וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיזרו לה לפתור את המחלוקת: האם זו שמלה שלגיטימי ללבוש לחתונה?

6.3.2023 / 0:04

היא חשבה שמצאה את השמלה המושלמת לחתונה של חברתה הטובה, אך נותרה מופתעת כשהחבר שלה טען שהיא לגמרי לא הולמת. סרטון שלה מבקשת את עזרת הצופים צבר מאות אלפי צפיות ואלפי תגובות. עיזרו לה להחליט

האם זו שמלה הולמת לחתונה?/3506432

משתמשת הטיקטוק קת'רין, שצברה יותר משני מיליון לייקים בפלטפורמה, שיתפה את ההתלבטות הרת הגורל שלה עם הצופים. היא האמינה שמצאה את השמלה המושלמת לחתונה של חברתה הטובה, אך נותרה מבולבלת כשהחבר שלה טען שהשמלה כלל לא הולמת את המאורע. אוי לא!

כמו שנהוג ב-2023, קת'רין פנתה לעמוד הטיקטוק שלה כדי לשתף את הסרטון שבו היא מודדת שמלת קובלט כחולה עם קרעים סימטריים מתחת לחזה ובבטן. "יש לי חתונה בקרוב ושמרתי את השמלה הזו לאירוע. בדיוק מדדתי אותה והחבר שלי אמר לי שהוא חושב שהיא לא מתאימה לחתונה", היא אמרה בסרטון, "אז הנה השמלה".

כשהיא נעמדה להציג את השמלה במלוא תפארתה, היא הוסיפה: "אני אובססיבית לצבע שלה, אבל הוא אומר לי שהקרעים הם קצת יותר מדי לחתונה. הגב נורמלי".

היא אמנם הודתה שהיא יכולה להבין למה הוא מתכוון, אבל היא הוסיפה ש"זו לא חתונת 'עניבה שחורה' וזה בקיץ, אז...". לצד הסרטון היא כתבה: "האם אנחנו מסכימים איתו או שהוא טיפש?".

ומנגד

שמלת כלה שקופה מעוררת סערה ברשת: "שישמרו אותה לחדר השינה"

לכתבה המלאה

השאלה האם השמלה ראויה או לא העסיקה רבים. "אני מסכימה איתו, היא לא מתאימה לחתונה אבל היא נהדרת לאירוע אחר", כתבה אחת הצופות בתגובה ואחרת הוסיפה: "מצטערת אבל זה נראה זול". צופה נוספת כתבה: "אני חושבת שאת נראית מהמם, אבל אני מסכימה איתו. אם את מזיעה בחומר הזה, ישר רואים" ואחרת הוסיפה: "חשוף מדי לחתונה, אבל את נראית נהדר".

האם זו שמלה ראוייה לחתונה?. TikTok/@catherine_lockhart, צילום מסך
האם זו שמלה ראוייה לחתונה?/צילום מסך, TikTok/@catherine_lockhart

מה אתם אומרים על השמלה?

לגמרי ראויה לחתונה
הכי לא
6722 משתתפים

עוד שמלות שעוררו מחלוקת
תחליטו אתם: האם השמלה החשופה הזו לגיטימית לארוחה במסעדה?

הציגה את השמלה המביכה שהזמינה ברשת - וחשפה בטעות יותר מדי

אלה שלא הבינו מה הבעיה בשמלה גם השמיעו את קולם: "השמלה הזאת לגמרי מתאימה. לכי על זה אחותי", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "אני אוהבת אותה. את נראית מדהים! הייתי לובשת אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully