וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאשלי גרהאם היה שבוע מעולה - ואז קרתה התקלה הזו

עודכן לאחרונה: 21.2.2023 / 8:53

אשלי גרהאם מלהיטה את הרחובות והתצוגות בשבוע האופנה בלונדון עם 5 לוקים מטריפים, ואז קרתה תקלת איפור בלתי צפויה. אנחנו לגמרי טים אשלי, שיהיה ברור

שבוע האופנה בלונדון כמעט בא אל סיומו, והרדאר שלנו בימים האחרונים התביית דווקא על אשלי גרהאם - דוגמנית, אימא ופודקאסטרית, שכבר מזמן הפכה לאייקון ולסמל המהפכה בכל הנוגע לשינוי אידיאל היופי בתעשיית האופנה - אשר הלהיטה את התצוגות והרחובות של בירת בריטניה הצוננת.

עם בסיס האם שלה בניו-ג'רזי (והרחק מניו יורק הסוערת), לשם עברה להתגורר לאחרונה עם בעלה ושלושת בניהם הפעוטים, גרהאם היא דוגמנית-על במלוא מובן המילה ומעצמת אינסטגרם (19.9 מיליון עוקבים), אשר הופעתה על גיליון 2016 של "ספורטס אילוסטרייטד" הייתה אירוע תקדימי, שכן הייתה לדוגמנית הראשונה למידות גדולות שהוצגה על שער המגזין.

בְּרָם, בעונות האחרונות מסתמן כי הסופרמודל בת ה-35, שידועה כפורצת תקרות זכוכית ופועלת רק על פי החוקים שלה עצמה, מעדיפה להגיע לשבועות האופנה לא על תקן דוגמנית, אלא לראות ולהיראות. וזה בדיוק מה שהיא עשתה גם בשבוע האופנה בלונדון השבוע. למסלול הדרמטי של ריצ'רד קווין, אשר הדהד BDSM ופרחים מכל הסוגים, גרהאם התייצבה לבושה בהתאם - באוברול כחול מהפנט ומבריק מכף רגל ועד הקולר בצווארה, פלוס חגורה וכפפות תואמות, לו ציוותה גלימה פרחונית שופעת בד, הוד והדר. שערה היה אסוף במראה "רטוב" וייחודי, והאיפור היה און פוינט עם איילינר חתולי עתידני משהו.

בתצוגה התיאטרלית של JW Anderson גרהאם הוכיחה שהיא לחלוטין יכולה להחזיק כל לוק. הדוגמנית היפה עלתה הפעם על הופעה קז'ואלית שכללה; סריג אוברסייז בהדפס שרפרף לסגנון הטאי דאי, עם כתף שמוטה אותה עיטרה שרשרת מתכתית, מכנסי ג'ינס באגיים בשטיפה אפורה, ואקססוריז צבעוניים מתואמים שהקפיצו את ההופעה המצוינת - תיק כתף כתום מעוטר קריסטלים מסביב, וכפכפי מיולס מתוכשטים באופן זהה בעלי סוליה מודגשת בירוק עז.

לתצוגה של ננסי דוג'קה, אשר הציגה קולקציה סקסית שהתאפיינה בסגנון הלבשה תחתונה שקפקפה ושיקית, גרהאם תעלה את סטייל הספייס גירלז מהניינטיז - עם טופ שחור צמוד א-סימטרי וקאט-אאוט, חצאית מיני פאייטים כסופה (ובהתאמה צללית כסופה בעיניה), תיק שאנל מעוצב בהשראת דגל בריטניה, ונעלי הסלינג באק הנחשקות של גוצ'י.

עוד בוואלה!

עדיין לא סיימנו עם הבייקר שורטס. תשאלו את אשלי גרהאם

לכתבה המלאה
אשלי גרהאם. GettyImages
אשלי גרהאם כובשת את שבוע האופנה בלונדון. משגעת בננסי דוג'קה/GettyImages

לאפטר פארטי של טקס פרסי ה-BAFTA, אותו אירחו מגזין "ווג" ומותג תכשיטי היוקרה טיפאני, היא בחרה בשמלת וינטג' סקסית עם שסע עמוק של ג'ון גליאנו, המעצב הבריטי האקסטרווגנטי. השמלה התהדרה בכתפיות דקיקות עם עיטור פרחוני, והחליטה להתנסות בטרנד הגבות המחוקות. אומנם בפיד שלה זה נראה מסקרן, אך צילומי פפראצי שצצו מהאיוונט הנוצץ הדגישו את שגיאת האיפור המביכה - למעשה לא הגבות המחוקות היו הבעיה האמיתית, אלא עומס של פודרה בהירה מדי שהונחה על פניה.

הלוק האחרון שככל הנראה חותם את הסיבוב הזה החזיר את האיזון הראוי כשגרהאם הפציעה בתצוגה הכה מדוברת של מונקלר. שמלת עור בגזרת סטרפלס בצבע קאמל משגע ועליה וסט פאפר שחור שממנו מבצבצת בטנה בגוון קפה. כפכפי עקב שחורים וקוקו מתוח ממנו משתלשלות שתי צמות. האיפור הפעם היה נכון והסתפקו בהארה לבנה בפינת העין.

אשלי גרהאם. GettyImages
מחזירה את האיזון בתצוגה של מונקלר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully