וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חופש הבחירה: הדוגמניות צעדו על רקע הר של קונדומים

26.2.2023 / 12:00

מותג הדנים האייקוני הציג את קולקציית סתיו-חורף לשנת 2023 בשבוע האופנה במילאנו כשהדוגמנית צעדו על רקע הר קונדומים של דורקס - "סקס-פוזיטיב זה דבר מדהים. אנחנו אוהבים לשחק בדיזל", הצהיר המנהל הקריאייטיבי

החודש נודע כי פארל וויליאמס, המוזיקאי המוערך, נכנס לנעליו הגדולות של וירג'יל אבלו שנפטר לפני כשנה, בתור המנהל הקריאייטיבי של קו הגברים של לואי ויטון. עצם המעמד וקבלת הטייטל תחת אחד המותגים הבולטים בעולם, יצר תהייה והסתייגויות רבות לגבי משמעות המונח "מעצב".

כרגע אנחנו רק יכולות לנחש מה יהיה אופיו החדש של המותג, אך השאלה המתבקשת היא: האם כל מי שיש לו טעם טוב, מדויק ורזומה עשיר בתעשייה העולמית (פלוס וי כחול) - יכול להיות להיות מעצב על? האם דרושה בכלל הכשרה? התשובה כרגע מאוד פשוטה: גלן מרטנס, המנהל הקריאייטיבי של דיזל, הדגים בדיוק את ההבדל הדק שמעצב עם ניסיון יכול לעשות.

דיזל. יח"צ,
על רקע הר של קונדומים - דיזל בשבוע האופנה מילאנו/יח"צ

רחובות מילאנו התמלאו בשבוע האחרון בחובבי אופנה, אושיות ובלוגריות מכל קצוות העולם, שבאו ליהנות מעוד רגע של אופנה משובחת. מבין כל המותגים שהוצגו על המסלולים, ניכר כי עיצוב התפאורה של דיזל הפך לנקודת שיא ושיח במהלך הפאשן וויק. הר של 300 אלף קונדומים של דורקס, הפך לעוד רגע ויראלי בניהולו של מרטנס המעצב הבלגי.

זו לא הפעם הראשונה שעיצוב המסלול של דיזל גונב את כל השואו, אך אין ספק שלצפות בדוגמניות מתהלכות מסביב למפולת הקונדומים עושה את העבודה. על רקע פסקול טכנו, שלשם שינוי להפתעתנו לא עשה לנו כאב ראש, נלווה גם רצף צלילי גניחות והתנשפויות אורגזמיות - מה שמחזק את המסר של הקולקציה החדשה שהוצגה: חופש, עונג, התנסות, משחק. דיזל מייצגת דמוקרטיה, חופש בחירה וסקס-פוזיטיבי כזכות אנושית.

דיזל. יח"צ,
חופש, עונג, התנסות, משחק - דיזל על המסלול/יח"צ

"סקס-פוזיטיב זה דבר מדהים. אנחנו אוהבים לשחק בדיזל, ואנחנו רציניים לגבי זה. תעשו כיף, כבדו אחד את השנייה, תהיו בטוחים", אומר מרטנס. המסר הכל כך פשוט, נקשר ישירות למצב בו בשנים האחרונות הפך אפילו עצם הפלרטוט, למעין טאבו בכל עידן ה"מי טו". כשמקביל נשאלת השאלה, איפה עובר הגבול בין פלרטוט בריא ומחמיא להטרדה? ויחד עם זאת, מלווה בתכנים אינסופיים שמופיעים לנו בפיד האינסטגרם בצורה הכי כנה שיש.

כן, כולנו נהנות מסקס, זו לא בושה, זו פשוט עובדה קיימת שלצידה חשוב לזכור לשמור על מין בטוח, הן מבחינת אמצעי מניעה והן בבחירת הפרטנר. המיצג הוא בין היתר טיזר לקראת קולקציית קפסולה בשיתוף דורקס שתנחת באפריל 2023 וזו תהיה הפעם הראשונה שמותג הקונדומים המוכר יוצר קולקציה עם מותג אופנה.

דיזל. יח"צ,
פעם ראשונה שמותג קונדומים משתף פעולה עם בית אופנה/יח"צ

רגע אחרי שהתיישבנו מול ההר המדובר, ממש כיסא מאחורי אנה וינטור, אורחת הכבוד האייקונית, לצד אושיות אחרות שהגיעו לצפות בפיסים החדשים - עורכת האופנה אנה דל רוסו, ג'וליה פוקס שהספיקה לדווח לנו שהיא מחכה ללבוש כבר את כל הקולקציה, היילי לו ריצ'רדסון (פורשיה "הלוטוס הלבן") וכן, גם אלכסיס סטון שניסה להתחקות לגנ'יפר קולידג' ואחת יפיופה משלנו - קורל סימנוביץ' כאורחת של דיזל העולמית, שעשתה גיחונת קצרה מספרד הקרובה - שם, התחלנו לבחון את הטקסטורות והגזרות שהוצגו על המסלול.

כיאה לאופי המותג, נרשמו קריעות ושפשופים שהגיעו בעוצמות חדשות, לצד פיסים של דנים ועור בהשראת אופנוענים, עם נגיעות של צביעה וגזירה ולוגואים מטאליים - כמו למשל מעילי אופנוענים שעברו שריפה באש, שיצרה ארכיטקטורה מוגזמת וייחודית. פריטי הג'ינס כיכבו גם הם, עם טוויסט של טכניקת devoré דנים - החושף את עור הגוף בחלקים קטנים מבעד לחולצות אוברסייז, סריגי דנים, חצאיות ושמלות מעוטרות קריסטלים.

ג'וליה פוקס, דיזל. יח"צ,
הפכה ליקירת המותג - ג'וליה פוקס והבן/יח"צ

בין שאר פריטי הרדי-טו-וור, בלט גם קו הדפסי פופ עם קריצה לקמפיינים האייקונים של דיזל מהניינטיז - פרינטים של תמונות קלוז אפ היפר-ריאליסטיות של פנים, שפתיים והרבה חיוכים בצבעים עזים.
חלק מהפריטים נעשו בעבודת יד, והם כוללים שימוש בר-קיימא. בגזרת הנעליים נרשמו נעלי עקב מתוכשטות, מגפי דנים עם כיסים ודגם חדש של הסניקרס של בית האופנה - פרוטוטייפ 3, הפעם עם סולייה עבה יותר. כל זה ועד הדקויות הקטנות של חיתוכי לייזר על פריטים שונים, מוכיח לנו שהעונה הקרובה עתידה להיות מפוקסת ונגישה יותר.

עוד בוואלה!

הכבשה השחורה: כוכבת "פריפריה אימפריה" הפתיעה את הקהל

לכתבה המלאה
דיזל. יח"צ,
מגפי ג'ינס וטופ קטלני עם שרשרת - דיזל סתיו-חורף 2023/יח"צ

החופש האינדיבידואלי שהצוות האומנותי של דיזל מבקש להעביר, מצטרף להיסטוריה של דיזל כמותג רוקנרול עם אג'נדה של צדק חברתי. השנה ימלאו 30 שנה לדיזל בישראל, המותג שהכניס את אסתטיקת הג'ינסים היוקרתיים, מותג שלמרבה הפלא, שנים על גבי שנים מתנהל ללא פרזנטורים מפורסמים ודוגל לתת את הבמה לבן האדם הפשוט - מבלי להשתמש בפנים מוכרות, שיכולות ברגע לפוצץ את המכירות. בכל זאת, הם מצליחים פעם אחר פעם לבסס את עצמם בטופ רשימת מותגי האיי-ליסט והתצוגות המבוקשות של שבוע האופנה.

הכתבת הייתה אורחת של דיזל בשבוע האופנה במילאנו.

דיזל. יח"צ,
הדפסי פופ עם קריצה לקמפיינים האייקונים של דיזל/יח"צ
דיזל. יח"צ,
קריעות ושפשופים שהגיעו בעוצמות חדשות - דיזל על המסלול/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully