וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קרדשיאן חוטפת אש על המחטב שלה מאושיית רשת שסבלה ממנו "עד כאב"

עודכן לאחרונה: 20.3.2021 / 23:45

משפיענית הרשת מיקיילה זזון ניסתה את התחתון המחטב של קים קרדשיאן - ועל אף שהזמינה מראש מידה שגדולה עליה, הופתעה לגלות עד כמה הוא זעיר וצמוד עליה. ברשת נשים רבות סיפרו על חוויה דומה

קים קרדישאן מציגה את הבגדים המחטבים של SKIMS/SKIMS

קים קרדשיאן חוטפת בראש על התחתון המחטב שיצא במותג ההלבשה התחתונה שלה SKIMS, לאחר שמשפיענית רשת שלובשת בדרך כלל מידות סמול או מדיום ניסתה על עצמה את המחטב במידה לארג' - והדגימה עד כמה הוא זעיר, צמוד ולא מחמיא בעליל. בסרטון המשך היא ניסתה גם את המחטב במידה הנכונה לה והוא היה הדוק עד כדי כך שהיא לא הצליחה ללכת.

מיקיילה זזון בת ה-25 מקולומבוס, אוהיו, היא משפיענית רשת המעודדת דימוי גוף חיובי בסרטוני הטיקטוק שלה. היא יצאה על קולקציית המחטבים SKIMS של קים קרדשיאן לאחר שרכשה תחתון מחטב במידה גדולה - שהיה קטן עליה עד כאב. בסרטון שזכה ליותר מ-2.7 מיליון צפיות היא שיתפה את גודל האימה של המחטב - אותו בכוונה הזמינה מראש במידה גדולה יותר. "הזמנתי מחטב של SKIMS כי שמעתי אנשים מתלהבים מהמחטב של קים קרדשיאן, אז החלטתי להשיג אותו," אמרה בתחילת הסרטון, "מכיוון שמידות של נשים כל כך דפוקות, כמובן, החלטתי לעלות מידה ולהזמין לארג'".

מיקיילה ציינה כי היא לובשת בדרך כלל מידות סמול או מדיום והיא לא הייתה יכולה שלא לעשות פרצוף כשהציגה את המחטב הזעיר למצלמה. "אני הולכת ללבוש אותו מעל הטייץ שלי, כדי שתוכלו לראות כמה גרוע זה", אמרה. הלסת שלה צנחה מטה כשהציגה למצלמה את המחטב הלא מחמיא שדחף את בטנה מעל המותניים במקום להחליק אותו. מיקיילה ציינה גם את חוסר הכיסוי באזור המפשעה וצחקה במבוכה. על הסרטון היא כתבה: "קים באמת חשבה שזה בסדר".

צפו בקטע:

@mikkzazon

KIM REALLY THOUGHT THIS WAS OKAY ??

♬ original sound - Mik Zazon

וככה זה נראה על קים:

אלפים הגיבו לסרטון ונשים רבות אמרו שאותו דבר קרה להן כשהזמינו פריטים מהקולקציה במידות הרגילות שלהן או במידות גדולות יותר. "קניתי מידה סמול וממש קרעתי אותו... אני לא בטוחה שאני פורייה עדיין", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "מותק, אני גדולה וקניתי מידה גדולה. כל כך הרבה דמעות נשפכו ברגע הזה". אחרת צחקה: "תראו, היא קראה לזה Shape Wear, היא פשוט לא אמרה לכם כמו אילו צורה תראו בסוף".

בסרטון המשך שיתפה מיקיילה כי היא גם הזמינה את החוטיני במידת מדיום כדי לראות איזה גודל יתאים יותר, אך התברר שגם הוא לא עלה עליה. בסרטון היא מדדה את המחטב במידה מדיום והפעם היא בקושי הצליחה לזוז. "זה כואב ללכת", היא אמרה, "אוי לא, אני לא יכולה לנשום". כשהיא ניסתה למתוח את החלק העליון של המחטב כדי לשחרר לחץ, הוא הכה בה חזרה - מה שגרם לה אפילו ליותר כאבים. רק כשניסתה את מידת הלארג' היא רשמה סוג של סיפוק מהמוצר.

ואז היא ניסתה את המחטב במידה מדיום:

@mikkzazon

Reply to @angelicrachelxx

♬ original sound - Mik Zazon

ובמידות לארג' ואקסטרה לארג' - הפתעה

@mikkzazon

Let's try skins again....

♬ original sound - Mik Zazon

קים מדגימה את המחטב שלה:

מיקיילה היא לא היחידה שהפכה לויראלית אחרי שהתלוננה על מוצרי SKIMS של קים. בחודש שעבר, אדריה באריץ', בת 23 מנבדה, שיתפה סרטון שלה מודדת את התחתון המחטב של המותג שעולה 32 דולר - וציינה את כל פגמיו. "היי קימברלי. מה זה?!" היא שאלה ונסוגה לאחור מהמצלמה כדי להראות כיצד המחטב העניק לה מראה של מאפין לא מחמיא. "חשבתי ש- SKIMS אמור לגרום לי להיראות חטובה. לא כמו פו הדב לבוש בתחתונים קטנים מדי. אני נראית כמו ילד הבצק של פילסברי. יש לי ישבן כפול יותר ממה שהיה לי".

גם כאן אדריה סיפרה שהזמינה מידת סמול/מדיום של המחטב שבדרך כלל עולה עליה יופי, אך לדבריה קיבלה "מחטב שמתאים לבובת ברבי". היא הוסיפה: "זה גורם לנשים להרגיש רע עם עצמן, כי מידה שבדרך כלל מתאימה להן פתאום הופכת קטנה מדי". קים טרם השיבה לביקורות הקשות שחטפה בטיקטוק, אולם אדריה גילתה שלאחר שהסרטון שלה הפך לוויראלי נציגים של החברה פנו אליה בהודעה אישית באינסטגרם והציעו לה מוצרים נוספים של SKIMS - בחינם.

גם אדריה התאכזבה:

קים, ממתינים לתגובתך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully