וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטובות והרעות: מה לבשו הכוכבות לטקס האוסקר?

עודכן לאחרונה: 13.3.2023 / 11:12

אמילי בלאנט היממה בלבן, קארה דלווין התאפסה על עצמה ועלתה על אדום לוהט, ליידי גאגא הייתה בלתי ניתנת לזיהוי ומקייט בלאנשט פשוט ציפינו ליותר. כל מה שהכוכבות לבשו לטקס האוסקר ה-95

אירוע השיא של עונת הפרסים, הלא הוא טקס האוסקר לשנת 2023, התקיים הלילה (ראשון) בלוס אנג'לס, ומשך אליו את כל השמנה והסלתה של הוליווד. על הבמה הנוצצת של תיאטרון הדולבי חגגו המועמדים והמנצחים את הופעות הקולנוע הטובות ביותר של השנה, אבל השואו האמיתי התרחש קודם לכן על השטיח האדום, שהיה בכלל לבן.

כוכבות רבות ויתרו על הוד והדר, והציגו מערכות לבוש מינימליסטיות אך סופר אלגנטיות. בעוד שהלבן הסתמן כקונצנזוס המרענן והמנצח של הערב - מאמילי בלאנט שזהרה למרחקים בשמלה מינימליסטית של ולנטינו, ועד סופיה קרסון ביצירה דרמטית של ג'יאמבטיסטה ואלי - אחרות אמרו כן לצבע. קארה דלווין הדהימה בקוטור אדום של אלי סאאב, אך שמלת הלואי ויטון שקייט בלאנשט לבשה, לה חלק עליון כחלחל מבריק דמוי שכמייה, די בלעה אותה וממנה ציפינו ליותר. לפניכן המתלבשות הטובות ביותר, ואלה שפחות, מטקס האוסקר ה-95.

ריהאנה

ההריונית הכי זוהרת בביצה חשפה במרומז את הבייבי באמפ שלה בשמלת גולף חומה אדג'ית ושקפקפה בעיצוב המותג הרותח Alaia, ששילבה עור קונטרסטי בדמות מחוך קטן וחצאית מקסי עם שובל ארוך.

ריהאנה, אוסקר 2023. GettyImages
חלומית. ריהאנה באלאיה/GettyImages

קארה דלווין

אסופה מתמיד וזוהרת במקסימום בשמלה אדומה מהפנטת של אלי סאאב, שהתהדרה בפרח גדול-ממדים על כתף אחת, לה ציוותה בלינג של בולגרי על צווארה ופרק היד, וסנדלי פלטפורמה אדומות אש של סטיוארט ויצמן.

קארה דלווין, אוסקר 2023. GettyImages
זיקית. קארה דלווין באלי סאאב/GettyImages

ניקול קידמן

כשהכוכבת מדייקת זה משובח, והיא הוכיחה את זה הלילה בשמלה מרהיבה ומנצנצת של ארמני שהתהדרה בשסע גבוה מטמטם, ואם כבר עיטורי פרחים תלת-ממדיים ככה עושים את זה.

ניקול קידמן, אוסקר 2023. GettyImages
הלכה על מוטיב הפרחים. ניקול קידמן בארמני/GettyImages

ליידי גאגא

כמעט ולא זיהינו, אבל זו גאגא בשמלה שחורה מורכבת ומתוכשטת של ורסצ'ה, הישר ממסלול סתיו-חורף 2023 שהוצג באל איי בשבוע שעבר, אשר התאפיינה בקו מותן סופר נמוך, משחקי שקיפויות (גם בישבן) ומחוך צלעות בעל קאפים מחודדים.

ליידי גאגא, אוסקר 2023. GettyImages
מקריפה. ליידי גאגא בוורסצ'ה/GettyImages

סופיה קרסון

ספק כלה ספק נסיכה, ביצירה לבנה ודרמטית של ג'יאמבטיסטה ואלי עם קאט-אאוט מדויק תחת החזה, סילואטה שהאריכה את הטורסו, ובחירות סטיילינג מדויקות שהאירו אותה - השיער האסוף וענק האמרלד ויהלומים של שופארד.

סופיה קרסון, אוסקר 2023. GettyImages
קצת יותר מדי נסיכה. סופיה קרסון בג'אמבטיסטה/GettyImages

מרגו רובי

היא אומנם חמקה מהשטיח הלבן, אך על במת הטקס בלט הלוק המפעים שלה במלוא הדרו, כשלבשה שמלת פאייטים שחורה של ארמני, שחשפה כתפיים והציגה מחשוף משגע.

מרגו רובי, אוסקר 2023. GettyImages
מטריפה. מרגו רובי בארמני/GettyImages

אמילי בלאנט

היממה בלבן ונראתה אלגנטית ומהודקת מתמיד, בשמלה אוף-שולדרס ארוכה, צמודה ומינימליסטית בעיצוב בית האופנה ולנטינו, לה צוות קלאץ' של ג'ודית ליבר ופופ של צבע באוזניה עם עגילי רובי ויהלומים מרהיבים של שופארד.

קייט בלאנשט

אלגנטית, אך האנסמבל הכחלחל-שחור של לואי ויטון לא עשה עמה חסד, שכן החלק העליון סבל מווליום עודף, והיה סגור מדי ומבריק מדי. מאכזב מאוד.

אנה דה ארמס

מעט אנמית בשמלה כסופה מעוטרת אבני חן של לואי ויטון, יחד עם קומות בדמות ראפלס בתחתית, שפשוט לא היה בה את אפקט הוואו שציפינו ממנה להביא אל האוסקר.

פלורנס פיו

אף פעם לא מהססת להביא הצהרה אופנתית ולסובב ראשים על שטיחים אדומים, והערב היא בחרה באנסמבל של ולנטינו קוטור שחשף שורטס קטנטנים לוהטים, על גבול התחתונים, שבצבצו תחת מחוך ולו שובל שופע ארוך כולל שרוולים תפוחים נפלאים.

אווה לונגוריה

היה פה סיכון עם מחשוף עמוק עד מאוד בשמלה לבנה, שקופה למחצה ומעוטרת, כולל צעיף דקיק, של זוהיר מוראד, בכללי - די הצליח לה. אפשר היה 'לנקות' טיפה.

אשלי גרהאם

המשך לרצף הלוקים המעולים שלה לאחרונה, גרהאם נפלא בלוק בהתאמה אישית של אלברטה פרטי, שכלל משחקי שקיפויות ומפתחים למכביר. רק על מגדל הפרח בשערה היינו מוותרות.

ונסה הדג'נס

פלולס בווינטג' שאנל - שמלת סטרפלס קטיפתית שחורה עם כותרת וסיומת בלבן ושני כיסים בולטים, שחבקה את קימורי גופה בצורה מושלמת, וטאצ' חמוד בציפורניים.

סלמה הייק

נאמנה לסגנון המנצנץ, צמוד וסקסי שאנחנו מורגלות לקבל ממנה. שמלת פאייטים נחושתית שהדהדה "פרום", אבל בגבוה, בעיצוב בית האופנה גוצ'י. מוצלחת.

האלי ברי

פספסה ובגדול. מהשמלה של תמרה ראלף שמזכירה יותר תחרויות יופי והיה בה קצת יותר מדי מהכול, קרי ורדים מצועצעים ומפתחים, ועד התסרוקת הקצרה-מתולתלת שלא החמיאה לה בעליל.

עוד בוואלה!

בנות "הלוטוס הלבן" כבשו את טקס פרסי הסאג

לכתבה המלאה

אליזבת' אולסן

אולד הוליווד גלאם בשמלה מנצנצת של ז'יבנשי, עם מחשוף נשפך נהדר וסיומת בשיפון. הלוק די ביגר אותה, ואולי אם היה נזרק חיוך הכול היה נראה אחרת.

  • עוד באותו נושא:
  • אוסקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully