וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמרה: כוכבת העבר הפתיעה בענק כשצעדה על המסלול

5.2.2023 / 10:10

ליסה רינה הצליחה לנער מעצמה את דימוי עקרת הבית של בוורלי הילס ובשבועות האחרונים היא נותנת את כל כולה בהיבט האופנתי. הרגע הגדול היה בסוף השבוע בתצוגה של המותג הסקנדינבי rotate כשרינה צעדה בבגד גוף ומעיל פרווה מנומר

בשנים האחרונות נדמה ששבוע האופנה בפריז הפך להיות המקום הנכון להיות בו עבור כוכבות השואפות להשיק את עצמן כפאשן אייקון מהזן הנחשק. את המהלך האסטרטגי הדגימו בעבר בהצלחה סלין דיון, קים קרדשיאן, קיילי ג'נר, ג'וליה פוקס והיילי ביבר בין היתר. המצטרפת החדשה למועדון היא ליסה רינה אשר גרפה תשומת לב מיוחדת עת התייצבה לפני שבועות אחדים בשורות הראשונות של כמה מהתצוגות המדוברות שנערכו בעיר השיקית בעולם.

עם אאוטפיטים מעולים של קנזו, מוגלר, ויקטור אנד רולף ואשיש, רינה השחקנית בת ה-59, השכילה לנער מעצמה בקלות את דימוי עקרת הבית מבוורלי לטובת תודעה רלוונטית בתעשיית האופנה. את השלכות המהפך היא מינפה ביום חמישי האחרון כשעלתה על המסלול של לייבל האופנה הדני רוטייט בירגר אנדרסון במסגרת שבוע האופנה של קופנהגן. לבושה בבגד גוף שחור ומעליו מעיל פרווה מנומר, הכוכבת שפרשה ממש לא מזמן מתכנית הריאליטי "עקרות הבית האמיתיות מבוורלי הילס" הציגה לוק מרשים כשפתחה את תצוגת המותג.

ליסה רינה. GettyImages
פותחת את התצוגה של רוטייט בקופנהגן/GettyImages

את ההופעה השלימו תסרוקת מוהק גבוהה וגבות מחומצנות - טרנד בו התנסו לפניה סלבריטאיות נוספות, ביניהן קים קרדשיאן, ג'וליה פוקס כמו גם בתה הדוגמנית אמיליה המלין. ליסה חתמה את השואו באאוטפיט נוסף בו לבשה שמלת פאייטים שחורה עם שרוולים תפוחים. אמנם זוהי אינה הופעת הבכורה של רינה על המסלול. ב-2020 היא הצטרפה לבנותיה אמיליה ודלילה בתצוגה של דניס באסו, אך אין ספק שזהו רגע האופנה הכי גבוה שלה, עד כה לפחות.

רוטייט בירגר אנדרסון נוסד על ידי צמד המשפיעניות הדניות ת'ורה ולדימרס וג'נט פרייס מדסן בשנת 2020 כקפסולת פרימיום המציעה בגדי גלאם למסיבות. הענייניים התחממו במהרה ורוטייט הבשיל די מהר לכדי אחד ממותגי האופנה הצומחים ביותר בקופנהגן. מגזין ה-Vogue Business דיווח בתחילת החודש כי המכירות של Rotate וליין האחות Remain הגיעו יחד למחזור של 30 מיליון אירו בשנת 2022, כשנתיים בלבד לאחר השקתם.

עוד בוואלה!

"אנטי איט בג": זו המגמה שאתן צריכות לאמץ

לכתבה המלאה

ולדימארס ופרייס מדסן אינן מגיעות מרקע עיצובי. השתיים הכירו בזמן שעבדו יחד במגזין האופנה Costume Denmark, כשבמקביל כל אחת מהן הפכה למשפיענית בפני עצמה: ת'ורה עם 120 אלף עוקבים ברשת האינסטגרם וג'נט עם K340.

בעידן כלכלת המשפיענים, המדיה החברתית סללה לשתיים את הדרך במהרה. בתצוגה האחרונה הוכיח צמד האיט גירלז הסקנדינביות שהן לא שכחו מאיפה צמחו, ומלבד הבחירה בכוכבת האמריקאית ליסה רינה כיכבו על המסלול דמויות מפתח נוספות מעולם הרשת כמו אמילי סינדלב הדנית, גרייס גנהאם הקנדית, הסטייליסטית לשעבר של קים קרדשיאן ונדה קרטר ומשפיענית הפלאס סייז ג'נקה פוליאני.

אמילי סינדלב. GettyImages
המשפיעניות החמות גם צעדו על המסלול - אמילי סינדלב/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully