וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאן מזרחי חורכת את המסלולים בניו יורק

עודכן לאחרונה: 15.2.2023 / 12:36

מפיה גותית ברודארטה ועד גלאם סקסי על המסלול של דיון לי: סאן מזרחי המדהימה כובשת את המסלולים בשבוע האופנה בניו-יורק וזוכה לבמה מכובדת בהארפר'ס בזאר ברשימת הדוגמניות שכולם ידברו עליהן החודש. אנחנו התחלנו

שבוע האופנה השתלט שוב על ניו יורק, עם שישה ימים עמוסים של תצוגות גב אל גב אשר התפרסו ברחבי מנהטן וברוקלין, והעונה יותר מתמיד בסימן תפאורות אייקוניות וארכיטקטורה מפוארת, כדוגמת בנק וויליאמסבורג, הספרייה הציבורית של ניו-יורק או מוזיאון סולומון ר. גוגנהיים.

מיטב בתי האופנה והמעצבים הציגו לאורך השבוע החולף את קולקציות Ready To Wear לסתיו 2023 על מיטב דוגמניות השעה, ובניהן סאן מזרחי, הדוגמנית הישראלית הכי מצליחה בעולם. עם קמפיין חדש באמתחתה לבוטגה ונטה, ולמעשה טייטל דוגמנית-על שניתן לה בזכות ולא בחסד, מזרחי כובשת בימים אלה את המסלולים הכי שווים בתפוח הגדול - החל מהמשתה המכושף והתיאטרלי של רודארטה (Rodarte) ועד למסלול המינימליסטי של קייט (KHAITE).

בשנה האחרונה זהו כבר עניין שבשגרה עבור ילידת תל-אביב בת ה-24 לדלג בין שבועות אופנה ברחבי העולם. היא אמנם נשואה, אך את מרבית ימיה מעבירה סולו, ועל מזוודות, בנסיעות מבירת אופנה אחת לבאה בתור. כמי שנכנסה לרשימת 20 הדוגמניות המובילות של אתר "מודלס.קום", דורגה במקום הראשון ברשימת הדוגמניות הבולטות של מגזין "ווג" לאביב-קיץ 2023, ורק השבוע מגזין הרפר'ס בזאר הכריז כי היא אחת הדוגמניות שכולם ידברו עליהן החודש - קשה להאמין שרק לפני מספר שנים מזרחי למעשה נדחתה על ידי כל הסוכנויות בארץ. שנת 2022 סימנה את הפריצה הגדולה שלה, מיד לאחר שפתחה את תצוגת Le Papier של ז'קמוס בדרום צרפת בקיץ אשתקד. תוך פחות מ-10 חודשים מזרחי הפכה למטאור בעולם הדוגמנות הבינלאומי. ונראה כי השיא עוד לפניה.

כשיאנית מסלולים (שהשתתפה בלא פחות מ-23 תצוגות אופנה בעונה הקודמת), כמובן שרק חיכינו לראות את מזרחי מייצגת אותנו בכבוד בשבוע האופנה בניו יורק. הפתיחה הייתה על המסלול המכושף של מותג היוקרה האמריקאי רודארטה, שנראה יותר כמו סצנה ממשתה מנצנץ שנערך לכבוד פיות גותיות. הלוק של מזרחי היה אולי הדרמטי ביותר בקולקציה, ולחלוטין הדהד את האסתטיקה של האמנית האייקונית פרידה קאלו (או דווקא את האפלוליות של משפחת אדמס?). עם יצירה פרחונית לראשה, שמלת מקסי שחורה מסאטן בעלת שרוולים קטנטנים בסיומת תחרה בצבע בורגונדי ואיפור שחור קודר, מזרחי לחלוטין נכנסה לדמות המיסטית בעודה אוחזת בזר פרחים כהה וגדול ממדים.

הבאה בתור הייתה התצוגה של דיון לי, ובהיותה הזיקית שהיא, מזרחי עלתה על גלאם והדר - עם שמלת מיני מטריפה. בעוד ההשראה לקולקציה הייתה צמחים וזוחלים המשילים את עורם, המעצב האוסטרלי תרגם את הרעיון לכדי השמלה הא-סימטרית בצבע ניוד שהיא לבשה, עליה משחקים בבד משי ג'ורג'ט שחור דקיק ונמתח, לכדי אלכסונים שרפרפו את טרנד השקיפויות. רק שזה היה לחלוטין אטום.

התצוגה של KHAITE הייתה בסימן קולקציה מינימליסטית ומדויקת. וכמו תמיד, המותג הניו-יורקי הנחשק נשאר נאמן לחייטות, גזרות מפוסלות ומשחקי טקסטורות. פלטת הצבעים ששלטה על המסלול הייתה אפור, שחור, לבן שבור ונגיעות של ירוק יער, בעוד מזרחי צעדה חרש בשמלת מידי אפורה כהה - עם מפתח וי עמוק, מעוטרת באלמנטים של מחרוזת מוזהבת מפורקת.

בתצוגה של ג'ייסון וו היא נראתה פרשית מתמיד בלוק מינימליסטי עם קריצה אלגנטית, בשמלת גופיה שחורה עם שכבה נוספת של חצאית תחרה מעוטרת, ואילו בתצוגה של אולה ג'ונסון, המעצבת האמריקנית בחרה למזרחי שמלת מחוך בגוון טרקוטה רך ומבריק, עם ווליום מעניין בחצאית שהתהדרה בשסע קדמי, ושרוולים אקסטרה פאפיים שנשמטו על כתפיה הדקיקות.

עוד בוואלה!

לקיארה פראני נמאס - וככה היא עונה לכל השונאים

לכתבה המלאה

אחרונה חביבה (נכון לשעה זו) היא קרולינה הררה הביאה רומנטיקה ופאר למלון פלאזה שבניו יורק, עם שמלות סטייל 'סינדרלה' בהשראת הקיסרית אליזבת מאוסטריה. מזרחי נראתה אלגנטית ומלכותית מתמיד בשמלה הראויה לנשף, לא פחות, אבל עם טוויסט עדכני הודות להדפס המשגע, הרוכסן והכיסים שהדהדו סווטשירט כאשר מנגד הווליום הדרמטי בשרוולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully