וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיבה שנשים צריכות לפחד ללבוש את המיקרו-ביקיני של קים קרדשיאן

3.2.2023 / 0:23

המיקרו-ביקיני הזעיר של קים קרדשיאן עמד למבחן ונכשל: משפיענית רשת הוכיחה שהביקיני החדש בקלוקציית Skims זהה בגודלו לחתיכות של טורטיות צ'יפס - ומזהירה נשים מפני תאונת מלתחה אפשרית

קלייר סטון מודדת את המיקרו ביקיני של קים קרדשיאן/YOUTUBE/ CLAIRE STONE

הביקיני החדש של קים קרדשיאן כל כך קטן שזה כמו לצאת מהבית כשרק טורטיות צ'יפס קטנטנות מכסות לכם את החלקים המוצנעים. למעשה, זה לא כמו. זה ממש ככה: משפיענית רשת העונה לשם @bbysarita בטיקטוק הוכיחה ששני חלקי המיקרו-ביקיני החדש של מותג בגדי הים Skims שווים בגודלם לטורטיות צ'יפס קטנות.

היא הדגישה עד כמה הם קטנים כשהניחה עליהם טורטיות צ'יפס ששוות בגודלן לבד שאמור להגן מפני חשיפת יתר - והזהירה נשים מפני חשיפה לא רצונית אם רק יעזו ללבוש את הביקיני הזה. אם זה לא מספיק משכנע, היא גם מדדה בעצמה את המיקרו-ביקיני של קים קרדשיאן ודיברה על כמה מוגזם הוא.

הנה תראו

@bbysarita #greenscreen @SKIMS @Kim Kardashian @Traderjoes ♬ original sound - bbysarita

בסרטון שצבר יותר מ-1.4 מיליון לייקים, היא שיתפה תמונה של הביקיני מונח על השולחן, כשטורטיות צ'יפס הונחו עליו לצורך השוואה. פיסות הבד הקטנטנות היו מכוסות כמעט לחלוטין על ידי חלקי הצי'פס, והיא הסבירה: "אז אם הסתכלת על מיקרו-ביקיני של Skims ותהית לגבי הגודל שלו, אלו טורטיות צ'יפס לקנה מידה".

עוד על Skims של קים
"מדדתי את הביקיני החדש של קים קרדשיאן - אפילו במידה XL כל החזה בחוץ"

קים קרדשיאן חוטפת אש על המחטב שלה מאושיית רשת שסבלה ממנו "עד כאב"

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

ככה הוא נראה על קים קרדשיאן:

בסרטון נוסף הטיקטוקרית מדדה את הביקיני בעצמה והזהירה נשים שאולי עדיף לרכוש ביקיני עם מעט יותר כיסוי. הצופים בסרטון שלה אכן נותרו המומים כשהבינו עד כמה "מיקרו" הוא המיקרו ביקיני של קים.

@bbysarita Replying to @margenewilder ♬ original sound - bbysarita

גם המשפיענית קלייר סטון שיתפה סרטון ביוטיוב בו מדדה בין היתר את המיקרו-ביקיני של "סקימס", כשהיא ובן זוגה מדרגים את התוצאה. הבחירה הייתה בדגם סווים מיקרו-טנגה ואמרה - בהשוואה לבגדי הים האחרים של המותג: "אני מבינה מדוע קוראים לזה 'מיקרו', כי הכיסוי מלפנים לא קיים". כשבן הזוג, אהרון, פקח את עיניו והבחין בביקיני הקטנטן, הוא פרץ בצחוק ואמר: "בהחלט, זה מסביר את זה. אוי אלוהים". אהרון דווקא חיבב את החשיפה המוגזמת ונתן לביקיני ציון 9 מתוך 10, בעוד קלייר העניקה לו את הציון 7 בטענה כי "הוא מאוד לא פרקטי".

המיקרו-ביקיני של קים קרדשיאן. YouTube, צילום מסך
קים קרדשיאן מציגה את המיקרו-ביקיני/צילום מסך, YouTube

קלייר סטון מודדת:

וגם הטיקטוקרית מדיסון אלכסנדרה:

הטיקטוקרית מדיסון אלכסנדרה גם כן מדדה את המיקרו-ביקיני והמיקרו-טנגה של קים קרדשיאן - וגם אצלה ניכר שהוא בקושי מצליח לכסות את האזורים המוצנעים. עם זאת, רבים החמיאו לה בתגובות על הגוף המושלם: "נעתקה נשמתי", כתב אחד ואחר הוסיף: "את כנראה האישה הכי לוהטת שראיתי בחיי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully