וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליזבת הארלי מטריפה בשמלה של מעצבת ישראלית

21.3.2023 / 8:25

אליזבת הארלי שאלופה בשמלות ממגנטות בחרה ליום הולדת של חבר קרוב באיביזה שמלה נוצצת של מעצבת ישראלית עם מחשוף עמוק, לטובתה ויתרה על חזייה באופן שאינו מותיר שום מקום לספק

בשקט ובהתמדה המעצבת המקומית סבינה מוסייב מבססת את מעמדה בזירת האופנה הבינלאומית כמותג מוביל המציע שמלות גלאמיות למסיבות ולאירועים. השבוע שמלה בעיצובה נצפתה על השחקנית
היפהפייה אליזבת הארלי במסגרת מסיבה פרטית באיביזה. הכוכבת הבריטית בת ה-57 נראתה לוהטת כהרגלה כשהגיעה למסיבת יום ההולדת של מעצב האופנה פטריק קוקס בשמלת מקסי כסופה ונועזת מהקולקציה של מוסייב.

אליזבת הארלי. אינסטגרם, צילום מסך
אליזבת הארלי בסבינה מוסייב/צילום מסך, אינסטגרם

הארלי, שועלה וותיקה בבחירת שמלות ממגנטות פלאשים, בחרה בדגם הלנה בעל צללית קומות עם מחשוף וי עמוק כשהיא מוותרת על חזייה באופן שאינו מותיר שום מקום לספק. מאז שהזניקה לעצמה את הקריירה באמצעות שמלת סיכות הביטחון של בית האופנה ורסצ'ה, אליזבת הארלי שומרת על מעמדה כאחת המתלבשות המסקרנות בתעשייה, וגם הפעם הרשת לא נותרה אדישה ללוק המטריף.

אליזבת הארלי. אינסטגרם, צילום מסך
חוגגת באיביזה/צילום מסך, אינסטגרם

הדיילי מייל הבריטי ציין שהשחקנית "נראתה סנסציונית כשהלכה ללא חזייה בשמלת קרפ כסופה משוחררת, עם חגורה הדוקה שעטפה את מתניה הדקיקות". בהמשך נכתב שאליזבת "שמה את השמלה של סבינה מוסייב על הרדאר שלנו ואנחנו חושבים שזו הבחירה המושלמת לעונת החתונות", והוסיפו שהשמלה עשויה מבד פליסה משובח. בסיום הכתבה פורסם גם לינק לרכישת השמלה באתר Revolve במחיר של 1,190 שקלים. באתר הישראלי השמלה נמכרת ב-1,290 שקלים.

סבינה מוסייב. אתר רשמי סבינה מוסייב, אתר רשמי
השמלה של סבינה מוסייב - 1,290 שקלים/אתר רשמי, אתר רשמי סבינה מוסייב

הידיעה על השידוך בין המעצבת הישראלית לכוכבת הבינלאומית התפרסמה לאחר הארלי צולמה באי המסיבות הספרדי לצד חבורה אשר כללה מוזמנים כמו הקומיקאי הבריטי דיוויד וליאמס, בעלה לשעבר של הדוגמנית לארה סטון, והבמאי הקנדי דייויד פרניש. החבורה הגיעה לחגוג את יום הולדתו ה- 60 של קוקס במטוס הפרטי של אלטון ג'ון. את הלוק הנחשק השלימה ליז עם סנדלי פאמפס ותיק קלאץ', שניהם כסופים, בשילוב צעיף פשמינה בגוון שמנת.

עוד בוואלה!

מטריד ביותר: אליזבת הארלי חושפת את סוד היופי שלה לגוף חטוב

לכתבה המלאה
סבינה מוסייב. אתר רשמי סבינה מוסייב, אתר רשמי
יש גם מפתח יפה בגב/אתר רשמי, אתר רשמי סבינה מוסייב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully