וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיבלה מעיל שהזמינה ברשת והזדעזעה לגלות מה הסתתר בכיסיו

11.4.2023 / 0:03

משתמשת טיקטוק חשפה בסרטון מה מצאה בכיסי המעיל שהזמינה ממותג הבגדים Very: "אני ממש ממש נגעלת". בחברה התנצלו על התקרית הלא נעימה

מצאה משהו מחריד בכיס של המעיל שהזמינה/@tonimcrea

לקוחה של מותג הבגדים Very נותרה מזועזעת לאחר שמצאה פריטים במעיל החדש שהזמינה ברשת שחושפים את עברו. מוכנים לגועל? המעיל הגיע עם קבלה בכיס אחד המוכיחה שהמעיל הוחזר כבר פעמיים ועם עם טישו משומש הכיס השני.

טוני מקריי פתחה את החבילה שלה בהתרגשות כדי לבדוק את הבגדים שהזמינה ברשת, רק כדי להיתקל בהפתעה דוחה. טוני - לה יש יותר מ-4,500 עוקבים בחשבון הטיקטוק @tonimcrea - שיתפה סרטון בו חשפה את מה שראתה שם. בסרטון, שצבר עד כה כחצי מיליון צפיות, הלקוחה העצבנית הסבירה: "רציתי לעשות תיעוד פתיחת מארז של הזמנת ה-Very שלי בטיקטוק כדי להראות לכולם מה יש לי אבל אני ממש ממש נגעלת".

היא הוסיפה: "הזמנתי שני מעילים שהגיעו בשקית והם בסדר. המעיל הראשון ארוז יפה. השני נחמד, שלא תבינו אותי לא נכון. הוצאתי הכל מהאריזה והיתה אריזה שהוחזרה בתוכו. חשבתי, 'זה מוזר - מעניין למה זה נועד'. ברור שזו חבילה שהוחזרה שהם פתחו, הוציאו את המעיל הזה, דחפו אותו לשם מסיבה כלשהי (אני לא ממש בטוחה מה הסיבה לזה). מה שמעניין אותי הייתה העובדה שפתק ההחזרה היה עדיין שם. הלקוח האחרון שהחזיר את זה לפני שזה נשלח אלי כתב: 'המעיל הזה נלבש ונשלח בחזרה על ידי לקוח קודם. יש לו ריח של בושם, יש עליו שיער חום - ויש בו טישו משומש וקבלה בכיס. זה מגעיל'". טוני הרימה את הז'קט, הצביעה על הפריטים ואמרה: "אני לא צוחקת - יש קבלה, אני לא נוגעת בזה אבל עדיין יש פה טישו משומש בכיס, שיער חום עליו ויש לו ריח של בושם!".

"זה מספיק גרוע ש-Very שלחו את זה ללקוח הזה כשברור שלבשו אותו קודם, אבל לא רק זה: הם הוציאו אותו מהאריזה, ברור שלא שמו לב, שמו הכל בתוך שקית ושלחו אותו אליי. זה מזעזע", הוסיפה.

צפו במעיל השערורייתי:

עוד פדיחות של שופינג ברשת
הזמינה שמלה יקרה ברשת שלא מצליחה לכסות את החזה שלה: "למי זה מיועד?!"

רכשה ביקיני וגילתה על התווית: "אל תרטיבו אותי - פוזות לצד הבריכה בלבד"


מאז השיתוף, הסרטון של טוני גרף מאות תגובות - כשאדם אחד כתב: "אני בהלם מהעובדה שהוא נשלח ככה פעמיים!". אחרת כתבה: "זה קרה לי עם שמלה מבית Very! היה איפור על הצווארון עם התוויות עדיין תלויות. כל כך ברור שהיא נלבשה והוחזרה! רתחתי מעצבים!".

בהתייחסו למקרה, אמר דובר Very ל-Mirror: "אנו בודקים ביסודיות כל פריט שמוחזר אלינו כדי להעריך אם הוא מתאים למכירה חוזרת. פנינו ללקוחה במקרה זה כדי להתנצל ולספק מחווה של רצון טוב עבורה על החווייה שעברה, שהיא הרבה מתחת לסטנדרטים הגבוהים שהצבנו לעצמנו".

הוא הוסיף: "חקרנו את התקרית הזו, שקרתה בפברואר, והייתה מקרה של טעות אנוש. נקטנו בפעולה כדי להבטיח שטעות דומה תימנע בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully