וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירוק ממוחזר: קייט מידלטון בחרה בקלישאה מנצחת

עודכן לאחרונה: 5.3.2023 / 6:06

הנסיכה מווילס והנסיך וויליאם קיבלו את פניהם של בני המלוכה הנורווגיים בארמון המלוכה לטובת דיון פורה בנושא סביבה ואנרגיה ירוקה. קייט כמו תמיד נשענה על הקונספט ובחרה בלוק מדויק

בתקופה האחרונה נדמה כי היומן של הזוג המלכותי קייט ווויליאם עמוס במיוחד. פחות מיממה לאחר שכיבדו את המשמר הוולשי בווינדזור במסגרת חגיגות יום סנט דייוויד, השניים נפגשו לדייט רשמי עם יורש העצר הנורווגי הוקון ונסיכת הכתר מט-מאריט. הנסיך והנסיכה מוויילס קיבלו את פניהם של בני המלוכה הנורווגיים במעון המלכותי שבווינזדור לטובת דיון פורה בנושא סביבה ואנרגיה ירוקה. מידלטון, תלמידה מצטיינת בהתאמות לבוש על פי סוג האירוע, בחרה בקלישאה מנצחת ובחרה בקונספט של ירוק ממוחזר.

קייט נראתה אלגנטית בחליפת מכנסיים של ברברי בגוון ירוק בקבוק, אותה לבשה מעל חולצת משי מעט שקופה בגוון תואם, גם היא מבית האופנה הבריטי הוותיק. החולצה בצללית משוחררת ושרוולים ארוכים נחתמה בקשירת פרפר מהודרת הממוקמת באזור הצוואר, סגנון שזכה לכינוי "פוסי בואו". הפוסי בואו הוא סוג של עניבה נשית, רכה ונשפכת, אשר בשנים האחרונות ביססה את מעמדה כסמל להעצמה נשית. כפי שצוין באגביות כמה שורות קודם לכן, מדובר בבד בעל שקיפות מעודנת, אך שני כיסים הממוקמים באסטרטגיות מעל קו החזה מבטיחים אפס טעויות מלתחה, בדיוק כמו שהנסיכה אוהבת. את הלוק היא חתמה עם זוג עגילי אמרלד מעוגלים המשלבים מסגרת יהלומים, איתם נראתה במגוון הזדמנויות בעשור האחרון.

ועכשיו לעניין המחזור - קייט לבשה גם את הז'קט וגם את החולצה, בנפרד, לפני כחודש, במסגרת פרויקט Shaping Us - יוזמה של מרכז הקרן המלכותית אשר נועדה לשפר את הבנת החברה לגבי חשיבות הגיל הרך בעיצוב החברה כולה. בסרטון הווידאו שמלווה את הקמפיין הנסיכה מווילס מצולמת עם החולצה כשהיא מבקרת בגן ילדים. את הז'קט של ברברי, מעל חולצת טי שחורה, אפשר לראות בסרטון אחר בו היא מסבירה על המיזם.

במידה ותהיתן, את האאוטפיט המדויק של קייט אי אפשר להשיג כרגע בברברי. הגרסה הירוקה של החולצה, 850 אירו, אזלה (יש בקרם, חום או שחור), והחליפה, על פי מקורות אובססיביים למלתחה של מידלטון, עדיין לא מוצעת למכירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully