וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חצי חרדית וחצי לבושה": הסטייל המעולה של אודיה

3.3.2023 / 8:43

עם לוק של כוכבת וסטייל נינוח שמתובל בנגיעות אדג'יות, עליו אחראיות לא פחות משתי סטייליסטיות, אודיה אזולאי משדרת מעט ריחוק וקור רוח שלפרקים לא לחלוטין מתיישבים עם דמות נערת הפופ הישראלי שהיא מצופה לגלם, אבל זה בדיוק סוד הקסם. צללנו לפיד ומצאנו תופינים

הזמרת, יוצרת ומלחינה אודיה אזולאי, הידועה בשם הבמה שלה 'אודיה', הפכה השנה לאחת הפרפורמיות המדוברות ביותר בישראל. עם שרשרת של להיטים ומיליוני האזנות בסטרימינג, היא כובשת את פסגות מצעדי הפזמונים, עשתה היסטוריה כשהופיעה פעמיים בקיסריה, הוציאה דואט משותף עם נועה קירל ("מאמי"), ולאחרונה הופיעה בהיכל מנורה לצד זמרים מובילים אחרים.

מעבר לכישורי הכתיבה, גם אופנה וסטייל משחקים תפקיד לא קטן בתדמית המתעצבת של הכוכבת הצעירה בת ה-21. אודיה בוחרת לעבוד בצמוד עם שתי סטייליסטיות מהמובילות בתעשייה, דניאלה קפלוטו ואור לוזון, שאחראיות על הלוקים שלה על הבמה ומחוצה לה.

העובדה שאודיה לוקחת בעלות על הזיקה שלה לדת אך לא בהכרח עוקבת אחר הכללים החיצוניים שבצידה, לבטח מהווה השראה לקהל הנאמן שצברה, המורכב ברובו מנשים צעירות בשנות ה-20 לחייהן, ושחלקן אולי גם מתקשות ליישב בתוכן דיסוננס דומה. הקונפליקטים האלה נוכחים גם בשיריה - "אני חצי חרדית ואני חצי לבושה" מכריז הסינגל "אינטלקטוערס", איתו אודיה בוחרת לפתוח את ההופעות שלה.

כמי שכיכבה בשאלון הביוטי שלנו לחודש דצמבר 2022, שיתפה שהלוק המנצח בעיניה מורכב מג'ינס וטי-שירט ושהיא בכלל מעדיפה לעשות קניות בסופר על פני בגדים, ניכר כי משקיעים לא מעט בסגנון של הכוכבת. אומנם אין חלוקה מובהקת בכל הנוגע למי מלבישה אותה ולאן (מבין שתי הסטייליסטיות שעובדות עמה), אך מסתמן כי אור לוזון אחראית על הלוקים הזוהרים על הבמות, כדוגמת ההופעה הראשונה ברידינג תל אביב למול קהל של כ-500 איש בלבד.

דניאלה קפלוטו עובדת עם אודיה בשוטף מאז הפריצה שלה בקיץ האחרון - בין אם היא קונה עבורה בגדים, או מלבישה אותה לסטים של שערים וקמפיינים. בינתיים נראה כי המהלך הזה, בין אם הוא מתוכנן או ספונטני, עובד די טוב. המוזיקאית היפהפייה זוכה להתנסות ולהיראות במגוון סגנונו, אם כי חלק ממערכת יחסים הדוקה בין סטייליסטית ראשית (אחת ויחידה) לבין הטאלנטית שלה, הוא ליצור עבורה סגנון ייחודי ועקבי שיזוהה עמה, וייתכן כי זה מעט יתפספס אם מסתכלים לטווח הרחוק.

להופעה הראשונה בהיכל מנורה בחודש שעבר, הסטייליסטית אור לוזון סגננה עבורה שני טוטאל לוקים שהורכבו ברובם ממותגי פקטורי 54. בלוק הראשון אודיה עלתה על ספורט-אלגנט, במכנסי עור סקסיים, חגורה שחורה עם אבזם מוזהב, ומכופתרת לבנה מדויקת בסילואט אוברסייז לה חפתים מוגדלים. מאוחר יותר החליפה למערכת לבוש נוצצת יותר שכללה מכנסיים כסופים מנצנצים של פקטורי 54, ומגפונים תואמים, שפגשו בז'קט שחור של מותג העל קופרני לבוטיק רויה, אשר התהדר בטוויסט בחזית שחשף קאט-אאטוס נדיבים.

להופעה השנייה העלתה לוזון הילוך והלבישה את הזמרת באוברול קטיפה שחור מחמיא בעיצוב מאי משיח, שעטף את הכוכבת מכף רגל ועד צוואר, כולל כפפות, עם מגפונים מתוכשטים פרי שיתוף הפעולה של אתי קובו עם By Anabelle, ותכשיטים של פנדורה מקולקציית "ME", להם הזמרת משמשת כפרזנטורית.

הלוק השני לקח אותנו למחוזות של סטריט-סטייל אבל בגבוה בחסות מותגים נחשקים של כמו ז'קט של פולו ראלף לורן, ג'ינס של בלנסיאגה, ולקינוח מגפיים של Toteme וחגורה של סלין.

טרנד הקאט-אאוט מככב גם בלוקים שיוצרת עבורה הסטייליסטית דניאלה קפלוטו. בטוטאל לוק שחור לוהט אודיה לובשת טופ של ג'ואה בראון ומכנסיים עם קו מותן שמהדהד גם הוא את משחקי המפתחים הפופולרי, שניהם מבוטיק רויה. קפלוטו גם מלבישה את הזמרת-יוצרת בהופעות על טהרת הקז'ואל והלא מתאמץ, שנשענים על פלטת צבעים בהירה ורעננה יותר - מלוק דנים על דנים לקמפיין של "סקופ" עם מכופתרת קרופ מג'ינס של מיו מיו, דרך מכופתרת לבנה קצרצרה שצוותה למכנסיים מחוייטים-דגמחיים בצבע בז' עמוק של עמנואל, ועד לוק חופשה מחרפן - שמלת פראו בגווני אבן בעיצוב סטודיו תמר - שאודיה לבשה מעל ביקיני לבן על רקע חופי תאילנד.

גם כשהיא עושה סטיילינג לעצמה, כוכבת הפופ הישראלי מדייקת ונראית בשיא שלה. ראו ערך הלוק הליילי הסקסי של אודיה בתאילנד, עם ג'ינס באגי בשטיפה בהירה וטופ מנצנץ קטנטן שמכסה רק את מה שצריך.

עוד בוואלה!

ליפול לטרנד ולהישאר בחיים: סרטי השיער בקאמבק רותח

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • פאשניסטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully