וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הפרטים על שבוע האופנה קורנית תל אביב

עודכן לאחרונה: 26.2.2023 / 15:57

שבוע האופנה התל אביבי לשנת 2023 יתרחש באמצע חודש מרץ בניסיון לשים דגש על גיוון. במסיבת העיתונאים התייחס המפיק מוטי רייפ לקושי שחווה המדינה וכמה זה חשוב לשים את הזרקור על אופנה מקומית - "אנחנו חווים ימים מאתגרים, אבל אני מתעקש לתת במה ליצירה ישראלית"

"אני די מפורק השנה", כך פותח מוטי רייפ את מסיבת העיתונאים שמזניקה את שבוע האופנה קורנית FAC תל אביב 2023 בה יציגו 28 מעצבים. "הפעם זה לא כתמול שלשום, אנחנו חווים ימים מאוד מאתגרים עם מה שקורה במדינה, כולם מפגינים ואנחנו מעלים פוסטים על שבוע האופנה. אבל אני מתעקש לתת את הבמה לגאווה והיצירה הישראלית כפי שהיא ראויה לה".

משכית. גיל חיון,
המותג משכית בעיצובה של שרון טל יציג גם השנה/גיל חיון

ובכל זאת, שבוע האופנה לא צפוי להיות "נקי" לחלוטין ממחאה, מעצבים שפנו אל רייפ וביקשו אפשרות למחות על הבמה קיבלו את ברכתו. בנוסף, הרבה מציגים צעירים תפסו השנה מקומם על פני מספר מעצבים ותיקים שנהגו להשתתף בשנים קודמות. גם הפעם יינתן דגש על גיוון, "לא מעניין אותי מה המגמה כרגע בעולם ושחוזרים לייצג רזון, אנחנו ממשיכים לתת במה לייצוגים מגוונים, חייבתי את כל המעצבים", רייפ מכריז. "על המסלולים צפויות לצעוד דוגמנים ודוגמניות בכל גיל, מידה וגובה".

מוטי רייפ. תם מרשק,
"אני מתעקש לתת את הבמה לגאווה והיצירה הישראלית"/תם מרשק

ומה החידושים שתוכלו לצפות להם השנה? בראש ובראשונה מיזם FAC עם מנהלת התוכן יעל בן ישראל - אופנה (Fashion), אג'נדה (Agenda), וקהילה (Community) - אשר במסגרתו ילוו את התצוגות 11 אירועי תוכן שינוהלו על הבמה כפאנלים (אשר יפתחו את התצוגות) בהשתתפות סלבריטאים וגם אנשי מקצוע שיתנו את הזווית שלהם, במטרה להעלות מודעות ושיח בנושאים חברתיים כמו קיימות, חדשנות, ובעיקר בריאות נשים אליה המיזם מפנה זרקור - מפתרונות חדשניים לסרטן השד, פגיעה מינית בילדים ועד PMS.

עוד בוואלה!

הכבשה השחורה: כוכבת "פריפריה אימפריה" הפתיעה את הקהל

לכתבה המלאה
monalizabeth. גלעד קבלרו,
monalizabeth תציג השנה/גלעד קבלרו

בנוסף, לראשונה יוצגו; קולקציות אפסייקלינג (מחדוש משודרג) של Re:wear by Azrieli x E-Fashionista, וכל ההכנסות יוקדשו לאימהות חד הוריות, כמו גם תצוגה דיגיטלית לראשונה של קורנית דיגיטל בשיתוף Placebo. אלון ליבנה צפוי להציג פעמיים - בערב הגאלה החגיגי, במסגרתו המעצבת הגר אלמביק גם צפויה לקבל פרס מפעל חיים, ושוב ביום האחרון (לקהל הרחב).

אלון ליבנה, שבוע האופנה קורנית תל אביב. אבי ולדמן,
אלון ליבנה יציג פעמיים/אבי ולדמן

על אף הרצון, רייפ לא צופה שהעיתונות הבינלאומית תפקוד בהמוניה את שבוע האופנה תל אביב. אנה וינטור, עורכת "ווג" המיתולוגית, כמעט והייתה צפויה להגיע ואף נתנה אישור ראשוני, אך העניין לא יצא לפועל.

שבוע האופנה קורנית ייערך בתאריכים 19-22 במרץ, בהאנגר 11 בנמל תל-אביב וישודר במלואו בערוץ האופנה הישראלי, ערוץ 69 ב-HOT וב-yes.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully