וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוא באמת לבש את זה? הרשת מוצפת בתמונות של האפיפיור והמעיל הלבן

עודכן לאחרונה: 26.3.2023 / 11:07

בשעות האחרונות תמונה של האפיפיור פרנציסקוס הפכה לוויראלית ברשתות החברתיות, והיינו חייבים לרדת לשורש העניין. האם מנהיגה של הכנסייה הקתולית בן ה-86 לפתע מתנסה בחוש האופנתי שלו? או שמדובר בפייק ניוז?

כשהוא נצפה צועד ברחוב בעודו לבוש במעיל פאפר לבן גדול והיסטרי, תמונתו של חורחה מריו ברגוליו, הלא הוא האפיפיור פרנציסקוס ה-266 למניין, זינקה לטופ בציוצים ומציפה את הפיד בשעות האחרונות. בעוד רבים משבחים את הסטייל המתקדם אופנתית, והמפתיע, של הארגנטינאי בן ה-86, נשאלת השאלה האם האימג' הזה בכלל אמיתי?

האפיפיור פרנציסקוס נואם במותו של האפיפיור בנדיקטוס ה-16 בוותיקן. 1 בינואר 2022. רויטרס
מאמץ סטייל חדש? האפיפיור פרנציסקוס/רויטרס

צר לנו לאכזב, אך אין המדובר במהפך אופנתי שהאפיפיור החליט לאמץ ביום בהיר אחד, אלא פרי יצירת AI מוצלחת למדי, אשר נוצרה באמצעות אפליקציית מידג'ורני, ופורסמה לראשונה ב-subreddit ביום שישי האחרון, לא לפני שהתפוצצה בטוויטר ויצרה ממים מעולים.

התמונה מציגה את ראש הכנסייה, המנהיג הקתולי הידוע בצניעות הליכותיו ומראהו, מתהלך בחוץ כשהוא חובש את הכיפה הלבנה המסורתית בעודו עטוף בפאפר ארוך - אותו מעיל ניילון בסילואט נפוח המחולק למקטעים באמצעות תיפורים. הפיצוח האופנתי של הצבע הלבן הצחור, הנפחים המוגזמים והסילואטה של מותן מודגשת, זועקים סטייל, ומה שמפתיע לא פחות הוא שהאפיפיור (לכאורה) מחזיק את הלוק בהצלחה יתירה. בידו נראה כי הוא אוחז בשקית ניילון כלשהי, צלב גדול ומתוכשט על המעיל, בעודו נצפה נינוח מתמיד. the dope pope - זה ההאשטג החדש.

לאט אבל בטוח, מחוללי הבינה המלאכותית חודרים גם אל עולם האופנה. מהקולקציות הפנטזיונריות (פרי עיצוב יוצרים עצמאיים) של ז'אקמוס ואדידס, ועד לליין סניקרס עתידניות מעוטרות תחרה של ענקית הספורט נייקי. באמצעות הזנת תיאורים טקסטואליים בלבד, מערכות ה- AI מאומנות לייצר עבורנו פלט של תמונות מרהיבות עם דיוקים וירידה לפרטים, אשר עונות על המחשבה והחזון האמנותי-אופנתי שהגינו במוחנו. מה זה אומר על גורלם של בתי האופנה והמעצבים? ועד כמה זה יכבוש את עולם האופנה ויאומץ על ידה, או למעשה יאיים לייתר נושאי תפקידים מסוימים בתעשייה? ימים יגידו, אבל מעניין ופורץ דרך לבטח יהיה פה.

עוד בוואלה!

למעצבת הפנים הזו יש גם סטייל מטורף

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • אפיפיור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully