וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגנית מיס יוניברס מאילת נכנסה לנעליים גדולות

עודכן לאחרונה: 5.2.2023 / 12:42

לאחר רומן בזק, בסוף השבוע האחרון מארק אנתוני, הזמר המצליח והאקס המיתולוגי של ג'ניפר לופז (לאו דווקא בסדר הזה), נישא שוב. מי היא בת המזל שהיא גברת אנתוני הרביעית? ולא פחות חשוב מכך, איך היא מתלבשת?

בסוף השבוע שעבר, מארק אנתוני בן ה-54, הידוע לא פחות כאקס המיתולוגי ואבי ילדיה של ג'ניפר לופז כמו שהוא זמר לטיני מצליח, נישא לבחירת ליבו נדיה פריירה, הצעירה ממנו ב-31 שנים. מיד צללנו לתוך הפיד שלה, לבחון את הסטייל של היפהפייה הפרגוואית. ואם הנחנו שלא פשוט להיכנס לנעליה של כוכבת העל 'פרום דה בלוק', פריירה דווקא מוכיחה אחרת. לפחות למראית אינסטה. אז מיהי ברת המזל שהיא גברת אנתוני הרביעית? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על נדיה פריירה, ועל הסטייל שלה כמובן.

בני הזוג עוררו שמועות על רומן בתחילת 2022 כאשר נצפו יחד במקסיקו סיטי. פאסט פורוורד 5 חודשים קצרים לאחר מכן, ובום הם הכריזו על אירוסין קבל עם ואינסטגרם עת אנתוני שלף טבעת יהלומים ענקית. זו הפעם הרביעית שאנתוני בא בברית הנישואין. הוא היה נשוי בעבר למיס יוניברס לשעבר דיאנרה טורס, כוכבת העל ג'ניפר לופז והדוגמנית שאנון דה לימה.

בנוכחות בני משפחה, חברים ואייליסטרים למכביר - היי סלמה הייק, מאלומה, ויקטוריה בקהאם והדיוויד שלה, שאף כיהן בתפקיד השושבין! - אנתוני ופריירה התחתנו בשבת שעברה (28/01) בטקס צנוע יחסית שנערך במוזיאון פרז לאמנות, במיאמי.

ה-אקסית של אנתוני, הלא היא המגה-סטארית ג'יי לו, כמובן דילגה על טקס החתונה, כמו גם בתם המשותפת אמה בת ה-14, שמזדהה כא-בינארית. ליום המרגש בחייה, ומתוך שלל אופציות מדהימות שלבטח עמדו בפניה, פריירה בחרה להינשא דווקא בשמלה בעיצוב ישראלי, של בית האופנה "גליה להב".

השמלה החלומית התהדרה בעיטורי פרחים שכמו נשרו על הדקולטה ובמורד ידיה, והמשיכו גם לחצאית הטול העשירה בשכבות. פיצ'ר מפתיע שהיווה קונטרסט סופר מעניין בעיצוב השמלה (שאחרת הייתה נותרת רק בחזקת "נסיכותית") היה הכתפיים המחודדות. לאיוונט המרגש בחייה, צוות הביוטי בחר לפריירה, ובצדק, איפור רך ושיער אסוף לכדאי באן גדול מצמה. וכאן לא נגמר הקשר הישראלי. פריירה ייצגה את פרגוואי בתחרות מיס יוניברס לשנת 2021 שהתקיימה באילת (ולראשונה בישראל למעשה), שם זכתה בתואר "סגנית ראשונה".

פריירה היא דוגמנית ילידת פרגוואי, שבשנת 2015 הפכה לסלבריטאית מקומית לאחר השתתפותה בתוכנית הטלוויזיה "Parodiando" בה המשתתפים מבצעים פרודיות על זמרים מפורסמים. הדוגמנית בת ה-23 כיכבה על מגזינים בינלאומיים כמו קוסמופוליטן, הרפר'ס בזאר ועוד, צעדה על המסלול בהזדמנויות רבות, כולל שבוע האופנה בניו יורק, ויצרה לא אחת סערה בתקשורת המקומית והבינלאומית, בעיקר הודות לפספוסים די מביכים (אופס ואאוץ').

בשבוע האופנה בפרגוואי לבשה שמלת משי שהחליקה וחשפה את החזה שלה, תוך כדי שפריירה ממשיכה בהליכה יציבה ובטוחה (אקט שזכה לתשבחות ממועדון המעריצים שלה, לצד לא מעט ביקורת), ועד למעידה דרמטית בתצוגת אביב/קיץ 2022 של המותג "קוסטו ברצלונה" שהתקיימה במסגרת שבוע האופנה בניו-יורק - תקרית אשר דווחה בהרחבה בתקשורת וברשתות, ועל אף שתחילה סברו כי פריירה נפצעה קשה, סוף טוב הכל טוב. מה שהוביל אותה להכריז רשמית שהיא סובלת רק משריטות שטחיות ו- "אגו חבול".

בחינה של הפיד, בו היא משתפת את חייה והלוקים שלה בפני 2.4 מיליון עוקביה, מעלה כי פריירה נוטה למחוייטים אבל אוהבת לתבל. מגפי ברך וירך גם מככבים אצלה, וניכר כי בכל הנוגע לפלטת צבעים, היא מתעדפת שחור, אבל יש נגיעות של צבעים עזים, וחמים בעיקר, קרי: אדומים, כתומים וורודים.

על השטיחים האדומים היא דווקא מצטיינת כדוגמת שמלת הפאייטים-נוצות חושפת הכתפיים שלבשה לאירוע הגאלה Maestro Cares , קרן בראשותו של מארק אנתוני. או כשהפציעה באדום לוהט להופעת הבכורה הראשונה שלה בטקס פרסי הגראמי הלטיני 2022 - פריירה עלתה על שמלת סטרפלס אדומה מטריפה בעיצוב מותג היוקרה Liastublla, שהתהדרה במפתח ייחודי, כיווצים לאורך השמלה ושסע נועז. לסגירת הלוק היא נטפה יהלומים של בולגרי.

החיבה למותגים מובהקת, איך לא, ופריירה מעמיסה אקססוריז כמעט על כל לוק. ברבות הפעמים זה מיותר ביותר בין אם זה כובעי פרווה או ברט, תכשיטי סטייטמנט, חגורות שרשרת וכמובן תיקי מעצבים. בכל זאת, מדובר בשועלה ותיקה של תחרויות יופי וכנראה הסגנון "המתוכשט" כבר דבק בה. רק מוטב היה לה, לו רק הייתה זונחת את חיבתה הבולטת לטייטסים דמויי עור בואכה מכנסי ויניל.

עוד בוואלה!

פחות סקס, יותר סקס אפיל: פמלה אנדרסון עברה מהפך

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully