וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל אישה צריכה: לטיסיה מלכת ספרד בחליפה מעולה

עודכן לאחרונה: 15.2.2023 / 9:53

מלכת ספרד השיקית הגיעה השבוע לאירוע אופנה כשהיא לבושה בחליפה מעולה בכחול נייבי שהחמיאה לה במיוחד. את הלוק היא חתמה עם תיק ונעליים תואמות, והמשיכה במגמת השערות הלבנות שמבצבצות משיערה שכבר הפכו להצהרה

לטיסיה מלכת ספרד. GettyImages
לונג טיים נו סי. לטיסיה מלכת ספרד/GettyImages

המלכה הספרדייה המוצלחת זמן רב לא ביקרה במדורנו ונראה כי הקאמבק הראוי הוא באירוע פרסים לעיצוב וחדשנות. לטיסיה אמנם לא מחדשת, אבל ההבנה שלה באופנה ניכרת כבר שנים והיא ללא ספק יודעת מה נכון ומתאים לה כשהיא דואגת רבות לפרגן לאופנה מייד אין ספיין.

לטיסיה מלכת ספרד. GettyImages
חליפה מחויטת נהדרת של המעצבת הספרדייה אינס מרטין אלקלייד/GettyImages

הפעם בחרה המלכה בחליפה מתוחכמת ומחמיאה בכחול נייבי עם פסים דקיקים לאורכה של המעצבת הספרדייה אינס מרטין אלקלייד. הבלייזר המהודק מגיע עם כתפיים מחודדות וחגורת קשירה נהדרת ומכנסי הסיגר מסתיימים בדיוק באורך הנכון לתת במה לנעליים. מחיר כל התענוג - 420 יורו ובהמרה זריזה לשקלים - 1,404 שקלים. שפוי בהחלט.

עוד בוואלה!

לא שסע אחד - שניים: כולם נטרפים מהלוק הלוהט של לטיסיה

לכתבה המלאה
לטיסיה מלכת ספרד. GettyImages
השערות הלבנות כאן להישאר. ההצהרה של לטיסיה/GettyImages

הנעליים (310 יורו) ותיק הקלאץ' (250 יורו) היו בצבע אדום יין עם מעט ברק של המותג האהוב על המלכה 'מגריט' ועגילי היהלומים של גולד אנד רוזז שנתנו קצת וויב יותר קליל למראה המעונב. על עיצוב השיער שומרת המלכה מוקפד מאוד עם פן גלי, אבל את השערות הלבנות היא כבר תקופה משאירה כך - בהחלטה מודעת ככל הנראה לא לצבוע אותן ולהעביר מסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully