וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחוכים, נוצצים ופרנזים: הכוכבות נתנו הכול בטקס הגראמי

עודכן לאחרונה: 6.2.2023 / 11:28

הערב הגדול ביותר של המוזיקה נערך הלילה, ולמנגינת ליבנו סיפק מראות מטריפים. ביונסה דפקה כניסה באיחור (לא) אופנתי ועשתה היסטוריה, ג'יי לו ודוג'ה קאט נראו מדהים, וכמו תמיד, הארי סטיילס היה טוב מדי בפרנזים ונוצצים

עם כל השבאנג, אמש (ראשון) נערך בלוס אנג'לס הערב הגדול ביותר של המוזיקה - טקס פרסי הגראמי השנתי, ה-65 במספר. בין מופע ההוקרה ההיסטרי שעשו מיסי אליוט, קווין לטיפה, ליל וויין ובאסטה ריימס לרגל 50 שנה להיפ הופ, לבין הזוכים המאושרים, מהארי סטיילס ועד קנדריק לאמאר, הייתה מלכה אחת. שהגיעה באיחור. היינו רוצות לומר אופנתי אבל פחות.

ביונסה עשתה היסטוריה, בשמלת מחוך מטאלית של גוצ'י, כאשר זכתה בגראמי ה-32 שלה עם "רנסנס" לאלבום הריקוד/האלקטרוני הטוב ביותר. לא רק קווין בי בחרה ללכת על המטאלי, ליזו זכתה באלבום השנה עם "About Damn Time" ועלתה לקבל את הפרס בשמלת מיני כסופה עם כיווצים ושרוולים תפוחים של דולצ'ה וגבאנה וגם הארי סטיילס היה מטריף מתמיד כשביצע את הלהיט שלו "As It Was" בסרבל שמפניה מנצנץ תוך שהוא מנפנף את הפרנזים והפאייטים על הבמה. מהמתלבשות הטובות של הערב ועד הפספוס של אדל - לפניכם הלוקים הנבחרים.

הארי סטיילס, גראמי 2023. GettyImages
המתלבש המוצלח של הערב ובכלל - הארי סטיילס/GettyImages

ביונסה

קווין בי, ששברה הלילה את שיא הזכיות הרבות ביותר בפרסי הגראמי בכל הזמנים, אומנם החמיצה את הזכייה הראשונה שלה כי נתקעה בפקקים מחוץ לארנה באל איי, אך זה לא עצר בעדה מלהפוך למסמר הערב (לא יודעות איך היא לא שמעה על מסוק במעמדה אבל שיהיה).

המגה-סטארית הגיעה לטקס לבושה כדי להצדיק כל שנייה שהאולם (והעולם) חיכה לה - באנסמבל מטאלי של גוצ'י, שהתהדר במחוך נחושתי שחובר לו יחדיו לחצאית כסופה גבוהה עם שסע עמוק וסיומת ראפלס. את הלוק ביונסה חתמה בכפפות עור שחורות וחיוך של מיליון דולר בייבי. על סגנון השיער הגלי והארוך (מדי), ממנו היא לא משחררת, היינו מוותרות לאלתר.

ביונסה שוברת שיא בטקס פרסי הגראמי לשנת 2023. Michael Kovac/Getty Images for The Recording Academy, GettyImages
רצינו לומר איחור אופנתי... אבל השמלה? פחות. ביונסה בגוצ'י/GettyImages, Michael Kovac/Getty Images for The Recording Academy

ביבי רקסה

הסינגר סונג-רייטר תעלה את מראה הברבי הנועזת פוגשת בוויב המרלין מונרואי, אך בצורה מפתיעה נראתה די מדהים. רקסה לבשה שמלת מעטפת ורדרדה, חשופה ונועזת של מוסקינו, יחד עם כפפות תואמות ואפילו השיער הבלונדיני א-לה פארה פוסט השתלב נהדר.

ביבי רקסה, גראמי 2023. GettyImages
אולד הוליווד גלאם - ביבי רקסה מפתיעה/GettyImages

טיילור סוויפט

הסוויפטית בחרה להגיע לאירוע הנוצץ דווקא בסט של טופ וחצאית בעיצוב רוברטו קוואלי. ואם כבר סט אז ככה עושים את זה - קרופ טופ כחול כהה עליו אבנים וכל טוב, עם שרוולים ארוכים, גולף קטנטן וכתפיים מודגשות, אשר צוות לחצאית מקסי תואמת ולה שובל אלגנטי. דוז פואה על השיער האסוף ועגילי המעויינים הדרמטיים.

טיילור סוויפט, גראמי 2023. GettyImages
מוצלחת בקוואלי. טיילור סוויפט/GettyImages

לורדס ליאון

בתה של מדונה תעלה אלה גותית בשמלה מחוך אדומה אש של Area מעוטרת קריסטלים קטנטנים, אשר עקבה אחרי קווי מתאר של גופה בצורה מושלמת. אהבנו את הסטיילינג המוקפד, מהתיק ועד ללק ולליפסטיק, שהחמיא לשיערה השחור הארוך.

לורדס ליאון, גראמי 2023. GettyImages
לורדס ליאון ב-area/GettyImages

מייגן פוקס ומשין גאן קלי

הזוג המאוהב, שנהנה להפציע לרוב בלוקים שערורייתיים, הפתיע לטובה. מאשין גאן קלי הלך על כסוף מכף רגל ועד ראש, בחליפה מחויטת מעולה של דולצ'ה וגבאנה, שלא רבים חוץ ממנו יכולים להחזיק (כולל מגפונים תואמים), בעוד הפוקסית שלצידו נראתה נקייה, זוהרת ולא מוגזמת בשמלה לבנה אלגנטית של זוהיר מוראד.

מייגן פוקס, גראמי 2023. GettyImages
סוף סוף נוגה ומעודנת. מייגן פוקס בזוהיר מוראד ומשין גאן קלי בדולצ'ה/GettyImages

ג'ניפר לופז

ג'יי לו נראתה יפהפייה מתמיד בשמלה של גוצ'י בצבע כחול עמוק ועיטורי שרשראות משתלשלות. אהבנו בפער את השרוולים הארוכים, השובל המסתלסל, שרשראות הנחש & יהלומים של בולגרי שהעמיסה על צווארה, ואת השיער הגלי השופע עם השביל באמצע.

ג'ניפר לופז, גראמי 2023. GettyImages
ג'ניפר לופז בגוצ'י/GettyImages

אדל

הזמרת האייקונית לבשה שמלת קטיפה של לואי ויטון בצבע בורדו עם ווליום מפוסל במפתח הצוואר שהמשיך עד לכתפיים. הבחירה לצוות לשמלה נעלי סטילטו תואמות הייתה דווקא מדויקת, אבל הצבע, הגזרה ושאר ירקות הובילו ללוק דודתי ולא מושך בעליל.

אדל, גראמי 2023. GettyImages
הצבע ביג נו נו עלייך. אדל בלואי ויטון/GettyImages

קייסי

יפה יפה בוורוד, בחסות וולנטינו. קייסי לבשה אוברול צמוד בצבע ורוד בייבי, כולל נעלי סטילטו תואמות, אך ללא כל ספק גולת הכותרת של הלוק הייתה גלימת הנוצות הארוכה המופלאה שהזמרת עטתה מעל.

קייסי, גראמי 2023. GettyImages
מטריפה. קייסי בוולנטינו/GettyImages

קארדי בי

הזמרת, שאף פעם לא מאכזבת עם מראות השטיח האדום שלה, הדהימה בהופעה מפוסלת בצבע כחול מחשמל של המעצב ההודי Gaurav Gupta. הצורות הארכיטקטוניות המתעגלות המופלאות של השמלה חיבקו את קימורי גופה, יחד עם מפתחים מדהימים שנתנו הצצה לגופה, והמשיכו עד מעל לראשה.

קארדי בי, גראמי 2023. GettyImages
קארדי בי בשמלה מפוסלת של המעצב ההודי gaurav gupta/GettyImages

הארי סטיילס

כוכב השעה שאף פעם לא טועה בחר בשני סרבלים מטריפים לערב הגדול של המוזיקה. על השטיח האדום סטיילס הפציע באוברול "ליצני" משהו, אבל משגע, בעיצוב Egonlab בשיתוף סברובסקי - עם מחשוף מרובע שחגג את הקעקועים שלו, ופרינט מעוינים צבעוניים מנצנצים. בעוד להופעתו על הבמה הפגיז עם סרבל פרנזים בשמפניה של גוצ'י, שזז איתו בהרמוניה מושלמת. מאוהבות. באמת.

הארי סטיילס, גראמי 2023. GettyImages
מלך היופי. הארי סטיילס בשיתוף פעולה מיוחד של סברובסקי ו-egonlab/GettyImages

שאנייה טווין

עם חמש זכיות בגראמי, וזכייה הלילה בפרס לאלבום הקאנטרי הטוב ביותר, טווין התאימה את שערה לשטיח האדום כשהגיעה בחליפת פאייטים מנוקדת בשחור-לבן שכללה בלייזר ומכנסי פדלפון, פלוס כובע תואם מתנשא לגובה, בעיצוב מעצב האופנה הבריטי-אמריקני האריס ריד מקולקציית אביב-קיץ 2023. את הקאמבק ברור שהבנו - את הלוק הקרקסי לא.

שאניה טווין, גראמי 2023. GettyImages
הקרקס הגיע העירה. שאנייה טווין בהאריס ריד/GettyImages
שאניה טווין, גראמי 2023. GettyImages
זו כאילו סיה בגרסת הפאה האדומה/GettyImages

עוד בוואלה!

נמרה: כוכבת העבר הפתיעה בענק כשצעדה על המסלול

לכתבה המלאה

דוג'ה קאט

הזמרת והראפרית האקסטרווגנטית, שהייתה מועמדת למספר פרסים כולל אלבום השנה לאישה, עלתה לשטיח האדום בהופעה מטמטמת של אטליה ורסצ'ה בוויניל שחור - והפעם הכול עבד! הכתף האחת, הגזרה המושלמת, הווליום הדרמטי בחצאית, השיער הקצוץ ואפילו הגבות המחוקות. לוק נוסף של האמנית היה שמלת עור חומה מטמטמת מעוטרת שרוכים בעיצוב Knwls, לכבודה היא אפילו ציירה גבות דקיקות ועברה לשיער בלונדיני פרוע.

דוג'ה קאט, גראמי 2023. GettyImages
דוג'ה קאט דרמתית בוורסצ'ה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully