וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה ונסדיי סטייל: מצעד הלוקים המעולים של ג'נה אורטגה

עודכן לאחרונה: 8.3.2023 / 12:19

בתזמון מושלם לתחפושת הפופולרית של פורים 2023, החלטנו לבחון את הסטייל (האמיתי) של כוכבת סדרת הלהיט של נטפליקס "ונסדיי". ג'נה אורטגה מטפחת סטייל אישי מצוין, מקפידה לתת קריצה לסגנון המורבידי של הדמות ונהנית מגישה לכל מותגי העל

כשאנחנו עוד על אדי פורים, וכל רפרוש של הפיד או יציאה אמיצה עם הקידס לאירועי החג מעלים בחכתנו לפחות ונסדיי look-alike אחת, אותה דמות אפלולית עם הצמות האייקוניות שסחפה את העולם כגיבורת סדרת הלהיט של נטפליקס - זו ההוכחה כי מדובר באחת התחפושות הכי פופולריות בנמצא.

אבל אנחנו מעוניינות להידבק בסטייל המכושף של ג'נה אורטגה ולהתלבש כמוה כל השנה! או לפחות לאירועים המחייבים השקעה. כל מה שצריך זו גישה חופשית לקולקציות של מיטב מותגי העל, מזוודות של אטיטיוד מורבידי, ומבט שובב מאאך מקפיא. עד שזה יקרה, גללו להתרשם ממצעד הלוקים המעולים בהם "ונסדיי", הלוא היא השחקנית ג'נה אורטגה, מפציעה לאחרונה.

היפהפייה הברונטית בת ה-20 "מתנשאת" לגובה של 1.55 מטרים, ומוכיחה שגם נשים קטנות יכולות לכבוש כל חלל עמוס בכוכבים ולסובב ראשים. זה בדיוק מה שהיא עשתה השבוע בניו יורק לרגל הקרנת הבכורה של הסלאשר "צעקה 6", כשהתייצבה על השטיח האדום לצד חברותיה לקאסט, וביניהן היידן פנטייר וקורטני קוקס.

אורטגה לבשה שמלת קוטור מטמטמת של ז'אן פול גוטייה מקולקציית סתיו-חורף 2022 - שהיא למעשה מכופתרת גברית לבנה 'מפורקת', שיחד עם טוקסידו שחור הורכבו מחדש לכדי שמלת מיני לוהטת. אורטגה השלימה את ההופעה עם ליפסטיק בגוון בורגונדי עמוק, יהלומים של טיפאני לצווארה וסנדלי פלטפורמה גבוהות על חלל. אפילו התקלה האופנתית, בדמות כתם דיו כחול על החולצה-שמלה הצחורה, לא הצליחה להעיב על הלוק המשגע.

העבודה הצמודה עם הסטייליסט אנריקה מלנדז, שמלווה אותה מתחילת קריירת המשחק שלה כנערה צעירה, משתלמת, שכן מבחינה אופנתית אורטגה נמצאת בשיאה. רק הבחירה בה לשגרירה של ענקית הספורט אדידס עדיין לא לגמרי מובנת לנו.

מלנדז מצליח לתרגם את וויב המורבידי-שיק של הדמות הסוחפת אותה הטאלנטית שלו מגלמת גם להופעותיה מחוץ למסך. משמלות תחרה, מחוכים, צווארונים מחודדים גדולים, ובעיקר הרבה מאוד שחור. כולל בגזרת הביוטי, אם זה נגיעות של גלאם גותי בשיער (שתמיד מרושל בקפידה) או באיפור עיניים דרמטי. "ונסדיי" כבר מזמן הפכה לאלטר אגו של אורטגה, או שהשחקנית המוכשרת פשוט אף פעם לא יוצאת מהדמות.

בחירות הלבוש של מלנדז עבור המוזה שלו נעות בין לוקים בסגנון גותי מובהק בהשראת הדמות האפלה והצינית אותה אורטגה מגלמת, ומנגד שמלות רומנטיות בצבעים רכים ובניחוח תקופתי. לאפטר פרטי של גלובוס הזהב הכוכבת תעלה גלאם גותי באנסמבל שחור-לבן של דולצ'ה וגבאנה שכלל מחוך מרושת עם צווארון אוברסייז (אותו ונסדיי הייתה בקלות מאמצת), ששולב עם מכנסיים שחורים, בלייזר שנזרק בנונשלנט על כתפיה, והיא אחזה בקלאץ' מוזהב.

לתצוגת בגדי הגברים של סן לורן בפריז אורטגה התייצבה במראה סופר מלוטש בחסות שמלת ברדס אייקונית עם גב חשוף, אותה החיה מעצב בית האופנה הצרפתי אנתוני ואקלרו בהשראת עיצובים מאמצע שנות השמונים. האיפור הדרמטי, הפוני "הרטוב" הגלי שבצבץ, והצמידים המוזהבים שהעמיסה על פרקי ידיה, יחד וכל אחד לחוד השלימו את סגנון האייטיז שההופעה שלה הדהדה. ואנחנו מסרבים לשכוח את הלוק המפעים עמו התארחה בדצמבר האחרון ב"טונייט שואו" של ג'ימי פאלון - שמלה שחורה שקפקפה של דולצ'ה וגבאנה עם צווארון וחפתים קונטרסטיים בלבן, לה צוותו עניבה שחורה וחגורת מחוך מתכתית ומטורפת.

על השטיח האדום של גלובוס הזהב אורטגה זנחה את הגותי-שיק ובחרה ברומנטיקה רכה, עם שמלת נחושת נשפכת של גוצ'י שהתהדרה בקאט אאוטים מטריפים לאורך בטנה. בעוד לטקס פרסי הסאג בחודש שעבר היא הפעימה בשמלה שחורה של ורסצ'ה בגימור מבריק, לה מחוך א-סימטרי, שסע גבוה בירך וחגורה עם אבזם לוגו ראש מדוזה המזוהה עם בית האופנה האיטלקי. סנדלים על עקבי פלטפורמה ופיפ-טואו הם בחירה בטוחה שאורטגה חוזרת עליה לא אחת.

עוד בוואלה!

הצד הפראי שלה: זנדאיה במכנסיים קצרצרים וז'קט חייתי

לכתבה המלאה

בימים האחרונים השחקנית היפהפייה נצפתה גם בלוקים על טהרת הקז'ואל, כלומר, לעומת המראות הדרמטיים שאנחנו רגילות לקבל ממנה - בין אם נתפסה בעדשת הפפראצי מסתובבת במעיל טרנץ' שחור מעור של Sportmax (עם תג מחיר של 1,568$), או מתראיינת לקידום הסרט "צעקה 6" בו מככבת בחליפה בצבע ירוק זית של דיון לי, הכוללת טופ שמתהדר בגזרת מחוך כמובן עם קרסים בחזית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully