וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש לי חזה גדול וניסיתי את השמלה של קים קרדשיאן - בלי חזייה"

עודכן לאחרונה: 17.2.2023 / 0:05

משפיענית הרשת קארלי ריבלין מדדה את השמלה השחורה הויראלית של קים קרדשיאן וחברת סקימס, כדי לבדוק האם היא אכן מחמיאה לכל גזרה כפי שהיא מתיימרת להיות. התוצאה השאירה אותה בשוק, אבל גולשת אחרת ניסתה והתלוננה: היא שקופה ורואים הכל

יש לי חזה גדול ומדדתי את השמלה השחורה של SKIMS של קים קרדשיאן/@carlyrivlin

רבות דובר על מותג הבגדים של קים קרדשיאן, SKIMS, ועל כמה שקולקציית בגדי הים שלה אינה תואמת לשום גזרה שהיא לא הגזרה של קים קרדשיאן עצמה. גם משפיענית הרשת קארלי ריבלין (@carlyrivlin) הגיעה עם המון ספקות למדידות השמלה הויראלית מהקולקצייה בהנחה שהיא לא תתאים לגזרתה - בדגש על החזה הגדול שלה. היא הייתה בטוחה שתשנא אותה.

"סקימס" צברה פופולריות ברשת בזכות שמלת המקסי הטרנספורמטיבית והקסומה כמעט, שמבטיחה להחמיא לכל גזרה. הטיקטוקרית קארלי, שנוהגת לשתף סרטוני מדידות שלה, העמידה את שמלת הסקימס במבחן כדי לראות האם היא יכולה להכיל את החזה הגדול שלה. התוצאה הייתה בלתי צפויה, בלשון המעטה.

ככה היא נראית על קים:

"קניתי את שמלת הסקימס. אני חייבת לראות אם היא עובדת עבור ציצים גדולים", היא אומרת בסרטון, "לא יכולתי להעביר עוד יום בלי לנסות את השמלה הזו". המשתמשת הציגה למצלמה את שמלת ה-Soft Lounge Long Slip שרכשה בסכום של 78 דולרים. "הייתי לחוצה. קניתי אותה בשתי מידות כדי לנסות", היא הודתה וציינה שהיא חושבת שהשמלה לא תתאים לחזה שלה. "לא ראיתי מישהי לובשת חזיית סטרפלס איתה", היא הוסיפה.

עוד על SKIMS
הסיבה שנשים צריכות לפחד ללבוש את המיקרו-ביקיני של קים קרדשיאן

קים קרדשיאן חוטפת אש על המחטב שלה מאושיית רשת שסבלה ממנו "עד כאב"

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

השמלה עומדת למבחן:

אחרי שניסתה את השמלה במידה הקטנה, קארלי נותרה בהלם. "הייתי מוכנה נפשית לשנוא אותה", היא אמרה כשהיא מדגמנת את השמלה המחמיאה לגזרתה מכל זווית אפשרית. "היא כל כך רכה ונוחה", הוסיפה. "היא כל כך מתאימה לי. אני לא לובשת חזייה. מה לעזאזל? תכננתי לשנוא אותה".

הסרטון צבר אלפי תגובות: "וואו מותק, את נראית כל כך טוב", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "או מיי גאד. את מהממת. אני מתה לשמלה הזאת".

"גם לי יש חזה גדול - והשמלה שקופה לגמרי"

@itsjenwarnes Replying to @a0neeee does the viral skims dress work for a small waist / large cup ? ? #skimsreview #skimsdress #skimstryon ♬ original sound - Jen Warnes

לעומתה, טיקטורית אחרת בעלת חזה גדול, ג'ן וורנס, ניסתה אף היא את השמלה וגילתה שהיא שקופה, מה שהופך אותה לקשה ללבישה. "האם שמלת הסקימס הויראלית עובדת אם יש לך מותניים קטנים יותר אבל חזנה גדול יותר?" תהתה וורנס, שלובשת חזייה במידה 60I, בסרטון הטיקטוק שלה

"אני רוצה לומר שכן כי מעולם לא ראיתי ביקורת גרועה עליה, עם זאת, יש לי היסוס אחד - וזה כאשר אתה מותח אותה, זה הופך להיות סוג של שקוף, היא אמרה והמשיכה: "אני לא בטוחה איך נשים יוצאות עם זה בלי ללבוש חזייה, אבל אנחנו נגלה".

וורנס עברה לשמלת ה-Soft Lounge Long Slip ומיד נאלצה לצנזר את החזה שלה בשל השקיפות. כשהתקרבה למצלמה היא אמרה: "אוקיי, אפשר לראות דרכה?", היא הגיעה למסקנה שזה היה שקוף, ונסוגה מהמצלמה."זה מאוד שקוף. אם יש לך את זה ואת לובשת את זה בלי חזייה, איך זה אפשרי?תגידו לי איך, כי אפשר לראות הכל."

היא החליטה לנסות את השמלה עם חזיית סטרפלס שחורה, שניתן לראות מבעד לבגד ואז החלה לשבח אותה:"זה די ארוך. הבד מאוד רך, מאוד נוח, נמתח". וורנס מצאה שהשמלה מחמיאה מלפנים, אבל לא מהצד. "אבל זו שמלה ממש מקסימה," היא הדגישה. "זה מאוד רך ונעים. זה כן נותן צורה מקסימה לגוף מלפנים, ואני יכולה לראות למה הרבה נשים אוהבות אותה", סיכמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully