וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שובו של הפאוץ': ככה לא ציפינו שהחצאית שלנו תראה העונה

עודכן לאחרונה: 12.3.2023 / 6:39

כיסי הדגמ"ח הנפוחים מאוסף האביב של מיו מיו שטפו את הפיד במהירות חסרת תקדים. הבחנו כי עוד מספר מותגים מציעים את הגרסה החדשה של חצאית המיני-מיקרו הנמוכה, וכמו תמיד - יש גם אופציה זולה בזארוש

מסורת זו מסורת, וגם הפעם התצוגה העונתית של מיומיו הצליחה לקבץ את כל האיט גירלז הנחשבות כשהן מקריבות את הופעתן לטובת מראה אחיד בחסות הכוכב התורן של הקולקציה, איתו הן מתייצבות כאורחות השורה הראשונה בקהל האירוע.

כך גם היה בשבוע שעבר, במסגרת שבוע האופנה שמתקיים בימים אלו בפריז, וברגע אחד כיסי הדגמ"ח
הנפוחים מאוסף האביב של בית האופנה האיטלקי שטפו את הפיד בסטייטמנט חסר תקדים. אפשר כמובן לטעון שאין פה הקרבה, הרי מי לא תחפוץ לקבל במתנה אאוטפיט מטעם אחד הלייבלים הכי נחשקים במגזר? אבל כדאי לציין שיש לכך מחיר - אם בעבר ציפינו לחזות ביציאות סטייל אינדיבידואליות מטעם אותן אושיות שמתרוצצות בין התצוגות, כיום זה הפך להיות חלקת מדיה לפרסום.

רוב המוזמנות שהמותג חפץ ביקרן, שלא לומר שילם ביוקר על הזכות להפוך אותן לעדר, הלכו על גרסת חצאית המיקרו מיני הנמוכה, ענף שמיו מיו מזוהים עמו כבר כמה עונות. את דגם המיני בשחור, שלמען האמת מזכיר יותר תיק פאוץ' מאשר חצאית, לבשו הבלוגרית קארה ד'אור והשחקנית ת'ילן בלונדו ("הילדה היפה בעולם"). היוטיוברית לנה מחפוף (סיטיואיישנס) נצפתה עם סט עשוי עור בגוון חום-ג'ינג'י המורכב מהחצאית הקצרצרה, מעיל ארוך פתוח, תחתונים לבנים מבצבצים בכוונה וטופ חזייה שחור. מגפוני האצבע שנעלה - עוד פריט להיט מבית היוצר - השלימו את הלוק.

עוד בוואלה!

ליפול לטרנד ולהישאר בחיים: סרטי השיער בקאמבק רותח

לכתבה המלאה

עם אותה החצאית צולמו גם משפיעניות נוספות ביניהן אמילי סינדלב וקמילה קואלו. הכיסים המדוברים לא נעצרו בגזרת המיני והמשיכו לקשט גם חצאיות מידי במתכונת שנדמתה לתיקי פאוץ', או על ז'קט עור משופשף שלבשה פרניל טייסבק וחולצת חאקי אוורירית שבחרה גרייס גנהאם. למרות ההשתלטות הרחבה על הנרטיב, מגמת כיסי דגמ"ח על חצאיות מיני היא משהו שכבר קורה תקופה.

על חצאית הדנים של דה אטיקו למשל, זו שלבשה המשפיענית הברזילאית קמילה קואלו בפוסט השנוי במחלוקת בו היא מחזיקה את בנה התינוק על מעקה המרפסת, כבר סימנו וי כמה פאשניסטות מובילות, ביניהן קיארה פראני. ובחזרה לעולם האמיתי. מי שחפצה לאמץ את הטרנד מומלץ לבדוק את הוורסיות הראויות של רשת זארה, המציעה לא רק חצאית, אלה גם חגורת פאוץ' שאפשר לצוות לכל הופעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully