורניים או משלבות פריטי לבוש אדג'יים ונועזים ממחוזות אחרים, וכאלה שלא בהכרח נמנים על פריטי הבסיס שמהדהדים את השיק הפריזאי הקלאסי, קרי: מעיל טרנץ', מכופתרת לבנה, נעלי בלט, ג'ינס משובח, חולצת פסים וצעיף משי. מרענן לגלות שהצרפתיות לובשות גם הרבה מעבר לפריטי "המאסט" הללו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

1. ז'אן דמאס (Jeanne Damas)

ז'אן דמאס – הקול גירל הצרפתייה הבלתי מעורערת

ז'אן דמאס מדגימה שיק פריזאי רומנטי עם ניחוח ספרדי משהו

ז'אן דמאס (@jeannedamas) היא הקול גירל הצרפתייה הבלתי מעורערת. דמאס בת ה-31, שגדלה בפריז, החלה את דרכה כבלוגרית אופנה, כיום מתפעלת חשבון אינסטגרם מצליח עם 1.5 מיליון עוקבים ומנהלת שני מותגים שייסדה - מותג האופנה Rouje Paris, ומותג הביוטי Les Filles en Rouje. היא נחשבת לפאשניסטה האולטימטיבית. יש לה סטייל מדויק, שנוטה לסגנון רומנטי יותר, וחברות קרובה עם סימון פורט, המעצב הראשי של ז'קמוס. בנוסף לכל אלו, היא גם אמא, דוגמנית וחובבת צילום.

בטרנץ' וקבקבי עץ: ז'אן דמאס מצליחה לשלב בין שלל סגנונות ובהרמוניה משגעת

מבחינת ז'אן דמאס בטח שצרפתיות יכולות ללבוש קרופ טופ! ובכלל לוקים נועזים

2. ליה ספז (Leia Sfez)

באמת שהיא אף פעם לא טועה. ליה ספז

דוז פואה! ליה ספז היא מלכת הסטייל הבלתי מתאמץ

ליה ספז (@leiasfez) ידועה באסתטיקה המשובחת שלה, ולמעשה עונה על כל הדרישות שיש לנו ממוזה פריזאית - עם פוני מדויק, יופי מסתורי וסטייל הכי לא מתאמץ שיש. ספז בת ה- 30 מתעדפת לוקים יומיומיים שמורכבים מפריטי בסיס איכותיים, אבל תמיד מוסיפה להם טוויסט ייחודי, אם זה תיק צבעוני או זוג נעליים אקסטרה קיוט. מעבר להיותה מנהלת קריאטיבית, אמא ודוגמנית המיוצגת על ידי סוכנות "Next Management", ספז היא כבר שם בולט בתעשיית משפיעניות האופנה בעולם, ואף זכתה לצעוד השנה בתצוגת האופנה של Chanel Cruise 2023 שהתקיימה בקיץ האחרון במונטה קרלו. לאלו מכן עם ילדים, ספז היא השראה בלתי נדלית לסטייל אימהי צרפתי נהדר.

יקירת שאנל: ליה ספז לוקחת את הסטייל הצרפתי המאופק למחוזות חדשים

על המסלול של שאנל Cruise 2023 לא פחות. ליה ספז המופלאה

3. גבריאל קאונסיל פוזולי (Gabrielle Caunesil Pozzoli)

הו גבריאל! מתבלת את המקורות הצרפתיים שלה באטיטיוד איטלקי חצוף

גבריאל קאונסיל (@gabriellecaunesil) נולדה בצרפת ועברה להתגורר באיטליה לאחר שהתחתנה עם יזם איטלקי, והם הורים לפעוט מתוק. כמנהלת קריאטיבית, דוגמנית וחברת בורד ב- UNICEF איטליה, קאונסיל בת ה-32 מתחזקת פיד מוקפד, מעצים וסקסי למדי, המונה 1.3 מיליון עוקבים. בהחלט יש לה את הסגנון היותר נועז מבין האיט גירלז הצרפתיות ברשת. עם פיד שנוטף סטייל פריזאי אבל אדג'י חדשני, אשר כולל זוגיות פוטוגנית, תמונות נוף משגעות וסרטונים בשלוש שפות, אתן ממש רוצות לעקוב אחריה למנת השראה שבועית ותוכן מעורר קנאה בצרפתית, איטלקית ואנגלית.

אי אפשר להוציא ממנה את האלה הצרפתייה שבתוכה. גבריאל קאונסיל

מי אמר שדנים מתוכשט זה ביג נו נו? כי גבריאל קאונסיל מוכיחה אחרת!

4. אמברה דה-וו (Ambre Deveaux)

טרה שיק! אמברה דה-וו נוטפת שיק ברחובות פריז

אמברה דה-וו (@_droledefrimousse_) מתגוררת בפריז כבר יותר מ-14 שנה, בעוד שהפיד שלה, המונה 96K עוקבים, מגולל את חייה של הפאשניסטה הצרפתייה האולטימטיבית. דה-וו אוהבת את סגנון הלבוש הוינטג'י, ולעיתים קרובות לובשת אאוטפיטים בהשראת שנות ה-60 וה-70. המראה שלה קלאסי ואלגנטי כאחד, והיא מחזירה אותנו אחורה בזמן עם ההופעות שלה, אותם היא מתבלת בטא'ץ של מקוריות. היא מתרחקת מצבעים צעקניים ופרינטים מוגזמים (חוץ מהדפס מנוחש במגפיים, שמבחינתה עובד). בראיונות סיפרה כי ההשראות העיקריות שלה הן ז'אן דמאס (שנמצאת בראש הרשימה שלנו כאן!), אך גם דמויות אייקוניות כמו ג'יין בירקין, בריז'יט בארדו ואודרי הפבורן - מסיבוב בפיד האינסטגרם שלה אפשר בהחלט להבין על מה היא מדברת.

הכל בלוק הזה מדויק ומושלם! אמברה דה-וו הפריזאית

באפס מאמץ: אמברה דה-וו מציגה מיקס אנד מאץ' צרפתי משגע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully