וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה לבשו הכוכבות לטקס הבאפט"א?

עודכן לאחרונה: 20.2.2023 / 10:56

קייט מידלטון והנסיך וויליאם אומנם גנבו את התצוגה בטקס הבאפט"א, אך לא מעט כוכבות מסקרנות גם כן פקדו את האירוע. רוזי הנטינגטון וויטלי בלוק שחור ומשגע, כוכבת הספייס גירלז כנסיכה בלבן ואניה טיילור ג'וי באנסמבל מוזהב מקטיפה

טקס פרסי האקדמיה הבריטית מצליח לייצר כותרות כמו בכל השנה, אך הפעם הזרקור הוא על הזוג המלכותי שהשתובב קלות (הכול באופן יחסי, כן?) אל מול המצלמות. קייט מידלטון נראתה זוהרת בשמלה של אלכסנדר מקווין שעברה 'טיפול' לרגל האירוע, אך היו עוד הרבה כוכבות מעניינות ששווה להתעכב עליהן.

רוזי הנטינגטון-וייטלי היא בין המצטיינות שהפעימה בלוק אדג'י של Alaia היישר ממסלול אביב-קיץ 2023, אך ויתרה על הטופ השקוף לחלוטין והלכה על גרסה מאופקת יותר. אנה דה ארמס נראתה כמו בת ים עתידנית בשמלה מהממת בגוון פודרה סמוקה של לואי ויטון, עם מחוך דמוי פפיון בסיומת מסולסלת וג'וליאן מור נראית מדהים בשמלת סטרפלס אלגנטית שחורה של סן לורן, לה ציוותה שאל נוצות בלבן ולצווארה ענק נוטף יהלומים של בולגרי.

בעוד כל העיניים היו על אניה טיילור ג'וי ולילי ג'יימס, שהלכו על הופעות דרמתיות מפוסלות - טיילור ג'וי לבשה אנסמבל מוזהב מקטיפה בעיצוב בית האופנה סקיאפרלי מקולקציית אביב-קיץ 2023 שכלל: שמלת מיני מטריפה מעוטרת פפיונים וגלימת-ברדס ענקית תואמת, יחד עם סנדלים מוזהבות של אקווזורה.

ג'יימס לבשה יצירה של המעצבת האוסטרלית תמרה ראלף, שמלה שנעה בין הנסיכותי לעתידני, אשר התהדרה בכלוב מעוטר פנינים שמילא את המחשוף העמוק במחוך. אך הדרמה לא נגמרה שם, לשמלה הלבנה היה שובל ארוך מאחור שכלל פפיון אוברסייז, וג'יימס סגרה את ההופעה המרהיבה עם איפור מינימליסטי, שיער אסוף ועגילים של בולגרי.

לקח לנו רגע להתפקס, עד שהבנו שגם כוכבת ה"ספייס גירלז" לשעבר, ג'רי האלוויל נכחה באירוע בשמלת כלה לבנה של המותג הבריטי הלפני לונדון עם מחשוף נדיב וכתפיות נופלות באלגנטיות ועל צווארה ענק מרשים משובץ יהלום ואבנים כחולות.

סופי טרנר שמרה אמונים לבית האופנה האהוב עליה לואי ויטון והגיעה בשמלת תחרה מטריפה מעוטרת אבנים מיני צבעים וצורות ושיער אדמוני אש עם פוני וילון, הצעקה האחרונה בגזרת השיער - זכרו שאמרנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully